Hakutulokset

1. C

Haaveena vauva 2024

Onnea plussanneet 😍 Iloa ja intoa kaikille kierron vaiheisiin 😀 Mulla on tähän uuteen kiertoon hyvä fiilis ja mieli on malttamaton 🙄😂 Menkat loppuivat just ja kohta pääsee bongailemaan ovista, jotenkin rennon sekava, malttamaton, innokas ja toiveikas olo 🥳🥴🙈🤯
  2. C

Haaveena vauva 2024

Kp1 tänään
  3. C

Haaveena vauva 2024

En tule piinailemaan tässä kierrossa, koska - 3 ja - 2 ollut viimeksi seksiä ja nekin keskeytettynä.. Josko ens kuussa paremmin 😐 Onnea plussanneet ja tsemppiä kaikille ❤️☀️
  4. C

Haaveena vauva 2024

Tänään kp1
  5. C

Haaveena vauva 2024

Dpo 0 huomenna, joten piinaillaan :) Onneksi lopulta tää kierto ei ohi mennyt ❤️
  6. C

Haaveena vauva 2024

Ei tästä taida tulla mitään, meillä kun ei ole seksiä. Tietty yk2 vasta menossa, mutta onhan tämä nyt turhauttavaa 😣 Yritä tässä nyt sitten "ohjeiden mukaan" joka toinen päivä harrastaa, että siittiöt pysyy hyvänä tai testailla ovulaatiopäivät kohdilleen, kun miestä ei vain kiinnosta, ei jaksa...
  7. C

Haaveena vauva 2024

Kp1 tänään..
  8. C

Haaveena vauva 2024

Nega testattu, joten menkkoja nyt vain odotellaan.. :confused:
  9. C

Haaveena vauva 2024

@haaveillen mulle tosiaan voi laittaa täksi päiväksi dpo3
  10. C

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittää dpo 3 huomiselle.. Piinaillaan vaikka en usko, että osui kohdilleen..
  11. C

Haaveena vauva 2024

Cara-mel yritys aloitettu 6/23, 3.lapsi, kp7/24-27 Viimein pääsin mukaan listoille asti❤️ Ikää 38v Innoissani ja peloissani olen, mutta ihanaa tää pelkkä tieto, että vauva saa ja voi tulla ❤️ Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin ja onnea plussanneet ❤️
  12. C

Haaveena vauva 2023

Taustalta vähän oma napa-kuulumisia, viime viikolla alkoi itselläni lääkitys, jonka aikana ei saa tulla eikä olla raskaana eikä yrittää raskautta. Kestää tämä lääkitys kolme kuukautta nyt alkuun, jatko avoin.. Mutta ei olla yritetty edes, vaikka joka kk siitä miehelleni puhun. Kerran kaksi...
  13. C

Haaveena vauva 2023

Täällä myös ikää 38v, kolmas toiveissa ❤️
  14. C

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/O42mJd Limat, kivut ja seksihalut sekä nuo viivat niin ei voi erehtyä, että mikä on menossa 😊🤔 Ylempi eilinen iltapäivä, alempi tän päiväinen. Ihanaa, että mun keho toimii,mutta ei hyödynnetty eikä hyödynnetä tätä kiertoa.. Tsemppiä meille kaikille ❤️ Onnea plussanneet 😍😍
  15. C

Haaveena vauva 2023

Vihdoin kp1 🥳🥳🥳 Tasan neljä viikkoa meni pillerien lopetuksesta, että menkat alkoivat 😣 En tule vielä "virallisille" listoille, koska eihän me vielä yritetä 😔 Voimatsempit kaikille ❤️
  16. C

Haaveena vauva 2023

Mun pää poksahtaa kohta, miksi kierto ei vain ala 🤯🤯🤯 Kohta kolme viikkoa Slindojen lopetuksesta. Ovistikut valkeita, sitä yhtä roskishaamua lukuunottamatta😔 Oikeen ees mitään vuotoa, ei mitään missään, ei nipistele eikä nyvi😔 Pitäisi olla stressaamatta, mutta onhan tämä nyt yhtä...
  17. C

Haaveena vauva 2023

Tässä taas omaa jatkokertomusta: Mies sanoi kortsujen menneen vanhaksi toisesta paketista ja toisessa on helmikuulle 2023 asti "tuoreina" pysyviä, kysyin onko niitä monta ja ostiko kauppareissullaan lisää, mies vastasi että 4 tai 5 ja että ei, miksi ois pitänyt.. 🙄 Jäin sanattomaksi ja mieskään...
  18. C

Haaveena vauva 2023

Mulla on one steppejä, niitä vihreitä liuskoja 🤔 Kohta tilattava lisää niin täytyy kokeilla jotakin toista merkkiä 😊 Toivotaan ❤ Edit: Viime yön perusteella kumi onkin meille vaihtoehto ehkäisyyn 🤔 tuli tunne äsken, että mitä minä täällä palstalla edes roikun, kun eihän me edes yritetä. Vain...
  19. C

Haaveena vauva 2023

Ei ne menkat alkaneet nipistelyistä huolimatta ja ovistestit olleet ihan valkoiset tämän viikon. Onko se ihan normaalia? Siis että tulee vain se kontrolliviiva vai pitääkö siinä näkyä hailakka toinen viiva, joka sitten tummuu kun on +? Kohta kaksi viikkoa pillerien lopetuksesta, menkkoja ei...
  20. C

Haaveena vauva 2023

Onni, tänään tuntunut alavatsassa menkkajomotusta 🥳 Toivottavasti alkaisi normikierto nyt tän pitkän tauon jälkeen 😊 Tsemppiä kaikille ❤️

Yhteistyössä