Hakutulokset

1. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mis päin sää asut? Jossai pohjoses vissii ku sun synnäri on LKS? Oulus maksais 79€ varhaisultra, tuu tänne 😂
  2. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mä kävin tänää varhaisultrassa, oli vahva sydämen syke ❤️ laskureitten mukaan nyt ois 6+4, mut mitat anto 6+1 - 6+2, eli ei kuitenkaa suuri heitto 😊
  3. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mua kiinnostais kans jo!
  4. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mul on tämmöst samanlaist 😊 on jo tuplaoireet verrattuna esikoiseen vaikkei mitää juur nytkään oo. Eli vaiks tuntuu silt nii voit ja oot raskaana! 😂
  5. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mä oon 29 😊
  6. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Esikoisest kerrottii vast nt-ultran jälkeen suurimmal osal, mut tän toisen kohal ei oo nii välii 😆
  7. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Onneks sait ees jotain tietoo! Mä oon kertonu jo useemmal kaveril, omal perheel, isovanhemmil ja miehen perheel 😅 ne kaikki on semmosii kenel ei haittaa kertoo jos menee kesken ja kenel todennäkösesti oisin kertonu keskenmenost muutenki jos en ois ennemmi kertonu. Ja must on kiva höpötellä...
  8. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Olipa kurja et oli niin kiireinen, varsinki ku teil on ensimmäinen lapsi tulos ja kaikki on uutta 😐 ku kirjottaa googleen raskausajan ruuat yms ni sielt löytyy lista mitä ei suositella, jos et oo jo tutustunu 😊 influenssarokotus on ilmanen raskaana oleville (ellei oo työterveys) ja sen voi ottaa...
  9. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Omppispomppis / 30.6. / 5. / Tays @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS
  10. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Eiku oho, voinki laittaa sen ite 😂😂
  11. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mutki voi laittaa listalle 😊 Anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS
  12. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Meil on varhaisultra 18.11. ja sillo on 7+0 😊
  13. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Tehään vaan 😊 ja ei oo mun puolest myöskää kiire ku ollaa viel nii alussa!
  14. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Millo sun esikoinen on syntyny sillo -20? 😊 mul on helmikuussa samana vuonna 😁
  15. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Hei muaki kiinnostais joku facebook ryhmä! 😊 meil on kans esikoisen ajoilta ja sit tehtii sillo lisäks viel whatsappiki 😊
  16. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Ai, hauskaa! 😁 toi lentopallo siis. Mä oon pelannu 22 vuotta 😅 Enkä oo koskaa myös kuullu etteikö enää ekan kolmanneksen jälkeen sais tehä mitä haluu 😱 ellei lasketa jotai tosi extremee.. Mut joo, ei parane lentopallos ainakaa syöksyy enää kauheesti 😂
  17. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mä jatkan ihan normaalisti 😊 pelaan lentopalloo. Esikoisen aikan lopetin rv30 😅
  18. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mul on kans 18.11. varhaisultra, tänään 4+4 ☺️
  19. A

Heinäkuiset 2023 ❤️

Moi kaikki! Määki ajattelin liittyä tänne. En oo ennen ollu tämmösessä keskustelussa, mul ei oo kokemusta ku Facebookin ryhmistä, niin jospa oppisin käyttämään tätäkin! 😁 Oon tehny sunnuntai illalla positiivisen raskaustestin ja tänää tein digitestin joka näytti 2-3 😊 laskettu aika ois 7.7...
  20. A

Helmikuiset 2020

mä laitoin kanssa viestiä!

Yhteistyössä