Hakutulokset

1. L

.

Onpas täällä kirkasta! :LOL: Ihanan pirteät nämä uudet värit. Tervetuloa kaikille uusille! :) Mä testailin hätähousuna taas tänään :ROFLMAO: Ehkä hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka. Kaikki oireet loppunut, ainoastaan tissit kipeät ja vaimeita menkkajomotuksia. Eiköhän menkat ala muutaman...
  2. L

.

Hätähousunega testattu :ROFLMAO: En kyllä odottanut mitään näkyväksi, mutta en jaksanut enää odotella. Väsymys ja palelu on hieman väistynyt. Eilen tosiaan palelin hupparin ja fleesen alla vaikka ulkona paistoi aurinko. Tänään vain kovia alavatsanippailuja ja tissikipua, unet selkeitä ja eläviä...
  3. L

.

Tervetuloa uusille! :) @Helmi30 Onko sulla siis kokonaisuudessaan niukat menkat vai vuotaako yhtenä päivänä reilummin? Mulla on eka päivä reilumpaa ja kolmena päivänä niukempaa :) Olen muistaakseni kuullut, että riittää jos yhtenä päivänä on reilumpi vuoto. @Toiveikas89 Yllättävän äkkiä on...
  4. L

.

@Sennay hienoa, että papa-kokeessa ei näkynyt mitään! @Ensikatse Olipa törkeästi sanottu! Älä ota kuitenkaan liikaa itseesi. Joudun työssäni välillä soittelemaan lääkäreille ja tuntuu, että heidän ulosantinsa on välillä vähän tökeröä. Tuttuni on töissä sairaalassa ja on kertonut, että välillä...
  5. L

.

@MannaL ja @vuuti pystyn niin samaistumaan! Ne kierrot, kun ei olla hyödynnetty ovista on mennyt helposti. Kaikkia nipsaisuja ja tissikipua on mulla normaalistikin oviksen jälkeen. Sitten jos taas ovis on hyödynnetty, tulkitsen kaiken raskausoireeksi:cautious: nimimerkillä löysin itseni...
  6. L

.

Tervetuloa @Sennay :) @Wintersun kiitos tiedosta, taas oppi uutta :) Nyt oli tosiaan vasta toinen kerta, kun sain oviksen kiinni, niin en ollut vielä kartalla noista dpo:ista :LOL: Päästiin hyödyntämään, mutta vasta 29 tuntia ovistestistä. En tiiä oliko jo myöhäistä, mutta ainakin saa hetken...
  7. L

.

@Wintersun itsekin aattelin, että oisko ovis ollut jo silloin torstaina. Jatkoin kuitenkin testailua ja tänään pärähti tämmönen :giggle: https://aijaa.com/niWOnv Mulle voi laittaa dpo 0 koska eiköhän ovis ole tässä tänään tai ensi yönä. Vai onko se dpo -1 jos tänään on ovisplussa? Saatetaan...
  8. L

.

Kiitos vastauksista! Ehkä uskaltaudun itsekin soittamaan aikaa :) Mietin, että jos kesän ottaa rennosti, palautuu tästä keväästä ja katsoo sitten syksllä uudestaan tilannetta. Jos ei ole siis tärpännyt vielä silloin :ROFLMAO: Onnittelut @kettuperhe ja @Abby87 ! :love::love: @Toiveikas89 Mulla...
  9. L

.

Ihania plussia! :love: Suuret onnittelut kaikille :love::love: Mulla ei tapahdu mitään, niin käyn vaan lukemassa teidän viestejä :LOL: Oon kyllä miettinyt, että pitäiskö käydä gynellä tutkimuksissa. Mun kierto on seilannut sellaista 28-33 pv nyt, en tiedä onko normaalia. Lisäksi stressaa, kun...
  10. L

.

Pahoittelut @Miina- :( @Lilja<3 Toivotaan, että viiva vahvistuu! Itsekin muistelen, että joka toinen päivä on hyvä testata, niin näkee viivan vahvistumisen. Tosin kuka jaksaa olla testailematta päivittäin :whistle: Itse yritin saada taas ovista kiinni. Perjantaina oli melko vahva viiva ja sen...

Yhteistyössä