Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset

Mä en saa vieläkään tummaa. Eli älä välitä testiviivojen tummuudesta.
  2. H

Kesäkuiset

Onnistui, ja hyvät viivat!!! onnea vielä
  3. H

Kesäkuiset

Mä testasin haamun silloin öööh... torstaina aamulla,illalla tein digin.. perjantaina askartelin sellasen mustan laatikon jonka päälle kirjoitin kaikkee söpöö"rakastan sua" jne. Sit sen kun avasi, niin tuli lappu missä luki miehen nimi ja koristelua ja että vedä tästä(ja sellanen vetolappu) sit...
  4. H

Kesäkuiset

Mun onestepit näyttää koko ajan vaan haaleaa, kaikilla muilla saan vahvat viivat. Että huonoja testejä todella.
  5. H

Kesäkuiset

Mulla oli jo viikko oviksesta iltapahoinvointia! Ja menkkajuilimisia, sekä paljon repäsykipuja kun esim sängyssä käänsin kylkeä. Menkkajuilinnat ja ilta/yöpahoinvointi jatkuu edelleen. Ei oo ollu 3 aikaisemmassa raskaudessa, saa nähdä josko se tarkottais että saatais vihdoinkin prinsessa
  6. H

Kesäkuiset

Hyvältä näyttää Mä varaan neuvolan kun on rv6. Meillä eka neuvola rv 9 yleensä ja siellä ultrataan samalla. Meillä siis oma ultra terkkareilla, ja ultraavat oileastaan joka kerta kun käy...
  7. H

Kesäkuiset

Mä tiedän 1-2 päivän heitolla tärppäämishetken, koska tikutin ovista ja pupuiltiin vaan kerran oviksen aikaan eli melko helppo laskea, katotaan sit ultranperusteella mitä se sanoo.
  8. H

Kesäkuiset

On normaalia testailla. Mäki testaan, mua ärsyttää noi onestepin testit koska ne on muka niitä herkimpiä(10) ja silti haaaalea haalea haamu, joka tänää oli tummempi kyllä ku muina aamuina mut silti. Mut cb antaa kunnon tuloksen. Aijon testaa ton toisen digin ens viikolla Mulla oireita on...
  9. H

Kesäkuiset

Tottakai mahtuu, tervetuloa! Ja onnea. Itse myös kyselin pääayä toukokuisiin, mulla kun kaikki syntyneet reilusti ennen laskettu aikaa. Mutta ilmeisesti en pääse mukaan, kun la on kuitenkin kesäkuunpuolella. Mukavahan se on vähän molemmissa olla, koska sitten on jo porukassa syntyi yli lasketun...
  10. H

Kesäkuiset

tervetuloa adiela88 ja koivis. Ilmoittakaa ittenne sitten listalle, kun tuntuu hyvältä
  11. H

Kesäkuiset

Mulla samoin. Eilen dpo10/dpo11 tein aamupissasta tooooooooosi haaleen haamun, ja sit pidätin 6 tuntia ja tein illalla digitestin, kun tuli postissa. ja raskaana 1-2vkoa.
  12. H

Kesäkuiset

Onnea jo kaikille mukaan ilmoittautuneille
  13. H

Kesäkuiset

Kivaa että heti löytyy immeisiä mukaan. Hetkihän tässä menee että saadaan enempi porukkaa, kun eihän vielä kuin me hätäsimmät olla testattu ihanaa
  14. H

Kesäkuiset

Tein myös salaisen fb ryhmän, sinne pääsee laittamalla minulle täällä yvllä oman nimensä, ja jonkin tunnisteen profiilikuvasta jotta löydän oikein henkilön. Lisään kaveriksi ja lisään ryhmään, tämän jälkeen poistan kavereista
  15. H

Kesäkuiset

Aloitellaanko tähän Tervetuloa kaikille kesäkuisille! Nimimerkki/laskettuaika/monesko/laitos Pinjuska_1 /1.6/toinen/koks Heikura79/ 1.6/ kolmas/ Kys Sarrra / 1.6/ toinen/ Koks xxjupaxx/1.6/toinen/P-KKS Scarlet-/2.6./ensimmäinen. Baby18/2.6/ensimmäinen/ muumimamma-8/2.6/kuudes/ksks...
  16. H

Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Voisin liittyä erittäin varovaisesti mukaan. La olisi 3.6 mutta ainakin aikaisemmat lapseni ovat syntyneet reilusti ennen la. Eli 3.6/Helmut/neljäs Vielä en ainakaan halua fb ryhmään. Katsotaan ensimmäisen neuvolan(ultran) jälkeen.
  17. H

Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Heippa! Helmut/28/10.9/kolmas/OAS Eli tosiaan la olis 10.9 mutta molemmat 1 & 2, syntyneet 37 viikoilla. Joten en nyt tiedä kummassa palloilisin menemään :D
  18. H

Syyskuun söpöläiset 2016

Hän ilmoittautuu varovaisesti mukaan :) 10.9/kolmas/28v(ens kuussa)/OAS Mulla sellainen tilanne että molemmat 1 & 2, syntyneet 37 viikoilla joten en tiedä kummassa palloilisin :D Minulla esikoinen 7/2006, ja sekundäärinen lapsettomuus ja kakkonen 10/2014 ja nyt plussa kolmanteen. Imetin ja...

Yhteistyössä