Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitäs tuumailette näistä? Tänään dpo 10. Yk 8 meneillään. https://aijaa.com/X89coC
  2. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Toinen hyvä rautavalmiste on Ferrodan, sopii herkkävatsaisille! Nosti mun ferritiinin 8,7->97! Tsemppiä Titi-Love ❤️
  3. N

Ääh unohdin kirjautua eli mä kirjoitin ton viestin ^^
  4. N

Hyvä et tarkistit r-testillä Alinna86! Nyt toivotaan että hcg pian laskee jotta pääsisitte taas yrittämään! ❤️ Titi-Love: mulla oli ekat kuukautiset kkm jälkeen tosi kivuliaat ja runsaat :/
  5. N

Käyn hamstraamassa pc:itä ja jonkun muun ja sitten jännittelen koko viikonlopun! Ääk vaikka tätä on kovasti yritetty niin tietenkin pelonsekaisin tuntein mikäli tää nyt onnistuisi. Siis että onkohan musta äidiksi jne... Esikoinen kyseessä siis, 31 v minä päivitän tänne miten menee jos se on...
  6. N

Ujo taustallalukija ilmoittautuu. Kesällä kirjoittelin jotain tänne. Eli kkm 07/19. Nyt dpo 9-10 ja tällainen haamu (?) tuli testiin testiajalla. Eilinen ja toissapäivänä melko puhtaat negat. Oireina on rintojen särky ja ajoittainen kova kipu toisessa rinnassa sekä kuplintaa kohdun seudulla...
  7. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Hanba, kiitos tsempeistä ja vinkeistä! Odottelen vielä muutaman päivän ja sit kokeilen, esim sillä cb:n herkällä. Jänniä aikoja sinäkin elät, voi ku meille molemmille tärppäis ❤️❤️ Haavejuttu ❤️ varmasti mieli maassa ja halu heittää hanskat tiskiin..
  8. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Tulen tänne kanssa moikkaamaan, taidettiin muutes Hanba olla samaan aikaan helmikuisissa . Oon sun jännityksessä messissä, toivotaan että saisit pian rauhallisemman mielen ja pääsisit nauttimaan mahdollisesta raskaudesta. Vaikean ja kivuliaan kkm (heinäkuu-19) + kohtutulehduksen jälkeen nyt yk2...

Yhteistyössä