Hakutulokset

1. V

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Ymmärrän enemmän kuin hyvin ja kokenut ihan samanlaisia tuntoja.❤️ Vaikka yritän pitää pään kylmänä, niin välillä vauvankaipuu äityy todella kovaksi. Välillä iskee kauhea epätoivokin, kun miettii, että mikä on kun ei onnistu ja jos onnistuu, niin noinkohan on tuomittu kokemaan saman uudestaan...
  2. V

Toiveissa vauva 2021

Heeeei, pakko tulla heti päivittämään. Mikä helpotus! Positiivinen ovistesti vihdoin! Pelkäsin, että tätä ei tapahtuisi ja olin jo todella maassa nyt illalla. Aamun testi oli kunnolla nega vielä. Olin koko alkukierron esimerkillisen zen, mutta kun ovulaatiota ei kuulunut, niin rupesi ihan...
  3. V

Toiveissa vauva 2021

Tarkoitin sitä, kun aluksi antoivat luvan yrittää, kunnes huomasivat tehneensä virheen liian aikaisella luvalla. :( Loput rehellisiä kysymyksiä. Hurja tuo rypäleraskaus. Täytyy lukea asiasta lisää. Edellisen keskeytymisen jälkeen tuntuu, että ei vastaavia iskuja edes jaksaisi. Voimia kaikille...
  4. V

Toiveissa vauva 2021

Vielä on tosi varhaiset päivät, joten toivoa on hyvinkin❤️
  5. V

Toiveissa vauva 2021

@Vaisuli Mitäs ihmeen touhua tuo on ollut sairaalalta? :O Miksi rypäleraskauden jälkeen joutuu odottamaan raskautumisyritysten kanssa? Kohdunulkoisessa osa potilaista saa lääkettä, minkä vuoksi on odoteltava useampi kuukausi, mutta saako rypäleraskaudessa myös? Johan on stressaava tilanne...
  6. V

Toiveissa vauva 2021

Noinkohan täällä jää vauvaprojekti tässä kuussa jäihin, kun ei ovulaatio anna kuulua itsestään. :( Vain haaleita viivoja ovistestissä ja aamulämmöt kummallisesti samalla tasolla päivä toisensa jälkeen. Tämä on muutenkin tuskaisen hidas prosessi ja nyt tämä. :( https://aijaa.com/FWuY2C
  7. V

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ooh, kyllä todellakin uskaltaa innostua! Tuohan näyttää erittäin lupaavalta! Varovaisia mutta sitäkin innostuneempia onnentoivotuksia täältä! ❤️
  8. V

Toiveissa vauva 2021

Voi, onpa oikeastaan ihan tosi kaunista, että olisi sama päivä. Bitter sweet.❤️ Sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta.❤️❤️❤️
  9. V

Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti siellä pian on! Itselläni ei oikein ole minkäänlaisia oloja, mutta viiva on vihdoin pykälää tummempi. Kuten yöllä veikkailin, niin tosiaan huomenissa voisi vihdoin tulla positiivinen ovistesti. Hyvä että ainakin jollain meistä tällä saralla kehitystä tapahtunut, ping @Alinna86...
  10. V

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vinkistä! Oonkin pähkäillyt jo hyvän tovin kuvien liittämistä. Minulla tämä tosin herjaa, että olisi roskapostia eikä toimi. Mennään linkeillä. Minulla menossa ilmeisesti tismalleen samat päivät ja sama kierto kuin sulla @Alinna86 Kp 12 (vuorokauden jo vaihduttua) ja kierto noin 26...
  11. V

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Toivoa on, jos ovulaatio olisi tapahtunut vasta tosi myöhässä. Voi kun saisit pian vastauksia. Tosi pitkä aika odotella ihan jo menkkojakin :/
  12. V

Erittäin lupaavalta näyttää minun silmiini! ❤️
  13. V

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 @IinesAnkka82 Eilen liikuin varjoja pitkin mehuhyllylle kaupassa ja koitin tiirailla eri greippimehuvaihtoehtoja. Luulin, että en tähän sortuisi! :D Mutta meidän lähikaupassa ei näemmä myydäkään muuta kuin verigreippimehua. Käyköhän se? Niin tai näin, taattu makuelämys odottaa. :D
  14. V

Toiveissa vauva 2021

Heeeei, kaikki sympatiat puolellasi! Oon niin pahoillani, ja en voi kuin toivottaa jaksamista ja voimia!❤️ Olin itse vielä hetki sitten samassa tilanteessa. Olimme laskeneet mieheni kanssa, että kesällä ehtisimme yrittämään kolmesti, mutta niin vain tärppäsi ja lopulta raskaus keskeytyi. HCG:n...
  15. V

@Mustikk2piir2kk2 No pahus! Itsekin katsoin, että upeat viivat tuli.
  16. V

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 Niin samaa mieltä! Tää alkukierto on kyllä puiseva ja kaikinpuolin epäjännittävä. :D @Aniaj Mulla tulee välillä ovulaation aikaan orastavasti vaaleanpunaista tai jopa inan veristä vuotoa. Lopuksi @Tiukuna lle varovaiset onnittelut. Vaikuttaa superlupaavalta!
  17. V

Kumpi kierukka sulta poistettiin, kupari vai hormoni? Ensimmäisen poisto ei vaikuta kiertoon, mutta hormoni on sitten oma lukunsa. Tosi hyvä, jos menkat lähti heti rullaamaan! Hyvin voit sunnuntaina testata, vaikka olisikin yövuoro. :) Pääasia, että virtsa on ehtinyt useamman tunnin olemaan...
  18. V

@Meemuli Voi, kunpa pystyisin vastaamaan kysymykseesi! Joka tapauksessa kuulostaa erittäin lupaavalta. Mulla tuntui edellisessä kierrossa noihin aikoihin kaikenlaista tykytystä, jomotusta ja polttelua, joiden toivoin jo tarkoittavan hyvää, mutta ei tarkoittanutkaan mitään. Vaan mistäpäs noista...
  19. V

Toiveissa vauva 2021

Täällä piinailut vaihtui ovulaation odotteluun ja nyt jo kp 4 menossa.:rolleyes: Viikonloppuna piti koota itseään ja murehtia oman kroppansa toimimattomuutta, nyt taas vähän parempi mieli. Missä kummassa viivyt vauvaseni? Oli muuten aika karu kokemus se viime viikon vauvan päivä. Itsellä alkaa...
  20. V

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 Ooh, kuulostaapa lupaavalta! Lämmöt suorastaan ihailtavasti koholla. :love: Ymmärrän hyvin, että haluaa tehdä miehen kanssa testin, jotta molemmat pääsee jakamaan sen tunteen. Mulla on lämmöt jääneet kunnon dipin jälkeen varsin mataliksi. Normaalikierrossa, kun ei vauvaprojekti ollut...

Yhteistyössä