Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Päivittelin tän päivän listan, sanokaa jos siellä on virheitä tai muokattavaa:giggle: Täällä alkoi vihdoin ja viimein uusi kierto piiiiitkän kierron jälkeen!!🙌🙌 Miehellekin jotenkin tuntui nyt konkretisoituvan se ettei nainen toimi kuin kone ja näin pitkässä kierrossa menee "hukkaan" 1...
  2. P

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. P

Haaveena vauva 2023

Täällä kp51 ja kovin odottelen jos ne menkat vihdoin alkais. Eilen illalla jäi jotain paperiin ja yölläkin oli vähän tuhruttanut. Mutta ei päivitellä vielä kp1 kun ei osaa varmaksi vielä sanoa :unsure: En oo varmaan koskaan kaivannut menkkojen alkua näin :LOL:
  4. P

Haaveena vauva 2023

@Floralan Täälläkin ollaan pähkäilty kovasti saman asian kanssa. Tällä hetkellä itsellä kp49/36-39 ja testit näyttäneet negaa. Ovulaation ajankohdasta tai siitä onko sitä ylipäätänsä tapahtunut ei tietoa. Viikonloppuna oltiin konsertissa ja tein päätöksen että jos testi la aamulla nega niin...
  5. P

Haaveena vauva 2023

@Wintersun ei ole tietoa eli siinä voi tosiaan olla isokin heitto 🤔 Pitänee seurailla tilannetta ja jos hulluna tuntuu venyvän niin sitten yksityiselle gynelle yhteys. Oma gyne onneksi kovinkin raskausmyönteinen ja halukas auttamaan :)
  6. P

Haaveena vauva 2023

Kierto näyttää pitkittyvän edelleen, nyt kuukautiset myöhässä 6 pv. 🙄 Aattelin että testaan vielä varoiks viikonloppuna mutta tähän mennessä on kaikki ollut negaa. Missäköhän vaiheessa kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin/gyneen? Eihän tuo vielä ole pitkä aika mutta ärsyttää kun kierto venyy ja...
  7. P

Haaveena vauva 2023

Täällä odottaa kuukautiset vieläkin itseään. Flon mukaan "vasta" 4 pv myöhässä, testi näytti edelleen negaa vkl. 🙄 Jos jonkunmoista tuntemusta ja turvotusta on ollut vatsassa jo pidemmän aikaa. Viikonloppua kohti oli parina päivänä niin selvät pms-oireet että olin varma kuukautisten alkamisesta...
  8. P

Haaveena vauva 2023

Täällä edelleen kuukautiset myöhässä ja testi nega. Pitäis saada kroppa rauhottuun stressistä ja uus kierto aluilleen:rolleyes:
  9. P

Haaveena vauva 2023

kp 39/36-39 ja aamulla apteekin testi näytti negaa. Vaikka kuukautisia ei vielä näy niin alan kyllä asennoitumaan siihen että ens kierrossa uutta yritystä kehiin.
  10. P

Haaveena vauva 2023

@Wintersun rfsu herkkä testi. Kyllä se livenä viivalta mun silmään näytti vaikkakin kovin haalealta. Odottelua ja uutta testiä kehiin🙏
  11. P

Haaveena vauva 2023

Olin jo sanomassa ettei näy mitään mutta kun oikein pinnistän niin ehkä jotain ihan olematonta? Tunnen sun tuskan mutta kai se pitää vaan jatkaa testaamista menkkoihin asti😬
  12. P

Haaveena vauva 2023

@Sentonen ja @Oliivi3 joo pitää tehdä uusi eri merkkinen testi jo heti tänään tai huomenna aamulla (koska en malta odottaa) ja sitten vielä viikonloppuna niin näkee mihin suuntaan menee. Tai odottaa että menkat alkaa.
  13. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

https://aijaa.com/QBRcnV Mitä raati sanoo? Itse olin ainakin livenä näkevinäni jotain mutta kovin on hailakkaa jos on jotain.
  14. P

Haaveena vauva 2023

Täällä kp 38/36-39, vielä ei näy eikä oikeastaan tunnukaan kuukautisia. Dop15 jos uskoo Flon ennustetta. Eilen tein jonkun ihan näkymättömän viivanpaikan, tämän aamun testi linkistä. Livenä olin näkevinän pienen hailakan haamun mutta koneelle siirrettynä näyttää kyllä heikolta. Erona...
  15. P

Haaveena vauva 2023

Menkkojen pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna ja vaikka on vahva uskomus että ne alkaa niin silti takaraivossa pieni toive jos ne ei alkaiskaan:D Eilen oli kovasti menkkaoireita mutta tänään ne on loistaneet taas poissaolollaan🧐
  16. P

Haaveena vauva 2023

Moikka, Lueskelin koko ketjun läpi ja voisin liittyä mukaan! :) Ollaan N28 / M31 pariskunta, molempien 1. lapsi toiveissa. Pillerit lopetin loppuvuodesta 21 (noin 10 vuoden käytön jälkeen) ja kumi on ollut käytössä siitä toukokuun loppupuolelle asti. Meidän tosiaan piti aloittaa yrittäminen...

Yhteistyössä