Hakutulokset

1. H

Influenssa rokotus raskaana

Mulla samat mietinnät ja olen ehkä päätymässä siihen, että en ota rokotetta. En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, joten vähän mietityttää, että miksi ottaisin nytkään. En edes tiedä miten itse reagoin sellaiseen. Lisäys vielä: Neuvolantäti tuntui pikkuisen painostavan rokotteen ottamiseen..
  2. H

Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

Ihania ultrakuulumisia kaikilla. Hienoa, että on tullut hyviä uutisia - toivottavasti itselläkin niitä samoja huomenna :) Suunniteltiin miehen kanssa eilen, että minkälainen hienovarainen ilmoitus tulevasta perheenlisäyksestä laitettaisiin faceen. Saatiin joku keksittyäkin, mutta ei siis vielä...
  3. H

@Lily79 : En loukkaantunut... Saa kirjoitella vastaavaa jatkossakin :D Tää oma maha-asia on ollut vaan vähän pinnalla, vaivaa vaan just tällä hetkellä. Meillä on rakenneultra tiistaina. Nyt alkaa kyllä olla sellainen odottavainen mieli... Jotenkin mua jännittää eniten se, että kai siellä on...
  4. H

@Lily79 : Mun mahani on ihan olematon vieläkin. On siinä hyvätkin puolensa, mutta... Itseä vaivaa mahan pienuus ja kyllä jo yhdet itkutkin olen tirauttanut kun kukaan ei huomaa minun olevan raskaana ja pikemminkin se harmittaa, että ne ihan ulkopuoliset jotka raskaudesta tietävät kommentoivat...
  5. H

@Lily79 MINULLA olisi tytölle nimi kokonaisuudessaan valmiina. Miehelle se kolmas nimi siinä ei kuulemma oikein iske. Oikeastaan meillä ei olla käyty vielä kovin syvällisiä keskusteluja nimistä. Se on kuitenkin päätetty, että koska lapsi on lahjasolulapsi, niin nimet (tai ainakin osittain)...
  6. H

Voi nökö.. Oonkohan mää nyt sitten huono vaimo, jos en esikoisesta sitä pakettia miehelle väsää? :p Tuppaa tulla huono omatunto.. Vielähän tässä ehtii muuttaa mieltään. Teps tuolla kirjoitti vaateinventaarista. Meillä ei oo vauvalle vaatteita ennestään. Mä oon hommannu vaatteita vauvalle nyt...
  7. H

Mä en taida mitään isyyspakkausta tehdä. Kysyin mieheltäkin, että odottaako hän saavansa isyyspakkauksen. Ei edes ollut kuullut sellaisesta... Ja sitten kun kysyin, että mitä haluaisi sellaisessa paketissa saada, niin kuulemma paketista pompsahtava vaimo olisi hyvä. :D Joo, että todennäköisesti...
  8. H

@Pharaoh : onneksi mulle ei kukaan sanonut, että omituisen korkealla kohtu mullakin.. Turhaa huolestuttamista mun mielestä, jos tuosta olis huolestuakseen. Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihmiset on yksilöllisiä rakenteiltaan. Olin järkyttynyt jo siitä kun ensimmäisessä...
  9. H

@Teps : Ainakin täällä meillä ollaan. Joissain paikoissa sähköinen kortti on kai jo täyspainoisesti käytössä. Sivusto on ipana.fi - tosi kivalta vaikutti. Neuvolasta ja synnytyssairaalasta pääsevät katsomaan suoraan tiedot sieltä. Osa osioista on sellaisia, että ne eivät näy neuvolaan tai...
  10. H

Neuvolassa käyty. Kyllä oli helpotus kuulla vauvan sykkeet. Mulla kun maha ei oikeastaan ole kasvanut ja liikkeistä en osaa sanoa varmaksi, niin kyllä on alkanut välillä vähän hirvittämään. Tällä kerralla niitä sykkeitä ei jouduttu etsimään tolkuttoman kauaa. Kaikuäänet kuuluivat heti ja pienen...
  11. H

Tännekö kaikki olivat tulleetkin :) Huomasin uuden ketjun vasta nyt. Muiden kuulumisten lukemiseksi mennyt mullakin. Faceryhmässä en oo. Mulla maha ei ole edelleenkään mitenkään mainittavan suuri. Olen pitkä, kohtu taitaa olla taaksepäin kallellaan ja istukkakin on edessä. Kyllä vähän toivoisin...
  12. H

Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

@marjutan ja @anni00 : Olisko teillä jotain naapuria, jolle lapsen/lapset voisi lykätä hoitoon?
  13. H

Epävarma isästä!

JatKan vielä, että jos ovulaatio on ollut 3.-4. päivä ja sitä ennen olet ollut yhdynnässä miehesi kanssa, niin siellä on ollut aviomiehesi siittiöitä valmiudessa odottamassa follikkelin puhkeamista ja munasolun matkaan lähtemistä. Munasoluhan hedelmöittyy siellä matkalla kohtuun ja alkaa...
  14. H

Epävarma isästä!

Siittiöt voivat elää monta päivää kohdussa. Sanoisin, että on mahdotonta sanoa minä päivänä hedelmöittyminen on tapahtunut etenkin kun touhuilupäivät ovat olleet noin lähekkäin. Kertomuksesi perusteella veikkaisin, että lapsen isä on kuitenkin miehesi - mutta eihän tuosta satavarma voi mitenkään...
  15. H

Mulla tuo Hcg oli 27 ja pappa yli 1500. Riskiluvuksi tuli 1/100000. Muuta en tiedä. Monta tekijää vaikuttaa... Ei kannata liikaa etukäteen miettiä. Kyllä ne sitten siellä kertovat.
  16. H

Jospa pääsisin minäkin listalle :) 9.3 Hilkku81 35v TAYS 1.lapsi @Aurinkoinen# :D Meillä on sama laskettu päivä ja sama sairaala. Hyväs lykyssä ollaan siellä yht'aikaa. :D Mulla ei maha vieläkään oikein näy, mutta laitoin tänään silti ekaa kertaa äitiysfarkut jalkaan. Oli mukavampi olla :)...
  17. H

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

@mekkuli81: Toivottavasti vuoto siitä tyrehtyy. Pelästyttää kyllä tommoset...
  18. H

Rv 9+4 oireet loppui/väheni

Mulla ei ole ollut koko aikana kovin voimakkaita oireita. Vaimeat oireet alkoivat jo 3+5 ja siinä ne on keikutellen tulleet ja menneet. Nyt 12+4 ja oireet lähes kadonneet - alkoivat kadota jo ainakin pari viikkoa sitten. Välillä nyt myöhemmin on tullut yksittäisiä yllätyspäiviä, että oireita...

Yhteistyössä