Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Hulbertiina mullakin samaa tyyliä! Nyt kp22 ja tänään vähäistä tuhruvuotoa. Vähän ihmeessä tästä, mutta kai kierto hakee mulla ainakin paikkaansa, koska kierukka on vasta poistettu. Tsemppiä myös Toive23 aiotko testata uudelleen koska? Mulla vihdoinkin poistettiin kierukka 1.9. Aluksi ei saatu...
  2. M

Hulbertiina harmi ettei plussaa tullut. Olisi ollut aikamoinen syntymäpäivälahja! Onnea kuitenkin syntymäpäivän johdosta :) Peppistiina tervetuloa ja tsemppiä! Itsekin täällä uutena olen.
  3. M

Hulbertiina mut voisi lisätä eli marmeladia (41v),4./aloitettu 09/2020/luomu Eli kierukka viimein pois ja nyt saa uusi vauva tulla, jos on tullakseen.
  4. M

Tsemppiä Annamaija76 toivottavasti menkat alkaa ja pääsette eteenpäin. Ihania uutisia Untuva79 ❤️ Mulla oli kierukan poistoon aika pari vkoa sitten. Terveydenhoitaja vaan ei saanut sitä pois. Nyt on aika lääkärille, joka sitten toivottavasti saisi helpolla poistettua! Kurjaa, kun asiat...
  5. M

Mulla on ylihuomenna aamusta kierukan poisto ❤️ jännittää. Toivottavasti kierukka lähtisi helpolla ja pääsisi siitä eroon heti, että saisi aloittaa yrittämisen. On tämä ihmeellistä aikaa!
  6. M

Mirena-kierukan poiston jälkeen raskaus

Seuraamassa tätä mielenkiinnolla! Kierukan poistoon menossa ylihuomenna ja sitten saisi vauva tulla jos on tullakseen ❤️ Kiva olisi kuulla muidenkin kokemuksia vielä!
  7. M

Nuo ristiriitaiset fiilikset on varmaan kaikille tuttuja. Itselleni jo nyt vaikka vasta yritys on alkumetreillä. Yritän ainakin kovasti olla miettimättä ainakaan sitä mitä muut asiasta ajattelevat, koska tämä on mun elämä ja itse lasta kovasti toivon Mulla on tällä viikolla aika...
  8. M

Voi kuinka surullista! Voimia teille ❤️
  9. M

Hei kaikki Täältäkin voisi yksi kuumeilija liittyä mukaan. Olen kolmen lapsen äiti. Uudessa parisuhteessa ollaan mieheni kanssa alettu haaveilemaan vielä yhdestä yhteisestä lapsesta. Ajatukset ovat jännittyneet, mutta innokkaat Minulla on vielä hormonikierukka joka poistetaan ensi viikolla...

Yhteistyössä