Hakutulokset

1. MyMa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi harmi @Ellinoora38 että ei tärpännyt (n) Kyllä ne sun tuntemukset sitten vaan piti paikkansa. Toivotaan että pakkasessa oleva olisi the alkio :):love: @Solunen ja @Pupuna112 teillä onkin huomenna jännä päivä molemmilla, tsemppiä kovasti toimenpiteisiin! (y) @Nuttu92 ootko päässy jo...
  2. MyMa

@Ellinoora38 okei. No ymmärrän kyllä, että mietityttää josko menkat tulossa, kun sun oma kiertokin niin lyhyt. Mutta pian se selviää kun pääset testaamaan. Mäkin aina pyhästi päätän odottaa testipäivää, mutta kummasti se mieli aina muuttuu :D Ja pakko täällä on vaan jaksaa uskoa omaan...
  3. MyMa

@Ellinoora38 hei ei vielä ollenkaan pyyhettä kehään, mun mielestä toi sun menkkamaisuus kuulostaa juurikin tosi hyvältä merkiltä :D Pojan syntymään johtaneen siirron jälkeen mulla alkoi tulla juuri sillä vkolla ennen testipäivää noita menkkajomoja. Ja vuodoksi kyllä kuulostais tosi aikaiselta...
  4. MyMa

@Nuttu92 Siis voi ei mikä mäihä :cry: Eipä ole tuommoinen tullut tällä palstalla aiemmin vastaan! Varmasti harmittaa, surettaa ja turhauttaa:( No mutta onneksi alkio ja kaksi kaveria ovat turvassa pakastimessa kuitenkin ♥ Että hukkaan ei mennyt tätä kalleinta pääomaa, mutta ymmärrän täysin että...
  5. MyMa

@kiia-s Aivan, siis mä tarkoitin tuolla sun monilla siirroilla (=9) sitä, että jos oli vasta yhdeksäs siirto joka toi lapsen, niin sitten se on aika paljon. En tajunnutkaan, että olitte jo kolmannesta siirrosta saaneet lapsen :) Pahoittelut epäselvyydestä. Enkä siis muutenkaan mitenkään...
  6. MyMa

@Pupuna112 Mä vielä aloin miettiä tuota kun hoitaja oli sulle sanonut, että jos itse haluaa niin saa pitkän viljelyn. Voisiko se nyt olla vaan joku möläytys hoitajalta? :D Tai siis jos lääkäri oli alunperinkin sitä mieltä syystä X, että lyhyellä kaavalla mennään, ja hoitaja sitten vaan heitti...
  7. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/18, #1. #siittiöiden vähyys ainakin, #1 IVF Eloveera-79 # 40 # 10/2018 # 1 # luomuraskauden keskenmeno 4/2019...
  8. MyMa

@Calico ja @cindra voi että, pahoittelut teillekin negasta! Voi kurjuus, että ei nyt kellään meistä sitten tärpännyt tällä kertaa :( Tai vielä Calicolle nyt kuitenkin loppumetrien jännäilyt, ei sitä koskaan tiedä..:love: @Ellinoora38 hienoa, että pääsitte siirtoon! Ja vielä hyvälaatuinen...
  9. MyMa

@Calico ymmärrän sun tuskan! Tosin mä oon jo testannut sen negan, että kestov-tutus on jo päällä :ROFLMAO: Noista oireista: mulla ei esikoisesta tullut mitään rintojen kipua, ei siis myöhemminkään plussan jälkeen. Kattelin nyt vanhoja muistiinpanojani, niin juuri ennen plussatestiä olin...
  10. MyMa

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Mandala mä muistelin että ne istumisheijasteet oli ainakin se, että jos "tökkäät" lasta istuessa sivulle, niin hoksaako ottaa kädellä vastaan ettei kaadu. Ja tämä molemmin puolin. @marrasmai haha, pikku fiikaaja :D Eikös se kuulu maan tapoihin jo nuoresta.. :LOL: Hieno imetystaival teillä! :)...
  11. MyMa

Mulla kans ymmärrys silleen, että jos näyttää huonolta maljalla selviäminen, niin halutaan silti koittaa josko kohdussa selviäisi. Tämä varmaan tulee kyseeseen ainakin silloin, jos alkioita on kovin vähän. Ja vissiin siis se ihanteellinen tilanne olisi aina viljellä mahd pitkälle eli...
  12. MyMa

Kiitti tsempeistä :) Enkä mä mitenkään säälin toivossa täällä voivottele, jotenkin on vaan semmonen olo että tiedän.. Henkimaailman hommia :D Oireettomuudesta huolimatta olin ihan toiveikas, mutta tuo eilinen nega vei intoa uskoao_O Mutta eipä sitä ikinä tiedä. Luulisin testaavani...
  13. MyMa

@Jasmina20 hienoa, että veriarvot hyvät! Ei tarvi niitä sitten enää miettiä:) nyt vaan pitkää pinnaa sinne myös! Kuukausi menee nopeasti (y) @Calico mun hermot ei kestä odottaa sinne testipäivään ikinä:LOL: testasin siis Ovitrellesta maanantaina haalean viivan, ja tänä aamuna puhdas nega...
  14. MyMa

@Ellinoora38 isot tsempit punktioon! Toivotaan että tulee laatu-määräsuhteelta mahdollisimman hyvä saalis(y) Ja tottakai sitä tietty mieluiten haluaisi useamman, vaikka yksi hyvä voisikin riittää. Ja tuo juuri, että kun tietäis...! Tää epävarmuuden ja hallitsemattomuuden tunteen sietäminen on...
  15. MyMa

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@atvk87 Voi ei mitkä hulinat:eek: jotenkin toisaalta kuulostaa hassulta noi yölliset toilailut, vaikka teillä ei varmaan paljoa naurata:cautious: Toivottavasti menee nopeasti ohi! Ja kiva kun pääsette vielä osteopaatille. Toivottavasti alkaisi tulostakin näkyä (y) ja kyllä se kääntyminenkin...
  16. MyMa

@Solunen tervetuloa mukaan :) eikö olekin ärsyttävää, kun tuntuu että muut tulee raskaaksi tosta vaan.. Mun 41v pomo kertoi toissa syksynä että "kuparikierukka ollu yli viis vuotta ja mietittiin et iltatähti olis ihana! Otatin sen pois ja ekasta kierrosta raskaaksi!" olin ihan että voi vee, oon...
  17. MyMa

Ai sori, miten mä muistin että sulle tehtiin useampi peräkkäin. My bad!
  18. MyMa

@cindra ja @Calico tervetuloa mukaan! :) Samoissa mennään, kiva kun on muitakin piinailijoita. Kiinnittymis-tai ronklausvuotoa mulla ei koskaan ole ollu. Mulla testipäivä 25.9. Calico haluatko listalle? @jonxu kiitti vielä varmistuksesta tuon suoneen pistämisen suhteen :whistle: @Silmu75 eli...
  19. MyMa

Ai hei sori, en lukenut listaa ja luulin että tää on sun eka hoito. Ei vielä muista ulkoa kaikkia :rolleyes:
  20. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF Ellinoora38 #38, #12/18, #1. #siittiöiden vähyys ainakin, #1. ivf 09/19 Eloveera-79 # 40 # 10/2018 # 1 # luomuraskauden keskenmeno 4/2019 rv...

Yhteistyössä