Hakutulokset

1. C

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneet ja kaikille hermoja sekä tsemppiä kierron eri vaiheisiin ❤️😅 Meillä on taloudellisesti tosi tiukkaa tällä hetkellä ja se ikävä kyllä vaikuttaa siihen vauvahaaveeseen, miehen kanssa juteltiin ja päätettiin, että siirretään mahdollista aloitusta talveen, josko joulun tienoilla...
  2. C

Haaveena vauva 2023

Moi kaikki ❤️ Taustalla olen tykkäillyt ja lukenut koko ketjun sekä seuraillut tiiviisti "tapahtumia" ❤️😔😊 Itsestäni sen verran, että hormonikierukka päätti itse toistamiseen tulla 2v käytön jälkeen pois paikaltaan. Joten lääkäri nappasi sen pois ja tyrkkäs pillerireseptin käteen. Ehkä näin...
  3. C

Haaveena vauva 2022

Tein testin ja nega oli. Vasta noin vuoden päästä olisi tarkoitus aloittaa yritys, niin tuntui vain hurjalta ajatus, että jo nyt olisi raskaana. En tiedä mikä sitten on syynä, koskaan ennen ei näin ole mulla kierukan kanssa käynyt. Kiitos kaikille vastanneille ja kaikkea hyvää koko...
  4. C

Elokuiset 2019

Voi ei @Apustaja, voimia :cry::love: Itsellä viikon päästä eka ultra ja pelottaa kauheasti (n) Oireilen kyllä, mutta ovat jo pahimmat olot ohi.. Tänään 11+2. Äsken kahviossa söin leipää ja puolet syötyä hoksasin, että kylmäsavulohta on viipale siinä :( nyt sitten on kauhee olo, että miksi en...
  5. C

Elokuiset 2019

Minä myös täällä vielä, np-ultraa odotellen.. Se on vasta ens kuun puolivälin tienoilla. Aika menee hitaasti (n) Etova olo, väsymys, masu ja rinnat turvoksissa. Vatsa jumissa, kahvia en voi juoda enää ollenkaan :eek: suklaatakaan en voi syödä :cautious: enkä oikein muutakaan makeaa.. Huoli on...
  6. C

Elokuiset 2019

Jotenkin haluais varmistuksen ekalla neuvolakäynnillä, että siellä pieni on ja sydän lyö. Tuntuu vain niin oudolta, ettei sitä heti mitenkään varmisteta neuvolassa.. Mutta odotellaan.. Tilasin jotakin vaatetta tänään h&m:ltä, koska ale :ROFLMAO: ja viime raskaudessa minulla ei ollut "söpöjä"...
  7. C

Elokuiset 2019

7+0 Olo on parempi kuin pitkään aikaan, tämän viikkoa olen syönyt etovaan oloon vihreitä omppuja ja Multivitan raskaus ja imetys-vitamiinejä. Ihana kyllä ettei enää okseta ja ole niin voimaton olo. Muutenkin oireilut tasaantuneet. Mutta silti on kaikki makea: suklaa, jäätelö yms ehdoton ei...
  8. C

Elokuiset 2019

Hei, liityn minäkin tänne:) Tarvitsen välillä tukea ja ajatustenvaihtoa, enkä ole oikeastaan edes Toiveena vauva 2019- ryhmästä kadonnut vaikka plussasin, käyn lukemassa muiden kuulumiset ja tykkäämässä plussauksista yms :LOL: Monta kertaa oon käynyt lukemassa juttuja täällä ja alkanut jo...
  9. C

.

Minulla ei ovistesti näyttänyt aluksi kuin hailakan viivan, eilen sitten tuli ne tasavahvat viivat (kp 28/24-28) ja minusta sinun testeissä näkyy viivoja, joten vielä on mahdollista ♡
  10. C

.

Ylempi rfsu:n r-testi ja alempi on o-testi, aamulla tein, joten vaalentuneet nyt kuvaan, mutta selvästi vahvistuneet aiemmista testeistä ♡ Kiitos onnitteluista :love:

Yhteistyössä