Hakutulokset

1. A

Heinäkuiset 2021

Itsellä kaksi tyttöä ja mulla ei oikeastaan ole väliä kumpi tulee. Ehkä hitusen enemmän toivoisin kolmatta tyttöä, mutta kyllä poikakin olisi jännittävä kokea. :love:
  2. A

Heinäkuiset 2021

Ajattelin keskustella myös täällä :) Pahoinvointiin ei neuvoja :( kahdesti ollut kovat pahoinvointi ja mikään ei auttanut, muuta kuin aika. Koitin syödä heti herättyä ja vain juoda ja käytin rannekkeita yms..Tsemppiä!! :whistle:
  3. A

Heinäkuiset 2021

En löytänyt ryhmää:unsure:
  4. A

Heinäkuiset 2021

Kannatan myös :) mut en oo kans ikinä ryhmää perustanut :unsure:
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Tässä vielä mun pc liuskat. Ite tykkäsin näit katsoa, et miten viivat vahvistunut :) Ylhäältä alas dpo9 aamu, 9 ilta, 10, 11, 12, 13 ja 15. https://aijaa.com/Cex9HC
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Mut saa siirtää plussanneisiin. Tulen sit takaisin jos niikseen on, mut yritän nyt ottaa rennosti, kun ei tähän itse pysty vaikuttamaan sen enempää :) Tsemppiä kaikille! Tämä ryhmä on ollut iso apu mulle ja vertaistuki on ollut korvaamatota <3 Käyn kyllä lukemassa edelleen...
  7. A

Heinäkuiset 2021

Ihanaa @Alinna86 ! Ihan itku tuli...mitenniin herkillä oon.:love: Eilen itkin vuolaasti, kun mies oli katsonut tätä Mandalorian sarjaa, jossa ne oli tappanut jonkun hiekkahirviön ja köyttäneet syöttinä sellasta söpöä puhvelin näköistä eläintä..:rolleyes:o_O
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Mitkään sanat ei riitä sanomaan, kuinka pahoillani olen..eikä varmasti mitkään sanat oloasi helpota. Otan osaa teidän menetyksiin :( on tuo niin väärin! Hirvittävät tsempit jatkoon ja toipumiseen <3
  9. A

Heinäkuiset 2021

@Alinna86 Minäkin sinun kuulumisia mietin, toivottavasti kaikki hyvin. :)
  10. A

Toiveissa vauva 2021

On kyllä paljonkin vahvistunut :) toivottavasti viivat vahvistuu ja pieni oliai tarrautunut kovasti kiinni!!
  11. A

Heinäkuiset 2021

Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa! :) Mulla testit hyvin vahvistuneet ja olo ihan hyvä. Tuhruttelukin loppui la iltana ja nyt ei ole näkynyt. Toiv. pysyykin poissa.. Tsempit kaikille! Aika piinaavia nä plussan jälkeiset päivät ja ekat viikot on..aika kullannut muistot :rolleyes:
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Nimiä en ole miettinyt, eikä mieskään. Mä toki välillä ehdottelen, mikä kuulostaa kivalta, mut ei mies mua tosissaan niiden kans ota. :rolleyes: :LOL: Tässä kuvakollaasia dpo13, huomenna pitäis menkkojen alkaa, siksi siis listalla roikun vielä tovin, ku oon aika kovin jännittänyt. Ylhäällä...
  13. A

Heinäkuiset 2021

Odottelen alkuviikkoon ja otan yhteyttä neuvolaan ja sitä kautta lääkäriin(saa yhteyden nopeiten) täällä kun lääkäreille koittaa saada soitto aikaa, niin saattaa mennä viikon päähän. Kiitos vinkeistä :) Koitan rauhoittua.
  14. A

Heinäkuiset 2021

Kysyin neuvolasta ja sieltä sanottiin, että lopeta vaan(siellä ei kai tietotaitoa)..itsekin mietin et pitäiskös mun niitä edelleen syödä, mut enpä uskalla "ilman lupaa".. :/ Ne varmaan kyl jeesais jos keltarauhasen toiminnassa ongelmaa..
  15. A

Heinäkuiset 2021

Jop haluaisin kyllä hcg lähetteen, mut täällä päin ei saa, ellei ole jotain sairautta/useita keskenmenoja tms oikea syytä. Yksityiselle pääsis, mut enpä mä nyt sit sinne lähde, ku varhaisultraan tarkoitus mennä, jos sinne asti päästään :) Aika näyttää. :) Testailen vahvistuuko viivat edelleen...
  16. A

Heinäkuiset 2021

En enää, torstaina meni vika..
  17. A

Heinäkuiset 2021

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia.. Tämä kierto, mistä nyt tärppäsi, niin oli mun toinen Terolut kierto ja terot määrättiin tiputteluvuotoon, joka alkoi jopa 6pv ennen kuukautisia. Se siis ollut mun kurja vaiva.. Noh keskiviikkona tein ekan todella haalean plussan ja nyt on jo hienosti...
  18. A

Heinäkuiset 2021

Mäkin jouduin viime raskaudessa syömään panacodia ja vikalla kolmanneksella. Sain siihen lääkärien siunauksen, mut määrät piti olla maltillisia. Sairastan selkärankareumaa ja iso maha plus jäätävät selkäkivut=tein kuolemaa. Tässä raskaudessa toivon mukaan selviäs vähemmällä, mut pahaa pelkään...
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @minttuni sylin täydeltä. Toivon kovasti, että teille lapsi suodaan ja mahdollisimman pian.<3 Olet ajatuksissa.:whistle::)
  20. A

Toiveissa vauva 2021

Dpo 11 :)

Yhteistyössä