Hakutulokset

1. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Minkälaista vuotoa? Rusehtava tiputtelu ei ainakaan mulla tarkoittanut mitään.. Voisitkohan päästä ultraan jo aiemmin, jos kerrot vuodosta? Mä niin tiedän tuon hermoja raastavan olotilan ja toivon parasta!! ❤️ @Pompelis
  2. A

Niinpä! Ite toivon, että voisin lopettaa tukilääkkeistä ainakin cyclogestin. Todella ärsyttävä lääke ja olen varma, että aiheutti mulla ruskean tiputtelun. Jotenkin sitä haluaisi mieluiten olla raskausajan kokonaan ilman mitään lääkkeitä, mutta näköjään näissä hoidoissa se on mahdotonta.
  3. A

Mä niiiin toivon sydämestäni, että säkin saisit pian hyviä uutisia! 🥰 @Pompelis Vuodosta: Mulla myös oli viikonloppuna rusehtavaa tiputtelua, yhtenä päivänä ihan kunnolla, mutta en huolestunut siitä, koska muistin että esikoisen kohdalla oli myös alkuvaiheessa (vaaleanpunaista) tiputtelua. Mulla...
  4. A

Updatea kanssapiinailijoille: Huolestuin viikonloppuna siitä, kun olo oli niin oireeton (pingotuskin kadonnut) ja ”normaali” että menin hätähousuna ultraan jo nyt. Onneksi menin, koska siellä näkyi vauhdikkaasti liikkuva (viikkoja 5+5 täysin vastaava) 2,5mm kokoinen sikiö ja selkeät...
  5. A

Ainakin suomalaisten klinikoiden (Mehiläinen, Dextra ym.) sivustoilla on mielestäni selkeät hinnastot, mutta mitään vertailua en ole niistä tehnyt. 🙂 Mulla on omakohtaista kokemusta vain yhdestä klinikasta, jossa hoidot alkoi viime syksynä, raskaaksi tulin toisesta alkionsiirrosta (ja sen...
  6. A

Niin toivon että on! 💕 Mulla on eka ultra 10.1., jolloin kuulemma alkaa viikko 7. ☺️
  7. A

Lämpimät onnittelut sinulle @kuumoduli lapsen syntymän johdosta ja kiitos kun jaoit ajatuksesi! ❤ On se ihmeellistä (ja ihanaa), miten pian traumaattinenkin synnytys unohtuu, kun palkinnon saa syliinsä. Nimimerkillä hätäsektio oli taivaan lahja (mutta seuraava suunniteltuna kiitos). 😍
  8. A

Mielenkiintoinen kysymys tämä ”tuntuuko lapsi omalta.” Mm. tästä keskusteltiin lahjasoluneuvonnassa ja on sitä tullut pohdittua muulloinkin (mm. Jari Sinkkosen Psykopatian monet kasvot- jälkeen 😄). Itselläni on siis yksi biologinen lapsi, joka oli kaikkea muuta kuin suunniteltu, mutta sitäkin...
  9. A

Hyvä että vuoto on lakannut💕 @Riikah Milloin sulla olikaan nyt ultra? Juuri äsken varasin ajan siihen, hcg tulokset tuli ja lukema oli hurja 5300 (siirrosta nyt 15 päivää), mutta kuulemma ei syytä huoleen, on kuulemma tässä vaiheessa (rv 5) vielä ihan normaalihaarukan puitteissa. 😂
  10. A

Hienoa ja onnittelut! 💕 @Pompelis Kävitkö verikokeessa vai mistä tiedät hcg:n? 🙂 Esikoisen kohdalla uskalsin iloita vasta rakenneultran jälkeen, vaikka mitään erityistä syytä huoleen ei sinänsä ollut. Tällä kertaa aion iloita täysillä tästä olotilasta, niin kauan kuin sitä kestää. Kävi miten...
  11. A

