Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2023

Heips! Täällä yk 1 menossa, dpo 5 tänään. Ovis oli viime sunnuntaina. Eilen illalla ja tänään ollut selkeitä nippailuja/hentoja kipuja vasemmalla alamahassa👌🏻 Valkovuodosta mietin sellaista, että onko alkuraskaudessa mahdollisesti niin,että valkovuoto lisääntyy heti ovulaation jälkeen. On...
  2. N

Raskaaksi heti kierukan poiston jälkeen

Onko kukaan tullut heti raskaaksi kun kierukka on poistettu? Niin ettei seuraavia menkkoja olisi tullut sitten enää poiston jälkeen? 😊 Itseltä poistettu pari viikkoa sitten kierukka, eilen bongasin oviksen testillä ja nyt vaan toivotaan parasta ❤️
  3. N

Haamu vai viivanpaikka?

https://ibb.co/9V77GVH Mitä mieltä? Viivanpaikka vai haamu?
  4. N

*kuva* mielipiteitä ovulaatiotestistä raskaustestinä

Mielipiteitä tästä ovistestistä mitä tää meinaa? Ovulaatio tosiaan pongattu jo aijemmin kp 11, tänään menossa kp 18/25 ja testi tehty nyt aamupäivällä.. Tein tän ovistestin huvikseen pois kaapista :D Viime raskaudessa ovistesti näytti tältä päivää ennen menkkoja, mutta tuntuu vähän...
  5. N

Koko kierron tikuttaminen ovulaatiotestillä

onko kukaan muu tikuttanu koko kiertoa menkoista menkkoihin ovulaatiotestillä..? Mulla oli kp 11 selkeä ovulaatio, sen jälkeen testit ollu täysin puhtaita negatiivisiä, joihin ei oo tullu ees viivan paikkaa. Nyt kp 16 o-testissä alkaa viiva vahvistumaan uudelleen.. Lähinnä haluaisin vaan tietää...
  6. N

Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

Tulin tänne vain mainostamaan että faceen tehty nyt ryhmä "vauva 2018 keski-suomi", eli keski-suomen odottajille :) ! Käykää liittymässä jotka täältä päin olette :) tähän vielä linkki jos tämä vain toimisi https://m.facebook.com/groups/989651704506681 :)
  7. N

Vauva 2018 Keski-Suomi

Ryhmä nyt tehty :) https://m.facebook.com/groups/989651704506681
  8. N

Vauva 2018 Keski-Suomi

olisikos täällä innokkaita odottajia Keski-Suomesta fb ryhmään? :) Perustaisin jos innokkaita on :)
  9. N

Huhtikuiset 2018

Kiitos kommentistasi, tämä helpotti oloa suunnattomasti!! :love::love:
  10. N

Huhtikuiset 2018

Nyt iski kyllä paniikki ihan kunnolla.. nyt pitäis olla viikkoja 5+1.. tein äskön cb digin ja kaiken järjen mukaan sen pitäis nyt näyttää 3+, mutta näytti vaan 2-3.. jospa panikoin jälleen turhaan
  11. N

Huhtikuiset 2018

Kaksi viikkoa vielä neuvolaan, tuntuu ettei jaksais oottaa että tietää pienen olevan oikeassa paikassa (n) Tänään piti hädissään tehdä testikin ettei varmasti oo viivat haalentunu ja tasavahvaa sieltä onneks tulikin :love: Tänään siis 5+0 :love:
  12. N

Paljuilu alkuraskaudessa

voiko alkuraskauden aikana paljuilla normaalisti? :O Papu 5+0
  13. N

Huhtikuiset 2018

Pidetään peukkuja että olisi kuitenkin nyt tärpännyt :)!!
  14. N

Huhtikuiset 2018

Itse käytin koko yritysajan eli 4kiertoa ovulaatiotestejä :) Nyt tärppikerralla kun tikutin oviksen niin heti heiluteltiin peittoja tikutuksen jälkeen ja makoihin koko iltapäivän epätoivosesti jalat seinällä (ekaa kertaa nostin jalat tässä tärppikierrossa seinälle ja heti tärppäsi :D) Todellakin...
  15. N

Huhtikuiset 2018

Mulla jomottelee tosi satunnaisesti vasenta munasarjaa joka on mun ainut munasarja :) Pelottaa just noiden tuntemuksien takia ettei vaan ois kohdun ulkonen, mutta ainakaan vielä ei oo ollu mitään vuotoa eikä kipu ole ollut isoa, pientä nippailua vaan harvoin :)
  16. N

Huhtikuiset 2018

Dpo on suunnilleen 15 jos oon oikein laskenut :)
  17. N

Huhtikuiset 2018

Noi vuodot osaa kyllä säikytellä! Mahtava juttu että viiva alkanut tummumaan, itse täällä kanssa testailin että onhan viiva tummunut ja onhan se onneksi :) Nyt tuli tasaviivat rfsu:n puikkotestiin sekä pc:n liuskaan :)
  18. N

Huhtikuiset 2018

Niin nätit viivat :) Kyllä on niin tuskaa oottaa vielä 3vko:a ultraan, nyt just 4+2.. En vaan meinaa päästä tästä paniikista kun keskenmeno ja kohdunulkonen kummittelee mielessä.. eikä pahoinvointia oo vielä ja sehän se ressaakin, ainut että ruokahalu lähteny kävelemään, ikenet vuotaa herkästi...
  19. N

Huhtikuiset 2018

Josko kohta voisi vähän hellittää tän paniikin kanssa, alussa viiva ei r-testissä tummunut mutta nyt alkanut 3päivänä tummumaan ainakin vähän, vai näkeekö muut saman kuvasta? :) Nyt 4+2 omien laskujen mukaan eikä vieläkään mitään raskausoireita, tai ainakaan mitään "klassisia" oireita esim...
  20. N

Yötyö ja raskaus

Itse myös kotihoidossa töissä, toistaseksi ei tarvii onneks itse öitä tehdä itse mietin lähinnä raskaita nostoja ja sitten käyntejä jossa altistuu tupakansavulle.. nyt vasta viikkoja 5 kasassa, mutta tulevaa ajatellen panikoin

Yhteistyössä