Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@odotuksenodotus, otan osaa suruunne <3 @Pupuna112, ihania uutisia :) @Aallotar19 ja @MatildaM, minulla on kanssa ajoittain pahoinvointia, mutta uskon sen johtuvan Panadolista, jota olen syönyt nyt yli kolme viikkoa säännöllisesti. Voimia teille molemmille!!! Minulla oli lääkäri maanantaina...
  2. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Plusyks, joo hyvin muistit, crinone oli meillä :) Tsemppiä ja onnea kaikille piinailijoille. Jännittävät joulut teillä tulossa <3 Ja @Silmu75, toivottavasti saat perjantaina hyviä uutisia!!!
  3. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @ @ @Florie 39v@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla...
  4. K

@odotuksenodotus, poistin sinut listalta pyyntösi mukaisesti. Itse en kuitenkaan lopettaisi tukilääkeitä ennen varmistavaa ultraa, vaikka keskenmenoltahan tuo kuulostaa. Melkoisesta verilöylystä kuitenkin alkiot voivat selvitä! Kävin uimassa tänään ja eilen. Ainoa hetki, kun ei satu selkään, on...
  5. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu +...
  6. K

Itsellä on lääkäri ja fysioterapautti maanantaina. Pyydän lähetteen äitiyspolille näiden selkäkipujen takia. Panadol ei auta mitään ja on jatkuvat kovat kivut. Liikkuminen on vaikeaa. Mies jo kysyi epätoivoisena, eolenko näin kipeä synnytyksen jälkeenkin ja on raukka ihan hämmentynyt minun...
  7. K

Olipas paljon päivitettävää, monta piinailijaa joulun aikaan :) @Plusyks, missä jatkoitte hoitoja? Onko uusi luovuttaja? Hyvä saalis alkioita tuli ainakin. JOhan olisi nyt aika onnistua! MInullahan onnistu kolmas siirto! Uskon siihen vaikuttaneen intralipid-tiputuksen ja ylimääräisen hormonin...
  8. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @ @ @Florie 39v@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla...
  9. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu +...
  10. K

@Rusakkonen, lisäsin enkelipoikasi listaan :) Kyynel tuli silmään sitä tehdessä, miten elämä voi olla noin epäreilu!!! Toivottavasti ruumiinavaus tuo joitakin vastauksia, vaikkei se varmasti paljoa lohduta. Itse innoostuin osteleen prinsessalle vaatteita kirpparilta yli sadalla eurolla, ja...
  11. K

12. K

@Netty79, lisässin sinut listalle :) Milloin teilä alkaa hoito? @Florie, olipas ikävä hoitokierros! Käytättekö jatkossa samaa luovuttajaa? Oli ultra tänään ja saadaan neljäs tyttö perheeseen. Olen niin superonnellinen :) Terve ja paino keskikäyrällä <3 @Silmu75, mä tutkin vessapaperit...
  13. K

14. K

Terveiset ultrasta :) Saatiiin tyttölupaus 95 % varmuudella. Neljäs tyttö perheeseen, olen niin onnellinen! Painoa oli vauvalla 319 g ja keskikäyrällä menee, mistä olin iloinen. Terve ja kaikki raajat kohdallaan. @odotuksenodotus, ikäviä uutisia! Toivottavasti ensi viikolla näkyy seke...
  15. K

16. K

@Rusakkonen, kiitos kokemuksenne jakamisesta. Suru on pohjaton ja ikävä kulkee varmasti mukana loppuelämän <3. Hienoa kuulla, että olette saaneet kuitenkin lohtua joistakin asioista ja saatte haudata pienen kauniisti. @Silmu75, meillä oli vauva kaksi päivää jäljessä kasvussa alussa, mutta...
  17. K

Jännittäviä aikoja täällä :) @Silmu75, ultra, ja @Seesam78 ja @Papupilvi siirto ihan kohta!!!! Toivottavasti saadaan taas lisää plussia ja hyviä uutisia <3
  18. K

19. K

Maanantaina oli osteopaatti ja pari päivää menikin jo paremmin. Eilen oli taas niin kipeä selkä, etten päässyt sängystä seisomaan. KOnttasin pitkin asuntoa ja koirat haukku ihan hulluna, kun ihmetteleli, mikä mulla on. Tyttö toi särkylääkettä ja ajan kanssa pääsin taas pystyyn. Olen välillä niin...
  20. K

@Silmu75, mulla on kolme lasta ja hyvin olen saanut lukea :) Olen ollut niin itsekäs, että luen, vaikka lapset ovat olleet hereillä (kun isompia), sillä se on mulle tosi tärkeää. Yleensä luen kirjan parissa päivässä, jos hyvä :) Ja mulla on kans koirahuoli. Asutaan kolmennessa kerroksessa ja ei...

Yhteistyössä