Hakutulokset

1. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Heips, Voisin heittäytyä pitkästä aikaa piinailijoihin kun oviskin bongattu, eli dpo0 tänään. Eilen aamulla oli se räikeä plussa. Siitä lähti haalenemaan. Eli oletan tänään olevan O-päivä. Täytyy toivoa, että toissailtana talteen laitetut kaverit olis hengissä vielä. Tänä iltana kai olis hyvä...
  2. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Onnea taas plussista, huippua! ❤ Mäkin sain elämäni ekan ovulaatuoplussan just äsken! Että pitää ihan jakaa kuva! https://aijaa.com/hixrPS Numerot testeissä testien järjestysnumeroita, eli eilen tein aamulla js illalla (B) ja olin jo melkein todennut sen plussaksi kun aiemmat...
  3. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Mun piti oikein käydä kahlaa viestejä uudelleen tuolla odotuspuolella kun oken näemmä tämän sinun km ihan missannut. Kun jäin oman vuodonalun jälkeen palstatauolle. Tsemppiä! Mä olen luottavainen, että ei vaikuttaisi kiertoon.. kun ei menkat ehtinyt olla kuin viikon myöhässäkään. Oliko sulla...
  4. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Parin viikon tauko palstailussa kemiallisen keskenmenon jälkeen, ja saipas kahlailla taakse päin :) ihan tosi monta plussaa tullut, onnea ja hirmuisesti tsemppejä teidän matkaan! Mutta yhtälailla tsemppejä teille ja meille yrittäjille, monilla koetellaan jo pitkiä aikoja ja on se ihmismieli...
  5. suhveli

Marraskuiset 2021

Hyppään pois, takaisin kuumeilupuolelle. Kemiallinen, kuten pelkäsinkin. Digi näytti ei raskaana ja vuotokin alkoi. Paljon onnea matkaan teille kaikille marraskuun murusille <3
  6. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Hei, Kemiallinen se oli kuten arvelinkin heikoista viivoista. Nyt menkat myöhässä viikon ja vuoto alkoi. Ja digi näytti jo, että ei raskaana. Eli kp1 tänään. Viikonloppuja.
  7. suhveli

Marraskuiset 2021

Peukkuja sinnekin <3
  8. suhveli

Marraskuiset 2021

No en tosiaan tiedä yhtään, milloin oon ovuloinut. Koska en edes oireiden perusteella sitä bongannut... eniten sopivia oireita oli jo ennen puoltaväliä, mutta silloin muistaakseni sit tallettelut oikein menny yksiin... äh, enpä tiiä. Nyt ei auta kuin odotella, mitä tapahtuu.
  9. suhveli

Marraskuiset 2021

Minäkin kurkin tänne.. ainakin Jaffakeksin kanssa samalta kuumeilupuolelta. Oma plussailu vielä vähän myös epävarmalla pohjalla tai sitten vaan myöhäinen plussa. Tänään olisi joko kp32/27 tai rv4+5 :) ehkä siirryn elämään rv-elämää kun vuotoa ei näy. Plussat vain kovin kovin heiveröisiä. Mutta...
  10. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Juu, se ultra. Tuli 10min sisällä.
  11. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Kyllä cb on nyt tätä mieltä myös, 2h pidättelyn jälkeen... huh huh. Jos tämä nyt oikeaksi raskaudeksi kehkeytyy tästä niin olipa erikoinen plussailualku... kun tosiaan vielä 27/27 tämä samanlainen cb oli puhdas nega! Ja tänään siis 32/27. https://aijaa.com/YfYol7
  12. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Niin voisihan se toki olla. En mielestäni bongannut ovista (oireiden perusteella siis, kun en ole tikuttanut) ollenkaan. Heh, niinpä tuo viikon odottelu! Viikkoa ennenkin on joskus tullut testattua :D
  13. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Petronella voi harmi
  14. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Jaa-a kuulkaa.. https://aijaa.com/HUrz1R Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas...
  15. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Kokonainen kierto taas kirjoittelusta vierähtänyt. En ole edes lukemassa käynyt. Perimmäinen syy se, ettei tulisi mietittyä tätä yrittämistä niin kovasti. Ja ehkä osittain olen onnistunut. Olen odottanut, koska saan tulla päivitystiedot antamaan uudesta kierrosta, mutta nytpä venyy sitten...
  16. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Kp1 tänään.
  17. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Totta, vuodot on pelottavia ja jättävät kyllä tuon pelkokyttäämisen tavaksi. Kokemusta kahdessa raskaudessa niistä myös. Tarrasukkia!
  18. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Sama kiertopäivä (mutta mulla ois kyllä pitänyt menkat jo alkaa) ja torstaina myös nega (cb, joten melkolailla varmq tulos kyllä eikä jätä varaa jossittelulle) tehty. Mieli ei oo täälläkään ihme kyllä mitään kehitellyt. Perus menkkajomot on ollu jo monta päivää, joten tulossa ovat. Menkkoihin...
  19. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Stellavanilja, kaikkea hyvää teille! Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Mutta myös vilpittömät onnentoivotukseni plussanneille! Testasin aamulla kp26/27 CB:lla Not pregnant. Joten aikalaillahan se sitten on taas siinä ja uuden kierron odottelua. Eiköhän ne huomenna ala.
  20. suhveli

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! No ehkä ei tarvitse päivitellä. Katsotaan, miten aktivoidun kirjoittelemaan. Joo itseasiassa nyt yllättävän monta kiertoa oli peräkkäin, etten mielestäni ovuloinut. Se oli jotenkin musertava fiilis. Mutta loi taas uutta toivoa tämä. Onnea plussanneille! Ja onnea lapsettimuushoitoihin...

Yhteistyössä