Hakutulokset

1. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ekan siirron jälkeen tein juuri tuota koko ajan, nyt tokalla kerralla (siirto oli toissapäivänä) tuntuu olevan jotenkin helpompi olla miettimättä asiaa. Se mihin olen kyllä kiinnittänyt huomiota, on oireiden määrä. Ekan siirron jälkeen tuntemuksia alavatsassa oli huomattavasti enemmän kuin nyt...
  2. A

Jännittävät päivät siis sullakin edessä. 🥰 Jäin miettimään sitä, että miksiköhän gonapeptyl pistettiin tällä kertaa heti siirron jälkeen, kun viimeksi välissä oli se vrk. 🤔 Katsoin lapusta että alkion luokitus oli sama (AA) kuin viimeksi, mutta voiko olla että viimeksi käytettiin 5-päivän...
  3. A

Sulle tehtiin siirto tänään? 😍 Mulle myös, mutta testipäivä on jo 25.12. ja gonapeptyl pistettiin heti siirron jälkeen. 😄
  4. A

Miksi pakastaminen on huono asia? Olen ymmärtänyt, että onnistumistodennäköisyys olis pakastetuilla munasoluilla keskimäärin parempi kuin tuoreena siirretyillä.
  5. A

Itse asiassa juuri tuota kokeilin äsken. 😄
  6. A

Sideral ja kräuterblutsaft on ainoita, joita suostun rautavalmisteista edes harkitsemaan, koska niistä ei tule minkäänlaisia vatsavaivoja. :D Onneksi molemmat on mulla aina nostaneet rauta-arvot nopeasti, sikäli kun sille on ollut tarvetta. Sideral on tosin noista kahdesta parempi, koska on...
  7. A

Terveellisillä elämäntavoilla on varmasti positiivisia vaikutuksia, oli ihmisen ikä ja elämäntilanne mikä tahansa. :)
  8. A

Näin mäkin olen ymmärtänyt. Mulla oli ferritiini 30 ensikäynnillä otetussa verikokeessa, Sideral fortella (1 kapseli 30mg/vrk) nousi parissa viikossa 62, viimeisimmässä mittauksessa oli 75.
  9. A

Samassa veneessä siis ollaan.. @Pompelis Kuinka pitkä tauko sulla siis oli 2. ja 3. välillä?
  10. A

Niin hienoa! 🥰 💖 @Riikah Mulla on ensi viikolla toinen siirtoyritys. Tänään ultrassa kohdun limakalvo 9 mm ja munarakkula (en muista minkä kokoinen, mutta ei kuulemma ehdi irrota ennen progesteronin aloitusta). Jotenkin tuntuu hämmentävältä (ja vähän surulliseltakin), että omat munasarjat...
  11. A

Hieno homma @Silmu75 että pääsitte jonoon ilman turhaa byrokratiaa&kuluja! 🙂 Tsemppiä sulle @Florie ultraan, toivottavasti kaikki on niin kuin pitääkin! 😘
  12. A

Ahaa… no siinä tapauksessa ymmärrän että sähköposteihin vastaamattomuus mietityttää. Ite varmaan soittaisin ja kysyisin suoraan asiasta, siitä tuskin tulee mitään laskua perästä. 🙂
  13. A

Lahjasoluneuvonta tapahtui meillä etänä, mutta ennen hoitosopimuksen tekemistä käytiin lääkärin tutkimuksissa, ultrassa ja verikokeissa. En tiedä pitääkö neuvontaa käydä uudelleen (ilmeisesti ei), mutta oletan että ainakin gynekologin tutkimus ja labrat pitää joka tapauksessa ottaa uudestaan...
  14. A

Luulisin että pääsette varmaan samalla tavalla jonoon kuin edelliselläkin kerralla, eli lääkärin vastaanoton kautta? 🙂
  15. A

Mulla ilmeisesti nyt sitten siis vaihdetaan Terolut noihin Cyclogesteihin. Onkohan se jotenkin vahvempi kuin Terolut..?
  16. A

No niin, eli kohti yritystä nro 2. :) Kuulemma tällä kertaa kokeillaan toista keltarauhasvalmistetta (aiempi oli Terolut) ja seurataan hormonitasoja varmuuden vuoksi tarkemmin. Era-testiä ei kuulemma vielä tässä vaiheessa kannata tehdä (ellen itse halua), koska alkioita on pakkasessa vielä niin...
  17. A

Testasin tänä aamuna (siirrosta nyt 11 päivää) ja ihan selkeä nega sieltä tuli. Testaan toki uudelleen vielä ns. virallisena testauspäivänä eli tulevana maanantaina, mutta henkisesti olen jo luopunut toivosta. Miten pian toinen siirto voidaan tehdä? Pitääkö välissä tulla tyhjennysvuoto? Mulla...
  18. A

@Riikah Sun tausta kuulostaa tosi samanlaiselta kuin hyvän kaverini, joka sai syöpädiagnoosin ollessaan lapsettomuushoidoissa. Hoidot oli pitkät ja raskaat, mutta syöpä saatiin selätettyä. Saatuaan ns. puhtaat paperit aloitti lahjasoluhoidon, joka onnistui heti ekasta siirrosta. Nykyään ystäväni...
  19. A

Siirrosta on juuri nyt tunnin tarkkuudella tasan 10 vrk. 🙂 @Mirumarumoru Tällä viikolla mulla ei ole ollut mitään muita oireita kun rintojen pingotusta ja treeneissä olen ollut huomaavinani että hengästyn helpommin kuin normaalisti. Eilen keskellä päivää tunsin työpöydän ääressä istuessa...
  20. A

Kiitos @Mirumarumoru 🙏☺️ Helpotti oikeasti lukea tällaisista kokemuksista. Pystyin taas hetkeksi pistämään asian taka-alalle ja jatkamaan ns. normaalia elämää (mitä se on??).😄 Ei kai tässä muu auta kun odotella rauhassa vielä tämä viikko.

Yhteistyössä