Hakutulokset

1. Purrri

Haaveena vauva 2020

Olen tän päivää odotellu menkkoja.. ei näy, ei kuulu.. Alkaa jännittää, että joutuuko tässä testien ostoon.. :eek:
  2. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan! Mullaki oli minipillerit käytössä ja olin käyttöajan vuodoton. Lopetin juhannuksen jälkeen ja nyt ei ole ensimmäisiä menkkoja näkyny eikä kuulunu. Kai ne tässä joskus alkais (tai sit tulis suoraa se plussa).. :rolleyes:
  3. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan! Jos haluat etusivun haaveilijat listalle niin laita tietosi tulemaan! (y)
  4. Purrri

Haaveena vauva 2020

Omanapa: 3pv menkkoihin, oireita tällä hetkellä tissit aristaa kun liivit päällä, iltasin ollu etova olo, mielialan vaihteluita, nenän tukkoisuus, muutama päivä sitten alkoi häpyluu olla keskeltä kosketusarka.. pms vai raskausoireita, tiedä sitä... Testin ajattelin tehdä vasta kun menkat...
  5. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uusille! @Pilvinentaivas Pahoittelut kkm. :cry: Jos haluat tietosi etusivun listaan niin laita tiedot tulemaan :)
  6. Purrri

Haaveena vauva 2020

@Irene_4 Mites menee? Uskaltaako jo siirtää plussanneisiin? Milloin ois laskettu?
  7. Purrri

Haaveena vauva 2020

En tiiä mikä dpo. Pitää testailla uudellee vielä jokunen päivä:)
  8. Purrri

Haaveena vauva 2020

Pikapäivitys omaa napaa. Ilmeisesti pms-oireita pukkaa.. Menkat saattaa alkaa jo tän viikon lopussa. Äsken tein testin ja oli selkeästi negatiivinen.. Harmittaa :unsure:
  9. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa! Mikäli haluat etusivun haaveilijat listalle niin pistähän tietoja tulemaan! :)
  10. Purrri

Haaveena vauva 2020

Täällä on kans noita luulo-oireita kun alkaa olla kierron loppuvaihe menossa. Tisseihi sattuu, mahassa tuntuu erilaiselle, iltaisin etova olo (esikoisen aikaan mulla oli iltapahoinvointia) yms. :whistle: Haluan jo testaamaan :unsure:
  11. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan! Lisäsin sut etusivulle haaveilijalistalle, haluatko vielä ilmoittaa ikäsi?
  12. Purrri

Haaveena vauva 2020

(y) Tottakai saa liittyä
  13. Purrri

Haaveena vauva 2020

@Wintersun mulla tänää kp 17/28. Ja karvakorvat myös kp 17/28. Näppäilyvirhe tullu kenties ? :p
  14. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan! Monesko lapsi nyt haaveissa :love:
  15. Purrri

Haaveena vauva 2020

Täällä nippailee nyt mahaan, enemmän vasemmalle.. :whistle: taitaa olla ovis..
  16. Purrri

Haaveena vauva 2020

Oon laskenu tän kierron alkaneeks siitä kun lopetin ehkäisyn. Ensimmäisiä luomumenkkoja ei ole vielä tullut. Testaan kuitenkin kp 28-34 paikkeilla miten kävi tässä "yk1" jos ei sitä ennen menkat ala.
  17. Purrri

Haaveena vauva 2020

Voi olla (n) En ole koskaan tikutellut oviksia, pitää joskus tutustua omaan kiertoon :ROFLMAO:
  18. Purrri

Haaveena vauva 2020

Vauvakuume on niin kova että tässä alkaa kuvitella itselleen jo raskausoireita.. äsken koski tisseihin ja mahassa tuntuu erilaiselle :whistle: Yksi raskaustesti odottaa kaapissa, tänään kierron 11. päivä. Toissapäivänä nipisteli kohdunsuuhun. Yritin googlettaa olisiko se raskausoire mutta en...
  19. Purrri

Haaveena vauva 2020

Minut voi lisätä @Wintersun listaan, huomenna kp 10/28 :)
  20. Purrri

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa mukaan uudet, @Jonka ja @Helmiina1978. @Helmiina1978 tiedoista puuttuu monesko lapsi toiveissa ? :)

Yhteistyössä