Hakutulokset

1. T

Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

@AuroraBorealis32 Täällä rakenneultra 22.12. eli 19+6, kun ollaan sitten välipäivät lapin lumilla. Ootteko pohtinu, että koska meette tutustumaan sairaalaan vai meettekö?
  2. T

Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

Jee, vihdoin toinen päksiläinen @AuroraBorealis32 :) Tuun sua vajaan viikon perässä, tänään 17+0 ja la 12.5. Koska teillä on rakenneultra? Mä yritän löytää sählyn tilalle jotakin rauhallisempaa liikkumismuotoa talveksi ja tänään kävin talven ekat hiihdot suihkimassa. Ei kipuja, mutta hiton...
  3. T

Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

Täällä kanssa ollaan niin malttamattomia, että jos tyyppi suostuu itteensä esittelemään, niin kyllä halutaan tietää. Mieshän kysyy multa päivittäin, että kummalta se tuntuu :LOL: Toukkis ja sintti 16+4
  4. T

Mun on pakko nyt myöntää, että oon ihan superkranttu ja näin ensimmäisen kohdalla veikkaan, että hankinnat lähtee jossain vaiheessa lapasesta ja uutena aika paljon. Muiden juttujen kohdalla voisin varmaan miettiäkin vanhana ostamista, mutta ton turvakaukalon kohdalla oon kanssa aika ehdoton...
  5. T

Juurikin niin @Vesinokkaeläin . Sinne siis suunta ennen päätöstä :)
  6. T

Ainiin.. Kun vaunut meni tilaukseen, niin kauanko niiden saamiseen menee? @Vesinokkaeläin
  7. T

Kiitos @Vesinokkaeläin , erinomaiset perustelut mukana :) Samaa turvakaukaloa oon vilkuillut ja noita GoNextejä myöskin. Sitten Emmaljungan NXT90-vaunut olleet myös listalla.. Nuo Emmaljungat vaativat ilmeisesti jonkun adapterin, mutta samaan runkoon saisi tuon turvakaukalon kiinni.
  8. T

Oli puhetta vaunukaupoista, niin ootteko jo miettineet millaisia vaunuja aiotte hankkia? Onko joku merkki laadukkaampi tai kestävämpi tai paremmin liikkuva tai näppärämpi pistää kasaan kuin toinen? Konkareiden vinkit tervetulleita :) Ja kannattaako semmoisten vaunujen hankinta, että kaukalonkin...
  9. T

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Heipat täältä! Vointi on aikalailla hyvä ollu jo viime viikot. Hurja väsymys kyllä edelleen vaivaa. Maha jo jonkin verran pullottaa, varsinkin tiukkojen vaatteiden kanssa. Mutta tää nyt on jo ihmisten tiedossa, niin ei tartte piilotella. Muutamassa yksityisen ultrassa ja 12vkon nt-ultrassa...
  10. T

Aaargghhhh.... Onko täällä ketään esikoisenodottajaa, joka olis yhtä hermona siitä että kaikki on hyvin.. Mä kävin tänään TAAS yksityisellä ultrassa :whistle: Mut NYT mä lupaan rauhottua.. ehkä.. Seuraavaks sitten rakenneultra 22.12.. ehkä.. :whistle: Siellä se tyyppi taas viuhtoi menemään, mä...
  11. T

@Mieva kyseli fyysisen työn tekijöitä.. En semmoiseksi voi kyllä ilmoittautua, teen pt:nä hommia kuntosalilla. Mutta tähän asti (!!) oon nostellu asiakkaille painoja tangon päähän ihan normaalisti ja omalla taustalla on 15v kilpaurheilua, eli salilla käynti ja painolevyjen nostelu on ollu ihan...
  12. T

Mullakin siis sekä nt-ultrassa, että yksityisellä tehdyssä ultrassa näkyi la:ksi 9.5., mutta lapsettomuusklinikalla tehty ultra näytti, että 11.5. Niin ovat muutkin pitäneet siitä kiinni. Tuo 13.5. mikä mun tiedoissa on listalla on mun oma "eka" arvio, jonka menkoista laskin silloin plussauksen...
  13. T

Mukavaa sunnuntaita täältäkin! Täällä tänään rv13+4. Edelliseen ketjuun varmaan jo laitoinkin, että nt-ultra käyty ja kaikki hyvin siellä. Vilkas viuhtoja siellä näkyi sillon. Sen jälkeen on uskallettu kertoa jo laajemmin tästä. Ja mun maha (turvotus) alkaa olla semmonen, että piilottaminen on...
  14. T

Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

Täällä myöskin eilen nt-ultra ja kaikki oli hyvin :love: Myös mun mahassa suhteellisen liukas kaveri, ensin pyöri ja hyöri ja potki seiniä. Sen jälkeen jähmettyi asentoon, josta mittaa ei saatu. Pitkällisen tökkimisen jälkeen sitten liikahti hieman ja saatiin turvotus mitattua. Turvotusta oli...
  15. T

@N93 , mitä se ultra näytti? Toivottavasti kaikki hyvin.. Mulla myös hermo petti ja kävin eilen ultrassa vaikka nt-ultraan enää viikko :ROFLMAO: Ehkä parhaiten sijotettu raha taas hetkeen, oon niin onnesta soikeena, kun näin että vauvalla oli kaikki hyvin. Se liikkui ja venytteli itteään siellä...
  16. T

@MMAK täällä myöskin sen vuoksi jo useampi ultra ennen nt-ultraa, koska saanut hoidoilla alkunsa..
  17. T

Me ollaan kerrottu kyllä jo tosi monelle, muutamat ystävät ollu tietoisia meidän lapsettomuushoidoista ja heille myöskin onnistumisesta kerrottiin aika pian plussan jälkeen. Kummallakin puolella vanhemmat ja sisarukset tietää tästä. Ja nyt jo aika monet kaveritkin tietää. Ollaan tästä...
  18. T

Täällä rupee maha tunkemaan sen verta vahvasti esiin, että sekä asiakkaat että työkaverit vilkuilee kyllä siihen malliin, että kohta on kerrottava. Aattelin pitäväni homman salassa sinne nt-ultraan, mutta pitäis pystyä vetämään mahaa sisään vielä 1,5vkoa ja en taia jaksaa :whistle: Voiko olla...
  19. T

Osanotot @Mini-n-n , toivottavasti pääsette pien uuteen yritykseen ja sitä myöten odotukseen. Tsemppiä :)
  20. T

Täällä eka neuvola oli tiistaina. Juteltiin terkkarin kanssa ne perushommat läpi ja lopuksi lupasi, että kuunnellaan dopplerilla, jos lupaan olla sekoomatta, jossei kuulukaan ääntä. No siinä sitten kaveria etsiskeltiin ja pari kolme kertaa hänet löydettiin, mutta ilmeisesti lähti aina karkuun...

Yhteistyössä