Hakutulokset

1. N

+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Onnea kaikille uusille plussille/haamuille :heart: :hug: kaikille tädin yllättäneille.. ja onnea uuteen kiertoon +++ Kp 26/25-28 menossa ja on ihan menkka olo. Lämmöt on koholla edelleen ja rinnat kipeytyny, mutta sellanen olo koko ajan, että kohta hanat aukeaa. Ollu jo perjantaista asti...
  2. N

Kokemuksia roskishaamusta?? Onko roskishaamu muuttunut plussaksi?

KS09 Kiitos, juuri tuota tietoa kaipasinkin. Toisaalta haluaa, että se muuttuu plussaksi, toisaalta taas haluan parisuhteeni ensin kuntoon :'( Olenkin tässä päätänyt, että yritys loppuu tähän kiertoon..ainakin toistaiseksi..
  3. N

Loppukiertolaisten oirepino

Tein eilen testin aamupissasta kp 22/25-27, ja sitten illalla sitä katsoessa siinä on hailakka haamu.. testi on apteekin First signal herkkyys 10. Testin tehtyäni kääntelin ja pyörittelin sitä käsissäni, ja en havainnut mitään viivanpaikkaa tms.. Samoja oireita paljolti, ku KS09 kurkkukipua...
  4. N

Tein siis eilen testin aamupissasta kp 22/25-27, ja sitten illalla sitä katsoessa siinä on hailakka haamu.. testi on apteekin First signal herkkyys 10. Testin tehtyäni kääntelin ja pyörittelin sitä käsissäni, ja en havainnut mitään viivanpaikkaa tms..
  5. N

Menin tonkimaan roskista, ja testissä oli hailu haamu :/ Toki tiedän, ettei sitä kannata enää myöhemmin katella, mutta jäin tässä miettimään sitä, että onko monella muuttunu plussaksi?
  6. N

+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

KS09 Veikkaan, että olis silmiään pyöritelly :laugh: ja muistuttanu jo neljän olemassa olosta :laugh:
  7. N

erka ja sutulii :hug: Ja sutulii, jos yhtään helpottaa, niin mulla oli esikoista odottaessa rv 8 ja rv 13 veristä vuotoa, mutta raskaus jatkui siitä huolimatta normaalisti loppuun asti.. Kävin tuossa marketissa, ja pyörittelin testiä käsissäni.. Yhtäkkiä kuului äitini ääni selän takaa, ja...
  8. N

Ella Toivotaan, että täti pysyy poissa =) Meiltä kaikilta =) Olisin varmaan jo testaillu, mutta ei oo yhtään testiä. Jos olis, niin varmaan sormet syyhyäis testaamaan :laugh: Aamulla kävin tyttösten kanssa kaupassa, ja hetken mietin, että käväsen apteekissa, mutta sain sitten maltettua...
  9. N

On siis päivittäisenä oireena ollu tuo pahoinvointi :(
  10. N

Ella-83 Mulla on kp 20 menossa ja kamalasti tekis mieli testailla. Sitä kun on hätähousu :laugh: dpo taitas olla mullaki tuo 9. Jos yrittäs muutaman päivän sinnitellä. Su tai ma olis täti ootettavissa kyläilemään..toivotaan ettei.. :kieh:
  11. N

Vinkkejä miten hillitä loppuraskauden öisiä käsien puutumisia ja järkkyjä kipuja?

Tiedän kokemuksesta, miten tuskaisia yösi ovat :( Minulla auttoi aina hetkeksi se, kun pari pyyhettä kasteli jääkylmällä vedellä, ja ne käärittiin tuohon käsien ympärille. Viileys helpotti. Ja nukkuminen puoli istuvassa asennossa.
  12. N

miimii10 Jotain eripuraa ilmeisesti Omaa napaa -> Vähän jänskättää. Toisaalta on sellainen olo, että olis voinukki tärpätä. Taitaa olla kp19 menossa, ja kolmena iltana on ollu pahoinvointia ja päänsärkyä :/ ja sellainen itkuherkkä olo. Lenkillä käydessä on sellainen hengästyneempi olo. ja...
  13. N

Näin unta, että testi oli positiivinen. Mutta ihmeekseni unessa ei ollu kovin iloinen asia :( Johtuneen varmaan minun ja miehen väleistä, on ollut vähän eripuraa :( Jospas se tästä... Ja sitä omaa napaa --> Lämpöilyä on ollu ja eilen illalla taas huonoa oloa. Myös päänsärkyä iltaisin...
  14. N

Ihanaa :heart: Paljon plussauutisia heti aamusta =) Onnea kaikille :heart:
  15. N

elni- Kyllä mä nään niin selkeet viivat, että uskallan onnitella :heart: Ihanaa :flower: Omasta sen verran, että ovis kipuja ei voi olla, ku ovis on selkeesti ollu jo. ja tuo elohiiri jutska. Mulla tuntuu tuolla kohdun seudulla. Se tuntuu lähinnä siltä, kun on alkanu aiemmissa raskauksissa...
  16. N

Sori kirjoitusvirheet.. :laugh: Tässä nopsaan kirjoittelen, kun kaks vanhimmaista riitelee tuolla huoneessaan ja pitäs alkaa kattamaan pöytää =) Tulee välillä mieleen, että vielä lisää haluttaa lapsia, vaikka noiden kanssa saa muutenkin matsia aina ottaa :D
  17. N

macy gray ....tuosta tupakoinnista.. esikoistanu odottaessani olin aikamoinen "tupakki mies" mutta.. pari viikkoa ennen plussatestiä, ei yksinkertaisesti vaan haluttanu enää tuppakkaa. Itselle se oli aikamoinen ihme, kun olin yrittäny monet kerrat lopettaa, eikä millään onnistunut ja aski meni...
  18. N

sintsu78 Kiitos vastauksesta :) Neljässä aikaisemmassa raskaudessa en muista mitä oireita on ollut siinä kierrossa. Paitsi esikoisen aikaan, ei ollut mitään. Tosin silloin poltin tupakkaa ihan vakituiseen ja parin viikkoa ennen plussatestiä yksinkertaisesti tupakointi jäi pois. jos sitä voi...
  19. N

Kiitos vastauksista :) Kivut jatkuu edelleen. Menkkamaisena. Tänään siis kp16. Ovis on täytyny olla la, koska lauantaina lämmöt oli normaalia alempana ja sunnuntaina normaalia ylempänä. Miimi10 Mahtava viikko pudotus :) Kerro miten olet alotellu laihiksen. ruokavalion muutos? Lisä...
  20. N

Ovis asiaa!! Onko teillä ollu menkkamaisia mahakipuja oviksen jälkeen? Kuuluuko se oviksen jälkeen ollakki?? Mulla on kolmatta päivää peräkkäin. Ja sellainen painon tunne.. Eipä ole tullut ennen kroppaa näin tarkkaan tutkittua aikaisemmissa raskauksissa, eikä myös kierroissa, kait tämä menee jo...

Yhteistyössä