Hakutulokset

1. U

Kesäkuiset 2023

Varhaisultrassa käyty. Pikkuinen oli ❤️ Etenevä raskaus kuitenkin ja hän oli piilossa ruskuaispussin takana. Viikot vastasi aika tarkalleen mitä pitikin 6+5. Pikku sydän siellä näkyi ruudulla tykyttämässä.
  2. U

Kesäkuiset 2023

Ajattelin vielä useammat ostaa koska ehdottomasti parhaat legut ikinä! Mulla normi jumppatrikoot painaa nii pahasti nyt alavatsaan ettei voi esim töissä koko pv pitää. Kotona sitten ihan vaan rentoja verkkareita😄
  3. U

Kesäkuiset 2023

Mä ostin Bom bom merkiltä sellaset mama legginsit (kompressio)! Masupussukka löytyy, mutta ne on napakat ja jotka sitten toimii hyvin vielä pitkälle raskaudessa :)
  4. U

Kesäkuiset 2023

Voi sinuu❤️
  5. U

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans 🫣
  6. U

Kesäkuiset 2023

Mua ainakin stressaisi seurata tuollaista ja toiv kukaan ei oo sua neuvonut noin 😳
  7. U

Kesäkuiset 2023

Joo väsymys unohtui😄 en ees muistanu vaikka väsyttää koko aja🤣
  8. U

Kesäkuiset 2023

Mulla tänään rv 6+3 ja tähän astiset oireet: etova olo, närästys, kiukuttelu, vihlaisut alavatsalla, turvotus vatsan seudulla, rinnat kipeet. mitä vitamiineja syötte? Mulla se minisun mama vitamiini ja mulla on tullut joka raskaudessa siitä pahoinvointii. Oon vaa yrittäny sinnitellä🫣 Huomenna...
  9. U

Kesäkuiset 2023

Mulla on. Just Olin tulossa kysymään. Mulla oli jo aimmassa raskaudessa kysta vasemmanpuolimmaisen munasarjan tienoilla ja se tuntuu ihan samalta kuin silloinkin🫣
  10. U

Kesäkuiset 2023

Mä oon tehnyt vaan sen jossa näkyy että gravid / raskaana 🫣
  11. U

Kesäkuiset 2023

Paljon voimia sinne❤️
  12. U

Kesäkuiset 2023

Tekis kyl nyt itsekin mieli käydä ostamassa vielä yks testi, jotta pääsis fiilistelee 😍
  13. U

Kesäkuiset 2023

joo varmasti rutiini, mutta tapoja on niin erilaisia :D Tuskin iloisena soittaa jos ei olisi toivottu
  14. U

Kesäkuiset 2023

oletteko tehneet montakin testiä? Itse tein vaan yhden :D
  15. U

Kesäkuiset 2023

Mulla on jatkunut tämä huonovointisuus jo 3 viikkoa. Nyt 6+1. Meidän pienimmät ovat puhuneet jo kauan, että haluaisivat pikkusisaruksen, mutta teinit varmasti ovat kauhuissaan kun kuulevat. Milloin ajattelitte kertoa lapsille? Me ollaan aiemmin kerrottu joskus rv13. Nyt mietittiin jos venytetään...
  16. U

Kesäkuiset 2023

Ainiin ja tämä on meidän viides! Ihanaa kun muitakin suurperheellisiä😄
  17. U

Kesäkuiset 2023

Täällä kans ollut hirveä päänsärky 3pv :((
  18. U

Kesäkuiset 2023

Hei! Täällä kesäkuinen tulossa <3 Plussattu pari viikkoa sitten ja nyt menossa noin 5+2. Ensi viikolla varhaisultra, jonne neuvolasta ehdottivat, että menisin, kun aiemmat kuukautiset olivat niin omituiset. Jos olisikin pidemmällä kuin tuo. Kuitenkin ehkä viikko ovulaatiosta alkoi jo kroppa...

Yhteistyössä