Hakutulokset

1. nyuu

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Oii mäkin haluisin jo pikkuhiljaa alkaa ostamaan vauvanjuttuja. Meil on viel asunnon järjestely ihan vaiheessa, lastenhuone on täynnä miehen (ja anopin... long story!) tavaraa, et se pitää saada tyhjäks melkeinpä ensin. Oon kyl vähän jo kattellu mimmosta vauvansänkyä ja hoitopöytää sais olla...
  2. nyuu

@Lailaa EIKÄ! :cry: Kamalaa!! Isot osanotot! Saako kysyä millä viikoilla? Sydämeen sattuu sun puolesta, ihan kamala uutinen :cry:
  3. nyuu

Vastasinkin toisessa ketjussa @kirsillevauva lle että epäilen tota istukkaa kans. Sopis näihin viikkoihin. Jos siellä ultrassakin oli kaikki hyvin, niin nythän se on äärettömän pienenpieni todennäköisyys et menis kesken tai mitään. ON: täällä hiljaiseloa, ei oikein mitään uutta. Olen...
  4. nyuu

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@kirsillevauva no voi hitto ettet päässy vuodoista eroon vieläkään:confused: mutta mä luulen et se on kun istukka lähtee siirtymään, ni ihan vaan sitä vuotelua! Et ei mitään vakavaa, vaikka kurjaa ja ikävää ja stressaavaa:cry: voimia! @Silmu75 käyn täällä aina kurkkimassa sun tilannetta...
  5. nyuu

@kirsillevauva ihana et siellä oli kaikki hyvin <3 @Silmu75 äh, voi harmi. Mut voitko sit vaan ottaa saikkua? Meilläkin pitää olla todistus jo ekasta päivästä, mut ei pieni valkoinen valhe ketään tapa, jos vaikka sanot et sul on paha olo tms? Ymmärrän et moraali ottaa vastaan mutta onhan...
  6. nyuu

@Rusakkonen aikamoista et saatte/joudutte jo sairaalakassin sisältöä miettimään:D toivottavasti nyt ei ihan heti kuitenkaa tartteis lähteä. Eihän sulla vissiin oo mitään viitteitä ollutkaan et saatts tulla aikaseen? @millionnea voi harmi tohon sokerirasitukseen:confused: tsemppiä sinne kans...
  7. nyuu

@Aallotar19 tervetuloa sinne sit mukaan <3 ymmärrän et jännittää liittyä sinne, mullakin oli pieni kynnys kirjoitella, kun jo yhden kerran sinne tulin ja sitten poistuin :oops: mut kyllä sullakin nyt nii hyvällä mallilla ettei sun tuolta tartteis enää poistua jos mukaan liityt:p:love:
  8. nyuu

@Domi onnea <3 vihdoin hän on täällä! <3 harmi että vauva ei päässyt heti viekkuseen, mutta eiköhän se siitä! Voimia nyt sulle ja pienelle!
  9. nyuu

@Lailaa tervetuloa mukaan ja onnea <3 ikäviä nuo vuotelut! Mulla oli kans kolme viikkoa vuotoa, ja nyt silti kaikki hyvin toistaiseksi :) @Domi jännittävää!! Voimia ja tsemppiä sinne! Kohta hän on täällä <3
  10. nyuu

@Aallotar19 eikä!! Mut @kirsillevauva han vuos kans aika paljon? Ja mullakin oli kirkasta vuotoa ajoittain kun vuosin sen kolme viikkoa. Voimia ja tsemppiä!! Jos ei oo kipuja niin sit ei välttämättä oo hätää<3
  11. nyuu

Vähän offtopicina huutelen tässä, mut mikä se ”tappajasolulääke” oli mitä esim. @Ramiina lla oli käytössä? Yritin selailla keskustelua taaksepäin mut en löytäny. Ystävällä ois hoidot alkamassa ja haluis tietää tän lääkkeen, kun epäilee et samanlaista vaivaa vois olla et kohtu hylkii tms.
  12. nyuu

@kirsillevauva Dextralla on aina ollu nii välittävä meininki <3 saatko nyt lopettaa sit kaikki lääkkeet ja olla ”normaali” odottaja :) ja joko Nt-ultra jännittää? Mä halkean täällä jännityksestä, ens viikolla ois rakenneultra. Mitä jos siellä löytyykin jotain? Mä kävin neuvolalääkärillä...
  13. nyuu

@Silmu75 onneks tuli <3 ja siis mä aattelen et jos lapsettomuushoidoissa olevat pariskunnatkin onnistuu usein omilla soluilla vaikka omissa oiskin vikaa, joten miksei mekin joilla on hyvät solut käytössä vaikka katoa oiskin :) sillä mä itteäni lohdutan tässäkin omassakin raskaudessa, kun pelkään...
  14. nyuu

@Silmu75 mut onhan toikin vähän epäeettistä että ”tulkitsee” johtuvan siittiöistä. Meille ainakin kokoajan toitotettiin mainiota siittiölaatua, ja sit jos oiskin käyny huonosti ni yllättäen klinikka oiskin voinut pestä kätensä ja syyttää että siittiöissä vikao_O felicitaksella vissiin on näin...
  15. nyuu

Me maksettiin siitä ekasta lahjahoidosta Ovumiassa 6000€, saatii siis yksi blasto vaan ja hoito puoleen hintaan. Tää summa ei sisältäny mun lääkkeitä. Toi kaks blastoa on vähän kinkkinen. Mä ymmärrän et johonkin se raja on klinikankin vedettävä, että saadaan voittoa, kun eihän noikaan millään...
  16. nyuu

@Silmu75 samaa olin sanomassa kuin @Florie että se että onko kyseessä 5 vai 6 päiväinen ei vaikuta kai juurikaan. :) meilläkin on vielä pakkasessa kuusi blastoa, jotka kaikki on hyvälaatuisia ja neljä vissiin viisipäiväistä ja kaksi kuusipäiväistä! Jos kuusipäiväiset ois huonoja ni tuskinpa...
  17. nyuu

Äääh voi eiii @Silmu75 ! Onpa ärsyttävää!! Mä halkeisin ja kuolisin jännitykseen. Musta vähän asiatontakin olla ilmoittamatta jos ootte sopineet et tänään ilmoitellaan. Ootte maksavia asiakkaita (ja paljon maksaneetkin...) ni kuuluis kyl palveluun. :/
  18. nyuu

Jännitän täällä jo @Silmu75 n uutisia!
  19. nyuu

@Ramiina ihanaa!! Onnea niin hurjasti! Onneksi kaikki on hyvin, nauttikaahan nyt teidän ikiomasta prinsessasta, jonka todellakin ootte ansainneet!
  20. nyuu

Noniin nyt on tietsikka auki ja voin kunnolla kirjoitella, eli kilometriviestiä tuloillaan :) @Rusakkonen Hurjia nuo työvuorot. Mulla on kans aika tappotahti töissä (nytkin vuorot alkanu klo 4 tai 3 aamuyöllä) ja vuoroilla voi olla pituutta 14h ja lepoaikaa vuorojen välissä sen 9 tuntia. Mä...

Yhteistyössä