Hakutulokset

1. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Ootko sä tehny r-testiä? Musta noi sun oireet kuulostaa ihan raskausoireilta. :barefoot::eek: Mulla on siis käynnissä yk 6 km jälkeen. En tainnut aiemmin sitä tänne laittaa selkeesti. Kp 9 jo menossa.
  2. E

@Shalley Tervetuloa! Ikävä kuulla keskenmenostasi. :( Mä aloittaisin uuden yrityksen ilman ensimmäisiä kuukautisia, jos vaan yhtään siltä tuntuu. Kyllä se kroppa tietää, milloin on uudelleen valmis. (y) Täällä vihdoin näkyy valoa tunnelin päässä. :) Kävin juuri gynellä ja ultrauksen mukaan...
  3. E

Kiitos sympatiasta rakkaat kanssasisaret. <3 Sain tänään viimein verikokeen tulokset: hcg alle 2, eli negatiivinen. Ei yhtään auttanut, että sain viallisella rfsu:lla selvän haamun ennen kuin tulokset tulivat. o_O En enää koske rfsu:n testeihin ja toivon, ettei näin tee kukaan muukaan...
  4. E

Olen pitänyt vähän hiljaiseloa täältä. Edelleen kuitenkin yrittäminen jatkuu. @Nonsk ja @sucrine Pahoittelut, että tekin jouduitte tänne. :( Toivottavasti suru vaihtuisi nopeasti pysyvään plussaan ja iloon. @Minji Eikä! :( Vaikutti jo niin lupaavalta tämä kierto! :cry: @RUSKA82 Onko viiva...
  5. E

Paljon onnea @joojoo1 ja kärsivällisyyttä ar-ultraan asti! :love::love: Tervetuloa @Keltain3n tännekin vaikkakin toivoin niin kovaa, että sun pikkuinen olisi jaksanut loppuun asti. :(
  6. E

Vau, paljon onnea! :love::love::love: Jo oli kyllä sun vuoroki! Mitäs mä sanoin, että varmasti plussaat nopsaa kilpparilääkityksen aloituksen jälkeen. ;) Toivotaan, että tällä kertaa pikkuinen jaksaa olla mukana sen koko 9 kk! <3
  7. E

Letrozol & ovulaatio

Voi kurjaa, että teillekin piti käydä noin. Oon niin kamalan pahoillani. :cry::cry: Voimia sinne surun keskelle hirmuisesti! <3
  8. E

Kiitos @mira.flower Kun laitoit tämän uuden ketjun pystyyn. :) Emppuelkku, 30 v., ya 9/17, km 3/18 rv 12, yk 5 km jälkeen Miten olitte ajatellu, että listaa päivitetään? Päivittäisikö jokainen sitä mukaa, kun tulee uutta päivitettävää vai pidetäänkö ketjun alussa etusivulla? :)
  9. E

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Täällä ainakin kannatetaan ehdotusta! :)(y)
  10. E

Letrozol & ovulaatio

Joo, muistaakseni oli kuudesta kierrosta puhe. Vai olikohan 4-6, en oikein muista. Kuudeksi kuukaudeksi mulla on ainaki resepti, joten siihen ollaan varauduttu. Voihan se olla, että suunnitelmatki muuttuu lennosta, ku ekan kierron jälkeenki gyne väläytteli jo pistoshoitoja, ku ne mun letrojen...
  11. E

Letrozol & ovulaatio

Onneks iteki oon päässy labroihin joko työterveyden tai sit julkisen kautta, kun välillä työterveydes on vähä nihkeilty. Me ei päästä vielä hetkeen julkiselle, kun km oli vasta maaliskuussa ja km nollaa sen vuoden yrityksen. :unsure: Ollaan mietitty, että kokeillaan yhteensä 6 kertoo letroja...
  12. E

Letrozol & ovulaatio

Paljon onnea hei myös synttäreiden johdosta! :) Mä täytin kesällä 30 ja mies tulee perässä ja täyttää joulukuussa 30. Helsingissä joo käydään hoidoissa. Felicitaksella menee 140€/kerta. :censored: Miten usein Dextralla muuten laitetaan lähetteitä verikokeisiin? Ootko koska käyny viimeksi...
  13. E

Letrozol & ovulaatio

Vielä ei oo hei tää kierto ohi! Hyvin voit vielä plussata! :) Ja muistahan naaaauttia häämatkasta! :love: Me aloitettiin yritys viime syyskuussa. Yk 5:n tärppi ja keskenmeno huomioiden meillä on nyt yk 10 menossa.
  14. E

Letrozol & ovulaatio

Mutta toisaalta tärppi voi hyvin käydä just silloin, ku ei mitään tuntemuksia tai oireita ole. ;) Kemiallista epäili just siksi, koska tuli viivanpaikkoja/haamuja, luteaalivaihe venähti 18 päivän mittaiseksi ja mulla oli noin viikko irrotuspiikistä se päivän kestänyt voimakas kipu alavatsassa...
  15. E

@Minji Mä suosittelen kyllä yksityiselle menoa, vaikka se kallista onkin. (y) Mä marssin yksityiselle 2 kk km jälkeen ja nyt on hormonit tukemassa ovulaatiota ja keltarauhastuki loppukierrossa eikä hermostuta läheskään niin paljoa kuin aiemmin. En kyllä ymmärrä tuota, että keskenmenot nollaavat...
  16. E

Letrozol & ovulaatio

Mites täällä taas menee? :) Mulla oli tänään kontrolliultra ja kp on 13. Johtofolli oli vain 14 mm, joten kierto on aiempiin nähden jonkin verran hitaampi. :( Jouduin varaamaan uuden ajan maanantaille ja sitä ennen pistän Gonal-F:ää, jotta folli jaksaisi kasvaa. Gynen mielestä mulla oli viime...
  17. E

Letrozol & ovulaatio

Aivan ihanaa häämatkaa! :love: Täällä on myös peukut pystyssä molemmille! Toivottavasti tää kierto olis viimein molemmille se kauan odotettu plussakierto. <3 Ajattelin kokeilla muuten nyt akupunktiota, jos saisin sen kautta hieman apuja tähän raskautumiseen. :ninja: Ensi viikon keskiviikkona...
  18. E

Letrozol & ovulaatio

Niin sulla olikin vasta eka neuvola! Se on kyllä jotenkin hassua, kun neuvola on niin paljon ennen ultrausta. Luulin aina ennen, että se olisi juuri toisinpäin, mutta itelleki selvis silloin, että onkin noin. Täällä mennään samalla ohjeistuksella kuin ennenkin. Luotto letrojen toimivuuteen ja...
  19. E

Letrozol & ovulaatio

Mitäs tänne kuuluu? @Iiduliinu Siellä taitaa olla pian taas oviksen aika? @Keltain3n Eikö sulla ollu jo eka ultraus takana? Selvisikö siellä vielä mitään ja onko vielä ollut kipuja? Toivottavasti kaikki on siellä hyvin. <3
  20. E

@mira.flower Pysy sit kovana, jos lääkäri on sitä mieltä, että viiterajojen sisällä mut yläpäässä oleva tsh-arvo on hyvä, esim. jos arvo on 3-4. Raskautta yrittävillä arvon tulisi olla huomattavasti alempi. Mulla tsh oli viimeksi 2 ja sitä pidettiin hyvänä, mut ei olis haittaa, jos vähä vielä...

Yhteistyössä