Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Vuosi yritystä takana, sehän on vielä "normaali" aika. Toki et ole enää kovin nuori, vaikuttaa. Ja miehelläsi ei ole lapsia..sieltäkin saattaa löytyä joku syy/syitä. Hyvä tosiaan lähtee vähän selvittelee jo asioita.😊👍 Minkä ikäinen miehesi on? Elämäntavat? Ymym. Mitkä kaikki vaikuttaa asiaan...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Mä en tikuta ovulaatiota, mutta merkkaan menkat kalenteri sovellukseen, niin menkkojen tiedot näen sitten sieltä.😃 Toki vähän heittelee, kun ei vielä säännöllinen kierto, kun ei montaa kertaa ole menkkoja tullut, kun vielä imetän.😊 Aikasemmin ollut päivälleen säännöllinen kierto. Ja eihän se...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Jänniä aikoja osalla.😅 Toivottavasti on kiinnittymisvuotoa.👍👍 Kuulostaa tosi lupaavalta.😊
  4. P

Haaveena vauva 2024

Minkä ikäinen olet?😁
  5. P

Haaveena vauva 2024

Joo, tottakai tärkein ehdottomasti on, että saisi vauvan syliin asti.❤️ Kiva vain miettiä tälläsii ja toivoa aina saa.😉 Me ei todellakaan jätetä yhtään kiertoo völistä sen takia, että ei haluttais, että vauva syntyy x-kuukautena. Ja myös saa toivoo tyttöö/poikaa, siinä EI ole mitään väärää. Ja...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Tuosta mahd.tulevan vauvan syntymäkuukaudesta..🙃 Meidän perheessä tällä hetkellä on 7 henkilöö ja jokaisella oma synttäri kuukausi. Ois kiva jos sais mahd. tuleva pieni oman kuukauden..😊 Tottakai tämä on toissijainen juttu, mut kuitenkin.😃 Jännä nähdä saadaanko vielä yksi pieni.❤️ Toiveet ja...
  7. P

Haaveena vauva 2024

On: Olen kerran kokeillut greippimehun taikaa.😅 Silloin kun nuorinta alettiin suunnittelee. Yk6 kokeilin ja heti tulin raskaaksi.😚 Silloinkin imetin vielä, niinkuin nytkin. Haluaisin ihan huvikseen nytkin kokeilla, mutta ei löydy kaupoista. Sieltä mistä viimeksi ostin, ei enää ollut, enkä ole...
  8. P

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti enteilis teillä raskautta, kun ei menkkoja ole tullut...🤞 Tosin ressikin saattaa menkkoja viivästyttää ja ei tarvi välttis suuresti edes ressata.😅 Tai menkat saattaa jäädä kokonaankin pois niinkuin ovulaatiokin, jos on stressiä.😏 Nyt naiset nauttimaan auringosta😎 ja miehestä..😉 Ja...
  9. P

Haaveena vauva 2024

On: Olipas ihana lomaviikko pitkin Suomea.😊😎 Ja vaikka koko perheellä oltiin liikenteessä, saatiin onneksi iltaisin kahdenkeskistä juttua..😉 Osassa yöpaikoista oli oma makkari ja osassa oltiin koko perhe samassa tilassa.😅 Ja vaikka oli teinikin mukana, niin kun on tarpeeksi pimeää ja osaa olla...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Mulla 5 lasta ja ainakin kuopuksen kohdalla oli menkkamaisia jomotuksia, kun olin plussannut. Jos en olisi tiennyt olevani raskaana, olisin luullut, että menkat olisi tehnyt tuloaan ja tunne oli niinkuin menkkojen aikana, ilman vuotoa siis.🙃
  11. P

Haaveena vauva 2024

Teretulemast!🤗 Milloin Yritys on alkanut? Eikö 11/23 ole tuleva marraskuu vasta?🤔 Et ole vielä vanha.🤭 Mutta jos esivaihdevuosi oireita, niin heti kannattaa ottaa yhteyttä ja kysellä tilanteesta tms. saati sitten, jos yritys on kestänyt jo pitempään..
  12. P

Haaveena vauva 2024

On: Täällä alkoi menkat tänä aamuna. Just sunnuntaina loppuu ja ma lähdemme reissuun.👍😊 Ja kesäjuomaa saan nyt ottaa kans..🍹😎💃 Eipä tuota paljoo tule otettuu, mut kuitenkin.😃 ...suositushan ois, että yritysaikana molemmat jättäis minimiin alkon, myös mies..😉 Kuinka teillä miehet on ottaneet...
  13. P

Haaveena vauva 2024

Sukupuolesta...meillä myös molempia ja erot kyllä huomaa. Kiinnostuksen kohteet, luonteet jne.😃 Tytöt hoivaa ja on kotiaskareissa mielellään mukana, pojat ei.. Ja tähän asti olen huomannut erot myös kouluissa ja päiväkodeissa. Pojat kiusaa päiväkoti iässä, tytöt ei. Koulussa kyllä molemmat...
  14. P

Haaveena vauva 2024

Sitten, kun testissä plussa, riittää että elää pienen mukaan.🥰 Näin minä ajattelen..😁
  15. P

Haaveena vauva 2024

On: Tällä viikolla menkkojen pitäis alkaa. Jos alkaa, niin vois alkaa vaik tänään tai huomenna, niin sais lusittua ne alta pois, kun ensi viikolla lähdemme reissuun.🥰 Nyt mä tietenkin ressaan vähän ja ne sit alkaa vähän myöhemmin ja mahd.reissun alussa on vielä sitten.😔 Noh, saas nähä. Parasta...
  16. P

Haaveena vauva 2024

Onko teillä haave tytöstä tai pojasta? Vai onko ihan sama? Monet sanoo "ihan sama" vaikka niin ei olekkaan.🤭 Perään jos kysytään "kumman haluaisit?" Siihen osataan vastata ja eihän se ole sitten ihan sama.🫠 Ja ymmärrän täysin, kuulostaahan se toisaalta hurjalta "toivon tyttöö." Me toivotaan siis...
  17. P

Haaveena vauva 2024

Voisin tulla listoille myös. Tuolla kp listalla jo olenkin.☺️ Yritys alotettu 5/23 ja 6.
  18. P

Haaveena vauva 2024

Mielenkiinnosta kyselen, teettekö ovistestejä siksi, että tiedätte millon "pitää" makkarassa tapahtuu? Vai siksi, että tiedätte, että ovis yleensä tulee?😙 Itse en tee ollenkaan. Omiin korviin kuulostaa ressaavalta tehdä niitä, mutta en tiä sitten.. On: Kerran kun meillä oli muuten ehkäisy...
  19. P

Haaveena vauva 2024

Oi!😍 Onnea!💞
  20. P

Haaveena vauva 2024

Meillä kans nyt 7kk nuorin, jota imetän.😊 Tavoite ois n.1v asti. Sitten riittää..😃 Mulla tullu 2 menkat, mutta ei oo ollu säännölliset vielä, toisin kun aikaisemmin. Jännä nähä alkaako säännöllisemmin tulemaan vai jääkö jossain vaiheessa tulematta..🥰

Yhteistyössä