Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Mulle voi @Mirkkuli26 päivittää tälle päivälle kp1 tai sitten huomiselle kp2. Ensimmäistä kertaa joulukuun jälkeen kierto jäi melkein normaalin mittaiseksi eikä venynyt. Tän kierron alusta asti ollut testissä myo-inositoli (Donaferty), voikohan vaikuttaa heti noin:unsure: Mutta siitäkin...
  2. P

Haaveena vauva 2023

Täällä tuntuu kroppa seonneen entisestään :unsure: Tällä hetkellä dpo12 (?) ja testi nega. Kyllähän tuo voi periaatteessa vielä posiksi kääntyä mutta ajatuksissa olen jo luovuttanut tämän kierron suhteen. Tuhruttelua/jotain on ollut nyt noin 4 pv, välillä vähemmän välillä enemmän.😩 Kertaakaan...
  3. P

Haaveena vauva 2023

En malttanut minäkään vaikka kovin uhosin🤭 Eikä näkynyt täälläkään mitään… Verenvuoto lisääntynyt pikkutuhruttelusta selkeämpään vuotoon mutta ainakaan yöllä ei tullut housuun asti.:rolleyes: Kovin olisi lyhyt kierto mulle jos nyt alkaisi kun flow ennustaa kuukautiset alkavaksi vasta 9 pv päästä
  4. P

Haaveena vauva 2023

Mä ajattelin yrittää malttaa loppuviikkoon mutta vaikeeta voi olla🤭
  5. P

Haaveena vauva 2023

En saanut hillittyä itseäni ja menin testaamaan tänään dpo9 (olettaen että ovulaation ajankohta on oikein tiedossa). Negaahan se näytti ainakin minun silmillä mutta ehkä vielä ei kannata masentua. :rolleyes: Äsken huomasin vessassa käydessä ihan minimaalista tuhrua mitä yleensä ei esiinny...
  6. P

Haaveena vauva 2023

Taas meinaa lähteä piinapäivien kunniaksi oman olon kuulostelu ylikierroksille. Tuntuu olevan jos jotakin pientä huimausta ja tuntemusta. :rolleyes: Tunteet tuntuu olevan kovin pinnassa ja herkistyn helposti kaikesta.😩 Viikonloppuna meinasin vääntää itkua kun keitettiin rapuja ja oli paha mieli...
  7. P

Haaveena vauva 2023

Oman tilanteen päivittelyä lääkärikäynnin pohjalta vähän jälkijunassa :giggle: Lähdin selvittelemään PCOS epäilyä lääkärille ja sisätutkimuksen, oireiden sekä verikokeiden perusteella sain sitten "virallisen" PCO-diagnoosin. Tilanne ei pahin mahdollinen mutta oirekirjo ja viitearvot ylittyvät...
  8. P

Haaveena vauva 2023

Kappas, kiitos huomiosta @Milaas & @Tiukuna ! Poistin tuon tuplaversion niin ei mene seuranta sekaisin 😀 Mulle voisi päivittää tälle päivälle DPO 1 (tai huomiselle DPO 2) @vauvakuume7 :)
  9. P

Haaveena vauva 2023

Pitkästä aikaa kirjoittelen omaa napaa, kesälomalla on tullut lähinnä seurailtua taustalla ja tykkäiltyä:) https://aijaa.com/0bKAQO Linkistä ovulaatiotesti eiliseltä illalta, alkaa varmaan olemaan aika lailla positiivinen. Pari päivää voisi vielä testailla niin näkee alkaako...
  10. P

Haaveena vauva 2023

Eiköhän se kunnon vuoto taida tuntemuksista päätellen alkaa viimeistään huomenna... Eli mulle voi päivittää huomiselle kp1 jos joku päivittelee listaa :)
  11. P

Haaveena vauva 2023

@Wintersun ei varmaa tietoa, testit tummeni vähän (ei kuitenkaan kontrolliviivaa vastaavaksi tai tummemmaksi) ja sitten alkoi taas haalentua. Jäi sitten testailut vähän kesken kun oltiin reissussa eli voi olla että ovis ollut myöhemminkin?
  12. P

Haaveena vauva 2023

Täälläkin on jäänyt kirjoittamiset vähän vähemmälle lomaillessa, lähinnä seurannut ja tykkäillyt taustalla. Tehnyt varmaan ihan hyvää kun on kauhean piinailun ja omien oireiden tunnustelun sijaan ollut muuta tekemistä:giggle: Sunnuntaina alkoi tuhruttaan ja ehdin jo ilostua että tämä kierto...
  13. P

Haaveena vauva 2023

Myöskin painoasioista, itse olen ollut ”aina” ylipainoinen ja painon kanssa on ollut vaikeaa. 😔 Tällä hetkellä paino saisi pudota noin 10-20kg. Keväällä saatu lievä pcos-diagnoosi varmaan osittain selittää sitä miksi painoa tulee helposti ja sen pois saaminen tuntuu äärettömän työläältä (mikä...
  14. P

Haaveena vauva 2023

@Selis mulle voisi päivittää tälle päivälle DPO1 tai sit huomiselle päivittäjälle DPO2. Ovulaatiota en saanut tikutettua, rfsu tikut ei sanoneet mitään, pregchekit otin käyttöön ehkä vähän myöhässä ja ne tummeni hiukan (ei kuitenkaan mielestäni selkeesti positiiviseksi) ja sitten alkoivat taas...
  15. P

Haaveena vauva 2023

Kiitos! Nää menee heti kuunteluun kun saan tän hetkisen kirjan kuunneltua loppuun! 🙂
  16. P

Haaveena vauva 2023

@eeveon pitäis olla koko yritysajan paljon puuhaa niin ei muistais stressata.🙈 Mulla tässä kierrossa piinapäiville parin yön kotimaanreissu varattuna ja sit lähetään miehen kanssa ulkomaille muutamaks yöks niin tulee mietittyä muutakin kuin testaamista😀
  17. P

Haaveena vauva 2023

Itsellä on kans keskustelupalstat ja blogit kovassa kulutuksessa. Ja sit jonkun verran tulee katteltua videoita/dokumentteja aiheesta. Podcastit pitää varmaan seuraavaks ottaa tutkintaan kun tykkään kuunnella äänikirjojakin!🙂 Mulla hyvä ystävä sai juuri vauvan niin hänen kanssa on kiva...
  18. P

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea @Wintersun ollaan puhuttu aiheesta ja oon koittanut kovin selventää mitä kierrossa tapahtuu milloinkin ja milloin pitäis olla aktiivinen jne. Vaatii varmaan sitten vaan lisää rautalankaa😀 Tästä nettiavautumisesta taisi olla hyötyä kun tulin kaupoilta hetki sitten kotiin ja mies...
  19. P

Haaveena vauva 2023

Meillä on jotenkin ollut hankalaa seksin kanssa… Normaalisti harrastetaan n. 1(-2) krt viikossa mikä on meille ihan riittävä määrä arjen kiireiden keskellä. Nyt kuitenkin itsellä halut korkealla varmaan ovulaatiosta ja yrityksestä johtuen ja muutenkin pitäisi vähän useammin puuhastella että...
  20. P

Haaveena vauva 2023

@Sanelma_ Just olin kysymässä samaa eli onko täällä suosituksia ovistesteihin? Itsellä sen verran pitkä ja epäsäännöllinen kierto että voisi ihan mielenkiinnosta testailla jos saisi ovista kiinni:unsure: Tässä kuussa tuntuu olevan vähän hankalaa aikataulujen suhteen kun miehellä on ties mitä...

Yhteistyössä