Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@Katti75 onnea matkaan @Tikkerituu vaikea keksiä mitään tsemppaavaa, ku kaikki tuntuu latteilta, mutta silti haluaisin sanoa jotain rohkaisevaa @petronella09 lämpimiä ajatuksia sinulle ja kun täti lähtee taas etsimään uusia uhreja niin onnea yrityskertaan 9 ON: kp 13/23-28 ja lemmenjuhlat on...
  2. M

Täällä siirrytään pikku hiljaa kierron vaiheeseen: lempee, lämpöö ja lisää lempee. Kp7/23-28 joten lempee-jakso voi kestää taas pitkään. Onneksi se on mun lempivaihe. Toisin kun piinaviikko. Tällä kertaa tavoiteena olla testaamatta ennen kp30, jos sinne koskaan päästään. Tai edes 28 Mutta...
  3. M

Ja @Toive23 ehkä tässä kierrossa kiinnittyy. Tsemppiä. Jännitetään yhdessä kolmen viikon päästä, kun on niin samassa vaiheessa kierto.
  4. M

Viime kierto venähti 28 päivään ja vaikka testi näytti negaa, niin silti ehdin jo lukea myöhäisistä plussista keskusteluja :oops: Niin se alitajunta toivoo, vaikka faktat on esillä :LOL: nyt menossa yk 2 ja kp5/23-28. Mies kävi ostamassa greippimehua, kun oli lukenut siitä. Panokset nousee. Nyt...
  5. M

ON: kp 25/23-26 nega testattu. Aluksi piti vain odotella menkkoja alkaviksi, mutta ei voinut olla testaamatta kohti kp1 ja uutta alkua.
  6. M

Rahallisesti=rajallisesti
  7. M

Täällä kp 23/23-26. Pari päivää sitten testettu nega ja sen jälkeen jäin odottelemaan tätiä. Mitään oireita ei ole, eikä mikään ei viittaa siihen, että nega muuttuisi plussaksi. Tätösen jälkeen otan ovulaatiotikut käyttöön ja kohti uutta yritystä. Nyt olemme lempineet normaalisti eli n. Joka...
  8. M

Mä toivon, että on teidän vuoro seuraavaksi.
  9. M

@Ljeni täällä 21/23-26 ja testasin negan tänään mies sanoi ennen testiä, että odota hupsu, mutta minä sanoin, että haluan himotestata pari kiertoa, kun en ole koskaan tehnyt niin. Nyt vähän kaduttaa ja odottelen kiltisti tuohon kp 26 asti, jollei täti tule ennen sitä. Mitä tuntemuksia siellä...
  10. M

Täällä kp 20/24-26 eikä mitään tuntemuksia. Tai on, jos pysähdyn skannaamaan itseäni ja silloin löydän kaikki oireet mutta mitään arjesta poikkeava ei hälytä eikä soita kelloja. @Marmeladia sinun plussa teki olon positiivisemmaksi. @Ljeni mikö sinulla on tilanne? Entä onko muita jännääjiä...
  11. M

Ihana uutinen. Onnea
  12. M

Täällä olen alkavasta lapsi projektista kahden vaiheilla. Olen innoissani ja olen vihainen. Olen vuosia sanonut miehelleni, että tehdään lapsi nyt, eikä lykätä sitä äärirajoille, siihen epämääräiseen kiireeseen ja hoppuun. Olin jo tehnyt surutyön, voittanut orastavan katkeruuden ja haudannut...
  13. M

Minut voi lisätä listaan MörkökröM (41v)/4. (miehen 1.)/ loka-marras 2020/luomu
  14. M

Katti75 minä olen uusi, mutta muistan sinut, koska heti kun päätimme yrittää lasta luin kaikki keskustelut 40+ odottajien osalta. Ja 40+ so what-pino antoi pitkäksi aikaa luettavaa ja pohdittavaa. Kun kaikki oli luettu, piti itsekin jo liittyä pinoon. Itsekin olen aktiiviliikkuja ja vähän...
  15. M

Hei. Ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Ikää 41v ja neljäs lapsi toiveissa. Nyt kuopus 12v ja esikoinen jo aikuinen. Eli kaukana ovat aiemmat raskaudet. Miehen ensimmäinen lapsi ja näin ollen myös ensimmäinen yhteinen. Luomuna yritetään ja ensimmäinen yritys kerta. Lukenut tovin tätä ketjua ja...

Yhteistyössä