Hakutulokset

1. voittamaton

Marraskuiset 2018

Ainiin piti vielä sanoa tuosta sun migreenistä @Sonde ! Käytkö normaalistikkin hierojalla vaikket olisikaan raskaana? Ite käyn säännöllisen epäsäännöllisesti n. 10 kertaa vuodessa hierojalla, niin keho on ainakin tottunut hierontaan. Mulla hierottiin kyllä aika ronskisti ja seuraavana päivänä...
  2. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Sonde toihan on totta, että nykyään lomat säästyy jos joutuu syystä tai toisesta sairaslomalle, eli sen takia ei kannata murehtia ainakaan vaikka pitäisikin lomat just ennen ä-loman alkua. Mulla vähän sama tilanne töissä kuin sulla, eli seisomatyö jossa ollaan asiakkaiden kanssa tekemisissä...
  3. voittamaton

Marraskuiset 2018

Uudet lisätty listaan, tervetuloa kaikille! Hyvä, että teille tuli lomat puheeksi! Täytyy itsekkin vähän alkaa funtsimaan, että miten lomat kannattaa pitää vai kannattaako yrittää säästellä. Heinäkuussa oon lomalla kaksi viikkoa ja tuo loma on sovittu jo ennen kuin edes olin raskaana, mutta...
  4. voittamaton

Marraskuiset 2018

Marraskuiset 2018: 31.10 Sonde / 31 / toinen oiliolivia / 34 / toinen / SEKS pikkutakkutukka / 2. Himskatti / 25 / ensimmäinen / NKL 1.11 voittamaton / 26 / ensimmäinen / TYKS noommi / 26 / eka / KYS Pocahontas- / 31 / ensimmäinen / NKL 2.11 Jesunasu / 25v / toinen / SATKS Happiness89 / 28 /...
  5. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Sonde oon joutunut syömään aika paljonkin parasetamolia kun kipu on sellaista, että meinaa oksennus lentää kun yrittää kammeta itseään sängystä ylös. Mutta parasetamolista ei pitäis mitään haittaakaan olla ellei nyt kuukausia putkeen joudu syömään, eli tuskin meillä on hätää vielä :D Mulla...
  6. voittamaton

Marraskuiset 2018

Tervetuloa kaikille uusille, teitä olikin paljon! Toivottavasti pysyy kirjoittelu aktiivisena :) Pahoittelut @pampulax :unsure: Tänne ei oikeastaan mitään uutta, päänsärky vaivaa 24/7 ja on nyt kestänyt tasan kaksi viikkoa :D Sokerirasituksessa kävin viime viikolla, samoin seulontojen tulokset...
  7. voittamaton

Marraskuiset 2018

Marraskuiset 2018: 31.10 Sonde / 31 / toinen oiliolivia / 34 / toinen / SEKS pikkutakkutukka / 2. Himskatti / 25 / ensimmäinen / NKL 1.11 voittamaton / 26 / ensimmäinen / TYKS noommi / 26 / eka / KYS Pocahontas- / 31 / ensimmäinen / NKL 2.11 Jesunasu / 25v / toinen / SATKS Happiness89 / 28 /...
  8. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Eela- voi ei, oon pahoillani :cry: Tuntuu tosi kurjalta sun puolesta, ollaan molemmat niin pitkä matka täällä jo yhdessä kuljettu plussaa toivoen. Jaksamisia hirmuisesti :love:
  9. voittamaton

Marraskuiset 2018

Me käytiin eilen nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin :love: Pieni touhusi kohdussa kovasti, potki vauhtia kohdunseinämästä, heilutteli käsiä ja jalkoja ja vispasi päätä menemään. Oon ihan rakastunut jo tuohon pieneen ihmeeseen :barefoot: voittamaton ja aprikoosi 12+2
  10. voittamaton

