Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset

Tervetuloa ioms tännekkin! Fb oletkin jo :love::love:
  2. H

Kesäkuiset

Eikai se auta, pakko oli kuoria lantut ja laittaa kiehumaan. Jos mieli tekee lanttulaatikkoa ni pakkokai se on sitä tehdä. :ROFLMAO::LOL: Eikä siis lukeudu mun lemppareihin :poop::ROFLMAO:
  3. H

Kesäkuiset

Joo ehdottomasti ole ylpeä:love::love::love: Ja siis mä kuitenkin veikkaan jotain hulinakautta, kolmosella tuli vastaavassa iässä tuota puremista. Tsemppiä :love:
  4. H

Kesäkuiset

Mä lopetin kolmosta odottaessa n 5 raskauskuukauden kohdalla, kun tulo niin huono olo imettäessä. Katsotaan miten nyt käy, kolmonenhan on nyt 13kk. Yösyötöt jäi n. Kuukausi sit, siks tässä paksuna ollaanki:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mut tissi on niiiiiin tärkiä vielä herralle...
  5. H

Kesäkuiset

En voi varmaksi sanoa, mutta luulen että on vaan kausi! Tai sitten haluaa itse vieroittautua jo. Mutta sitkeesti vaan vielä yrittelet. Voi olla että jo muutamanpäivän päästä taas kelpaa hyvin!
  6. H

Kesäkuiset

Mä imetän vielä ja kolmostakin odottaessa imetin. Voihan se vähän vaikuttaa. Mutta ei yleensä merkitsevästi. Hormoonithan ne vaikuttaa kyllä, mut syötkö tai juotko tarpeeks jne? Monella on muuten jo reilu viikot. Mulla vasta 4+5 :cautious:
  7. H

Kesäkuiset

Mun onestepit ihan eri näkösiä. Mä luulin et nuo tuommoset on niitä pregcheck(vai mitä olikaan) mut niissä on varmaan siis 2 tyyliä. Siis ku tuo mistä pidetään kiinni ni on mulla onestepeissä ihan tasanen sininen ja pregcheckeissä on nähny tollaset vaan missä lukee toi hcg . Mitähän...
  8. H

Kesäkuiset

Radin kanssa painivat. Tiesittekö että raaka valkosipuli ja esim kaneli, laskevat erittäin tehokkaasti verensokeria. Ihan tutkitusti. Paljon parempi kuin lääkkeet. Ja jos on ylipainoa,niin kannattaa jo nyt siirtyä 1800kcal ruokavaliolle ja jättää makraoonit, perunat ym pois. Vain esim aamulla...
  9. H

Kesäkuiset

Ihanaa! Meitä on listalla jo 12!:geek::geek::love::love: kunhan kaikki uskaltaa listalle, niin loistava porukka. Osa ei tietenkään ole vielä edes plussannut :ROFLMAO::):rolleyes:
  10. H

Kesäkuiset

Joo onestepit oli ekaa kertaa mulla, ne siis tuli oviatestien mukana, en muuten olis edes ostanut. Mut testaillaa nyt niin kauan ku niitä riittää, jotenkin niin uskomatonta että saadaan odottaa uuttapientä :love::love: Mä ajattelin soittaa neuvolaan joskus rv 8 vasta. Pääsis sit suoraan...
  11. H

Kesäkuiset

Onestepin liuskat on kyl aivan onnettomia. Oon tehnyt siis joka aamu viikon ajan ja vasta nyt alkaa tummumaan. Ja näiden nimenomaan pitäisi olla niitä herkimpiä(10) :poop::ROFLMAO::poop::whistle::LOL: Siis huvikseni testaan koska niiiiiin himmeet viivat ollu alusta asti näissä liuskoissa ja...
  12. H

Kesäkuiset

:love::love::love::love:
  13. H

Kesäkuiset

Pyyain kaveriksi! Hyväksy, niin lisään sut ryhmään. Poistan sitten kavereista sen jälkeen :)
  14. H

Kesäkuiset

Hehhe.. heti aattelit :"joku hullu pyys kaveriks :cautious::ROFLMAO:" Mä muistan et esikon raskaudessa söin riisikakkuja, hapankorppuja ja banaanijogurttia ja oksensin rv 20 asti koko ajan, poika tuli. Sitten tokan kohdalla en oksentanut yhtään mutta paljon pahaa oloa, söin kaikkea raikasta, ja...
  15. H

Kesäkuiset

Taisin pyytää fb kaveriksi jo aiemmin, ellen oo sekoittanut jo halukkaita
  16. H

Kesäkuiset

Meillä koiratalous kun kasvattaja olen, maatalous myös. Onnea uusille ja tervetuloa! Ilmoitelkaa kun haluatte listoille.. Hoksasin just, et mun hymiöt ei näy mun teksteissä. Hööh. Koska osa mun jutusta on sarkasmia, ni kaikki ei varmaa hoksaa ilman hymiöitä. Heh.. Mulla kans lihanhimo...
  17. H

Kesäkuiset

Mä en ole ärsyyntynyt. Mun mies on vaan ärsyttävä Mul oireena se ettei oo nälkä.. outoa. Tai siis voisin syödä ku hevonen, mut ei oo nälkä. Hyvä vaan mulle,kun painoa ei tosiaan saa tulla yhtään. Eli pitää ns. Laihtua vähän. Mä en tiedä koska varais neuvolan. Koska mua ahistaa koko hitsin...
  18. H

Kesäkuiset

Juu suunniteltu ja toivottu. Mun haave on ollu 5 lasta. Saa nähä josko jää tämä viimeseks tosin, kun jo sen 7 hengen auton joutuu laittaa, ni samahan on sit tehdä se täyteen
  19. H

Kesäkuiset

Tervetuloa kaikki uudet. Mä aijon lisää nimenomaan liikuntaa, mulla sen verran ylimäärästä painoa ettei saa nousta raskausaikana yhtään. Eli lenkille mars
  20. H

Kesäkuiset

Siis mulla o nyt vasta ööh 4+1 mutta siis digi näytti jo viimeviikolla plussaa, huvikseni testaan joka päivä liuskalla(muka herkkä) ja vieläkään ei ole tummunu. Mut siis mul ei liuskat ikinä näytä ku vaan haaleita. Ja silti noita haaleita viivoja on tossa jaloissa 3 kpl

Yhteistyössä