Hakutulokset

1. Kapsukka

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Vielä ainakin mies on ihan sitä mieltä että vauvaa aletaan yrittään kunhan vuoto lakkaa.. Tilasin varalta ovistikkujakin ja mietin vähän miten mies niihi suhtautuu,mutta oli tosi ymmärtäväinen kun selitin että haluan tietää milloin ovulaatio tulee tän kkm jälkeen. Saa nähdä miten sitten...
  2. Kapsukka

Hyvälle kuulostaa, toivotaan että olisi raskausoireita ja saisit viikon päästä plussan testiin!
  3. Kapsukka

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

En olekaan täällä pitkään aikaan kirjoitellut. Mutta mut voi poistaa listoilta, nii en siellä pyöri. Kkm todettiin tosiaan 6.10 nt-ultrassa, kehitys oli loppunut rv9+4. Ihanaa odotuksen jatkoa teille ❤ Minä parantelen itseni fyysisesti (sain kohtutulehduksen) ja henkisesti ja siirryn...
  4. Kapsukka

Täällä ollaa vkl rampattu päivystyksessä, eka sain antibiootit vti. Ei olo lähteny helpottaa vaa tulehusarvot nous vaa ja olo huononi ja kuume nous 39. Eilen sain sit varmuuden että kohtutulehdusha se on päässy kehittyy, antibioottitipassa olin eilen ja kohta pitä lähteä uuestaa otattaa crp ja...
  5. Kapsukka

Hirveästi voimia yritykseen. Itselläni on sama että tämä vuosi on ollut todella raskas isäni kuoli joulun jälkeen yhtäkkisesti ja nyt tämä keskenmeno. Niin se taitaa olla että kaikki paska kasaantuu aina samankertaisesti. En voi sanoa kuin älyttömästi voimaa ja vahvuutta sinulle noiden...
  6. Kapsukka

Kiitos paljon, lohduttaa kuulla muidenkin kokemuksia ja että niistä selvitty <3 Kyllä tässä itsekin tuntee että hemoglobiini tippunut, muutenkin taipumusta alhaiseen ja anemiaakin ollut. Joten tarkkana olen oloni kanssa.. Tässä kkm tuntuu pahalta se että sikiö on jäänyt kohtuun, ettei oma kroppa...
  7. Kapsukka

Tänään soittelin juurikin Jorviin tästä kun enään ei ole mitään vuotoa, eilen illalla supisteli kyllä kipeästi.. Sanoi että ihanteellinen tilanne jos mulla kohtu poistanut kaiken kerralla ja nuo eiliset supistelut sitten ollut jälkisupistuksia.. Käski soittaa uudestaa jos nousee kuume tai...
  8. Kapsukka

Hei Täällä eilen np ultrassa todettu keskenmeno.. Kehitys loppunut 9+4 eli olin kantanut kolmeviikkoa menehtynyttä pientä sisälläni.. Eilen sitten tein kotona lääkkeellisen tyhjennyksen. Olo on tosi surullinen, pikkusisarus oli kovin toivottu ja raskausoireet vahvat. Oksensin melkein...
  9. Kapsukka

Huhtikuun hurmurit 2017

Huh koko viikonloppu mennyt nukkuessa ja SYÖDESSÄ. Iha järkkyä miten voi kokoajan tehd mieli syödä.. Viime raskaus meni oksentaessa rakenneultraan saakka, niin oon ihan puulla päähän lyöty kun ei vieläkään oo etova olo ollut. Varasin tuonne neuvolaankin ajan (5.9) ja samalla päätin että en...
  10. Kapsukka

Huhtikuun hurmurit 2017

rriude, toivotaan että olisi vain harmitonta vuotoa ja pieni olisi oikeassa paikassa ja mukana. Hyvä että sait ajan noin nopeasti, epätietoisuus on pahinta. krrrstaa, ehkä sun kannattaa ainaki ton synnytyksen osalta harkita pelkopolia jos nyt jo ahdistaa? Km en voi sanoa oikein mitään kun...

Yhteistyössä