Ounou, toivottavasti ei olis mitään vakavaa! Oletko soittanut jo jonnekin ja kysynyt asiasta? Sen olen kuullut/lukenut, että tiputteluvuoto alussa ei välttämättä olisi mitään hälyttävää. @Riikah 💖
  12. A

Miten kanssapiinailijoiden joululomat on sujuneet? Hyvin toivottavasti! 💕 Täällä oli tosiaan virallisenkin testipäivän tulos plussa ja äsken varasin ajan verikokeeseen. Mitään erityisiä oireita ei ole tissien aristuksen lisäksi havaittavissa, toivon mukaan se ei ole huono merkki…
  13. A

Kiitos hyvin! 😍 Oireita ei ole juurikaan ollut, ehkä lievästi herkistynyt hajuaisti Hyvin on mennyt, kiitos. 😍 Oireita ei juurikaan ole ollut, lukuunottamatta satunnaisia vihlaisuja alavatsassa aina silloin tällöin, ikäänkuin joku haluaisi muistutella olemassaolostaan, etten vahingossakaan...
  14. A

Updatea (virallinen testipäivä - 3vrk): Testailin eilen yo:n apteekin omilla raskaustesteillä ja niihin tuli selkeät kaksi viivaa, tänään clearblue digitalilla tulos ”raskaana 2-3.” Miten voi olla, kun siirrosta vasta 8 päivää?? 😂 Todella toivon, ettei olisi mitään kaksosia tulossa (miehen...
  15. A

Totta! Nyt muistankin, että syynä cyclogestin käyttöönotolle oli juuri tuo, että näkyisi verikokeessa. 🙂 Lukema 34 tuli muistaakseni jo tosi lyhyen käytön (olisko ollut 5 vrk) jälkeen. Cyclogesin käyttö on ärsyttävää, mutta ilmeisesti lääke toimii. 😆
  16. A

Annostus on nyt 2 kpl cyclogest ja 2 kpl terolut per päivä. Tuo terolut siis otettiin mukaan siirtopäivästä lukien ”varmuuden vuoksi.” Siirtopäivänä (pelkällä cyclogestilla) arvo oli 34, eli olettaisin sen olevan nyt vähän enemmän.
  17. A

Sain lääkäriltäkin ohjeen odotella rauhassa testipäivää ja tehdä testi vielä uudelleen silloin, eli täytyy yrittää pitää intoilu aisoissa jouluaattoon asti. 😂 @Pompelis Jep, mulla ei ollut hajuakaan noiden tärkeydestä ekaan siirtoon mennessäni, vaikka ferritiinin ja kilpirauhasarvot tiesinkin...
  18. A

Kiitos kannustuksesta! 💕 Ja miten helpottavaa kuulla tuo @Pompelis toivottavasti vahva plussaviiva olis hyvä merkki. ☺ Luin just keskenmenon riskitekijöistä ja mun kohdalla niitä (diabetes, keliakia, kohdun rakennepoikkeavuudet, ylipaino jne.) ei iän (44v) lisäksi ole, mutta eihän sitä ikinä...
  19. A

Noniin, olin luvannut itelleni, etten testaa ennen virallista testipäivää, mutta en voinut hillitä itseäni ja plussahan sieltä sitten tuli äsken, niin selkeä ettei mitään epäilystä. Jotenkin epäuskoinen olo, luulen että teen vielä pari testiä varmuuden vuoksi. 😂 Just äsken luin kemiallisista...
  20. A

Tänne kuuluu ihan hyvää kiitos. Aika vauhdikas viikko ollut, joten en ole ehtinyt samalla tavalla ”piinailemaan” kuin viimeksi. 😆 Olo ei juurikaan poikkea normaalista, eli ei vihlontaa, turvotusta tms. selkeitä oireita. Treenit on kulkeneet hyvin, mutta eilen huomasin trampalla hyppiessä, että...

Yhteistyössä