Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2023

Onpas pian! Odotan itse innolla neuvolaa. Meillä eka käynti on varattu marraskuun alkuun, eli eipä siihenkään ole pitkä aika enää. Olen käynyt samalla terkkarilla kaikissa neljässä raskaudessa ja tuntuu hyvältä, että pääsen jakamaan fiiliksiä ammattilaisen kanssa, joka tuntee hyvin meidät ja...
  2. P

Kesäkuiset 2023

Kävin juuri varhaisultrassa ja kaikki hienosti. Raskauspussi juuri siellä missä pitääkin ja siellä sisällä pienen pieni sykkivä sydän. Meinasin pakahtua. 🥰Laskettu aika aikaistui päivällä, tänään siis rv 6+5. Taas sen muuten huomasi, että ainakin itsellä se juuri hetki ennen ultraa edeltävä...
  3. P

Kesäkuiset 2023

Pahastuuko ystävät kovin valkoisesta valheesta? Jos vaikka ”selkä on kipeytynyt”? Kipu estää joogan ja särkylääke alkoholin 🤭
  4. P

Kesäkuiset 2023

Minulla myös varhaisultra huomenna. Voi jestas, että osaakin jännittää. Viikkoja 28 päivän kierron mukaan huomenna myös se 6+4, jos ovisoireista lasketaan niin ehkä pari päivää enemmän. 😶
  5. P

Kesäkuiset 2023

Todennäköisesti otan, jos sitä neuvolassa taas tarjotaan. Aikaisemmissa raskauksissa olen kaikissa ottanut. :)
  6. P

Kesäkuiset 2023

KESÄKUISET 2023 nimimerkki // laskettu aika // monesko lapsi Kaneli123 // 1.6. // 4. lapsi pehmistä // 2.6. // 4. lapsi Tiukuna // 2.6. // 2. lapsi Lunni_ // 7.6. // 5. lapsi topis // 10.6. // 3. lapsi Poppana_ // 14.6. // 4. lapsi Annamaija76 // 14.6. // 4. lapsi sapsuu // 17.6. // 2. lapsi...
  7. P

Kesäkuiset 2023

Täällä pitänyt niin hirveän kiirettä, etten ole ehtinyt tänne lueskelemaan ollenkaan. Listaa pukkaa huomenna, mutta jos joku ehtii ennen sitä, niin antaa palaa minun puolesta! 😄 Pahoinvointi on löytänyt tiensä meille. Armoton väsy jatkuu myös. Jos yhtään vanhoja merkkejä on uskominen, niin...
  8. P

Kesäkuiset 2023

”Onneksi” raskaudet harvemmin on täysin toisensa kaltaiset ja varmasti hormonin muodostumiseen vaikuttaa niin miljoona eri tekijää, että mahdotonta kai olisi, että viivat aivan samaan tahtiin vahvistuisivat. Toivotaan, että matkalainen pysyy kyydissä ja teidän esikoinen saa kesällä pienen...
  9. P

Kesäkuiset 2023

9-, 7- ja 2-vuotiaat 🥰 Onneksi tämäkin asia on ihan jokaisen itsensä päätettävissä. Me eletään niin ilot, kuin surutkin yhdessä läpi meidän ”joukkueena”, yhdessä perheen kanssa ja kerrotaan asioista siinä mitassa, mikä kenenkin ikätasolle on sopivaa. Lähden mieluummin liikkeelle siitä, että...
  10. P

Kesäkuiset 2023

Jep, olen varannut ultran yksityiseltä 7. raskausviikolle. Ei enää pitkä aika! 😊Halutaan kertoa uutiset lapsillekin mahdollisimman pian, joten siksi ultra.
  11. P

Kesäkuiset 2023

Jospa onni vihdoin kääntyisi. Paljon tsemppiä ja niitä tarrasukkia. 🤗
  12. P

Kesäkuiset 2023

Paljon onnea! Voisin alkaa pitämään juoksevaa plussanneiden listaa halukkaille :) Laittakaa viestiin mukaan seuraava pätkä: nimimerkki // laskettu aika // monesko lapsi
  13. P

Kesäkuiset 2023

Hiljaista on vielä. Mitä olen Haaveena vauva -ketjua sivusilmällä seurannut, niin uskoisin, että saadaan kuitenkin pian lisää keskustelua tännekin. 🤗:coffee:
  14. P

Kesäkuiset 2023

Ihanaa, onnea! :love:
  15. P

Kesäkuiset 2023

Himotestaaja vauhdissa… Maanantain testi ei vielä yksinään riittävästi vakuuttanut, joten PC:n liuskoilla on seurattu vielä viivan vahvistumista. Ja hienostihan se on vahvistunut.🥰 Tänään tein periaatepäätöksen, että loput testit jäävät kauppaan ja ryhdyn nauttimaan matkasta, luottaen siihen...
  16. P

Kesäkuiset 2023

Ihanaa. Varovaiset, mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut. (Terkuin ap. Vielä löytyi vanhat tunnarit, kun vähän kaiveli 🤭)
  17. P

Kesäkuiset 2020 <3

Salattuun ja pieneen "Kesäkuiset 2020" -ryhmään otetaan väkeä enää rajoitetusti loppiaiseen 6.1.2020 saakka, jotta saamme pidettyä keskusteluympäristön mukavana ja intiiminä :love: Mikäli vielä mielit mukaan, niin laita pikimmiten minulle yksityisviestiä! Tällä hetkellä ryhmässä on 50 jäsentä...
  18. P

Kesäkuiset 2020 <3

Hei tyypit, salatussa facebook-ryhmässä alkaa olla todella mukava ja aktiviinen porukka kasassa, mutta uusillekin on vielä tilaa! Laittakaa yv, mikäli kiinnostaa liittyä mukaan :love::love:
  19. P

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä aivan alkuraskauden kovat alavatsakivut kuitattiin kohdun kasvukivuiksi. Kipu oli aika ajoin sellaista, että pyörin kippurassa ja hikisenä sängyssä ja itkin. Kipu oli jatkuvaa, mutta paheni aika ajoin ja pahemmat piikit saattoi kestää useampia tunteja kerrallaan. Liike vähän helpotti...
  20. P

Kesäkuiset 2020 <3

K E S Ä K U I S E T 2 0 2 0 pehmistä / 27 / 3. lapsi / LA 29.5. / HYS Elviina2020 / 29 / 1. lapsi / LA 31.5. - 1.6. alixa / 22 / 1. lapsi / LA 1.6. Cipressi / 29 / 1. lapsi / LA 1.6. Toukkis / 31 / 3. lapsi / LA 2.6. hipp / 37 / 3. lapsi / LA 2.6. Durable / 38 / 5. lapsi / LA 3.6. vilkevälke /...

Yhteistyössä