Hakutulokset

1. Ä

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Olisiko tämä oikea ketju kysymykselleni... Olen nyt vasta aloittamassa hoitoja, eka PAS takana, huomenna saa testata. Ystäväni oli hoidoissa 7 vuotta, ja vihdoin ICSI:n tuloksena sai lapsen. Tästä 3 vuotta. Hän on maininnut, että suree sitä että toista lasta ei saa. En tiedä ovatko yrittäneet...
  2. Ä

40 + so what, wol 14 (2019)

Maailmalla sauna jakaa kovasti mielipiteitä. Tulen sellaisesta maasta, jossa sauna kuuluu extremelajeihin :D Siellä varmaan tehtäisiin heti lastensuojeluilmoitus jo etukäteen jos kertoisin että käyn ja aion käydä saunassa...
  3. Ä

Kiitos tsemppauksesta @TIKKERITUU! Huomenna verikokeeseen ja ma saan sitten tietää. Jännät paikat... Mieli on kuitenkin levollinen. Ikään kuin tiedän että tulevaisuudessa olen jo äiti, mun on vain kuljettava matka tästä sinne. Saa nähdä kuinka pitkälle budjettini riittää. Tiesin että hoidot...
  4. Ä

3 päivää vielä pitää odottaa ja sitten saan testata... Aika vaan menee niiiiin hitaasti... Vähän huolettaa se, että viikko siirron jälkeen mulla oli muutto ja nostelin painavia muuttolaatikoita ja muutenkin stressasin enkä nukkunut hyvin. Sanotaan että kiinnittymistä ei voi itse mitenkään auttaa...
  5. Ä

Liityn joukkoon. 43v, ensimmäistä lasta yritän lahja-alkioilla. Omat munasarjat poistettu, mutta kohtu tallella ja reagoinut hyvin hormonihoitoon. Eilen 24.2 ensimmäinen PAS...
  6. Ä

Lahja-alkio?

Mulle löytyi heti (Helsingin Felicitas), vaikka varsinaiset hoidot alkavat vasta helmi-maaliskuussa, alkiot on nyt varattu.

Yhteistyössä