Marraskuiset 2018

Tervetuloa @Kaapoli (y) Tutulta kuulostaa oireet! Mulla on nyt viikon ajan olo mennyt parempaan suuntaan ja pikkuhiljaa alkaa olla jo suht normaali olo :) @Sonde ihan oikeinpäin numerot meni :ROFLMAO: Mun mielestä alussa vauva.fissäkin pyöri joku ketju, johon linkitettiin tämä ketju, että...
  11. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Henna_Kristiina muutaman sivun kun selailee taaksepäin niin sieltä löytyy ohjeet kenelle laittaa yksityisviestiä. Itse en moderoi faceryhmää enkä näin ollen lisäile sinne ketään :D
  12. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Sonde 72 jäsentä on tällä hetkellä. Mukaan vaan :)
  13. voittamaton

Marraskuiset 2018

14. voittamaton

Marraskuiset 2018

Täällä on paha olo helpottamaan päin ja tietysti heti on noussut huoli, että onko kaikki hyvin. Melkein parempi oli se kamala pahoinvointi niin ei ehtinyt murehtimaan kun piti keskittyä päivästä selviämään :D Onneksi nt-ultraan on enää kolme päivää ja pääsee kurkkaamaan onko pienellä kaikki...
  15. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Sonde selvisitkö sokerirasitukseen ja jos, niin miten meni? Ite kuulun riskiryhmään PCO:n takia, kuulemma sokeri imeytyy huonommin tms. Sukurasitetta ei ole ja painoindeksikin taitaa olla jossain 21 hujakoilla, mutta ikää on jo 26v. Eka sokerirasitus osuu sattumalta vapaapäivään, mutta oisin...
  16. voittamaton

Marraskuiset 2018

Täälläkin pahoinvointi jyllää edelleen. Sen lisäksi on nyt tullut selkäkipuja, pissatulehdusta, hiivatulehdusta ja ties mitä kaikkia oireita ja jumeja. Päivä kerrallaan kohti sitä ihanaa hehkeää keskiraskautta :D Nt-ultraa odottelen kovasti ja se onkin edessä ensi viikon perjantaina. Kuun...
  17. voittamaton

Marraskuiset 2018

Marraskuiset 2018: 31.10 Sonde / 31 / toinen oiliolivia / 34 / toinen / SEKS pikkutakkutukka / 2. Himskatti / 25 / ensimmäinen / NKL 1.11 voittamaton / 26 / ensimmäinen / TYKS / nt-ultra 20.4 noommi / 26 / eka / KYS Pocahontas- / 31/ ensimmäinen / NKL 2.11 Jesunasu / 25v / toinen / SATKS...
  18. voittamaton

Marraskuiset 2018

Marraskuiset 2018: 31.10 Sonde / 31 / toinen oiliolivia / 34 / toinen / SEKS pikkutakkutukka / 2. Himskatti / 25 / ensimmäinen / NKL 1.11 voittamaton / 26 / ensimmäinen / TYKS / nt-ultra 20.4 noommi /26 / eka /KYS Pocahontas- / 31/ ensimmäinen / NKL 2.11 Jesunasu / 25v / toinen / SATKS...
  19. voittamaton

Marraskuiset 2018

@Aurinkotaivas ja @lohe teidät on lisätty listalle, tervetuloa :) Täällä vaan paha olo jatkuu. Kroppa ei meinaa kestää raskasta vuorotyötä ja syömättömyyttä ja niinpä jouduin nyt toisen kerran jo hakemaan saikkaria. Oon laihtunut yli 6kg kolmen viikon aikana ja olo alkaa olla kaikinpuolin aika...
  20. voittamaton

Marraskuiset 2018

Marraskuiset 2018: 31.10 Sonde / 31 / toinen oiliolivia / 34 / toinen / SEKS pikkutakkutukka / 2. Himskatti / 25 / ensimmäinen / NKL 1.11 voittamaton / 26 / ensimmäinen / TYKS / nt-ultra 20.4 noommi /26 / eka /KYS Pocahontas- / 31/ ensimmäinen / NKL / neuvola 29.3. 2.11 Jesunasu / 25v /...

Yhteistyössä