Hakutulokset

1. N

Toukokuiset 2023

Juhlat on kyl pahoja! Tsemppiä! 😄 Toisaalta voisitko esittää et sulla on päänsärkyä? Mä oon kärsinyt vuosia migreenistä ja kaikki tietää sen niin pystyn kätevästi vetoo siihen tarvittaessa (”just päättyi eilen kolmen päivän migreenikohtaus, en kyl haluu lietsoa sitä takaisin”).
  2. N

Toukokuiset 2023

Onnea! Täällä on ihan armoton väsymys ollut läsnä jo useamman päivän. Näin iltaisin olisin jo ennen kasia valmis petiin 😅 Rinnat on vähän arat, välillä on jotain pientä tuntemusta alavatsassa ja koko ajan on nälkä. Voisin vaan nukkua ja syödä 😄
  3. N

Toukokuiset 2023

Mikä on teidän mielestä paras raskaus-appi? Mulla on ladattuna Libero, Layette ja Raskaus+, joita nyt testailen päällekkäin 😅
  4. N

Toukokuiset 2023

Ihana kuulla, että sielläkin on tukijoukot messissä 🥰 Mä olen jo pitkään firman juhlissa tehnyt niin että välillä juon ja välillä en niin ei onneks aiheuta niin isoa hämmennystä. Tai sit ne aina kun oon ollut juomatta, spekuloivat oonko raskana 😅 Mut mun on pakko kans kertoo mun pomolle tästä...
  5. N

Toukokuiset 2023

Kiitos! Toivotaan niin. Ainakaan ei kipuja ole toistaiseksi, se on hyvä merkki. Mut tiedän et nyt sit seuraavat päivät menee varmasti miettiessö mitähän tapahtuu. Miehelle en viitsi sanoa tässä vaiheessa mitään, se on meistä kuitenkin se kovempi huolehtija. Haluun säästää ehkä turhalta...
  6. N

Toukokuiset 2023

Kivan nopeesti tää ryhmä alkaa täyttyä ❤️ Mua alkoi nyt vähän ahdistaa kun vessakäynnin aikana tuli pientä veristä vuotoa. Tiedän että se voi olla ihan normaalia mut mut… 😭
  7. N

Toukokuiset 2023

Täällä on rintojen aristusta ja lämpöilyä. Just mittarin ja näyttää 37,3. Ilmeisesti kuuluu asiaan pieni lämmönnousu tässä vaiheessa.
  8. N

Toukokuiset 2023

Täällä siis nimimerkillä Nupsutin. Unohdin kirjautua sisään kun olin niin täpinöissä 😂

Yhteistyössä