Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Aallotar19, minkä päiväinen sulle siirrettiinkään? Tuohan vaikuttaa hyvältä, kun noin pitkällä piinailu jo, eikä menkkoja vielä näy. Tule sit kertomaan, täällä jännätään jo sun puolesta! @Rusakkonen, kuulostaa hyvältä. Tsemppiä piinailuun!
  2. P

@kirsillevauva, kysyit meidän tarkemmasta aikataulusta: ens maanantaina on limakalvon paksuuden tsekkaus, siitä päivän tai parin päästä miehen osuus hommista, ja sit heti pääsiäisen jälkeen olis alkionsiirto. Eli tästä se lähtee. Kova pakkaaminen jo käynnissä, sunnuntaina matkaan. :)
  3. P

@Rusakkonen, kyselitkö tietoja soluista ja hedelmöittyneistä? Toivottavasti olis hyviä uutisia. ON: Mulla on nyt ferritiinit tankattu (tulin kyllä tosi kipeeksi siitä, mutta nyt jo helpottaa), ja niveliin isketty piikit ja kaiken pitäsi nyt olla niin hyvin kuin voi mun kropassa. Nyt pitäis...
  4. P

@Aallotar19, menkkatuntemukset voi ihan hyvin olla raskausoireita eli niistä ei kyllä kannata minusta tehdä päätelmiä suuntaan eikä toiseen. Toivotaan parasta! @nyuu, loistavaa! :) Meille on jo varattu eka limisultra ja siirtopäiväkin on jo alustavasti varattu 22.4. Nyt alkaa jo jännittää!
  5. P

Ujon kolmevuotiaan päivähoitoaloitus

Huomasin puolivuotta sitten aloittamani ketjun, joten käydäänpä päivittämässä. Perhepäivähoito oli ihan oikea valinta meille. Ja alku oli älyttömän rankka. Lapsi vastusti ja oli ihan paniikissa hoitoon menosta. Nyt alkaa jo sujua, mutta edelleen on "ujo". Luonnekysymys selvästi. PIenessä...
  6. P

Voisitteko taas ihanaiset neuvoa: lähdemme siis viikonpäästä Viroon hoitoon, toivottavasti saadaan sitten alkio matkaan mukaan. Neuvoisitteko mitä lääkkeitä on odotettavissa? Aloitin siis estrogeenit kiertopäivä 2. Ja valmiina on mulla jo progesteronia, joita apteekkari huonolla englannilla...
  7. P

@Seesam78 kiva, että psykologikäynti oli teillä positiivinen. Tälläkin palstalla on kuultu niistä huonommanpuoleisista psykologikäynneistäkin. Mua oikeestaan vähän harmittaa, että meillä Tallinnassa ei vaadita psykologikäyntiä. En oikeestaan edes koe sitä tarvitsevani, kun olen asiaa niin...
  8. P

Tervetuloa uudet @Aallotar ja @IiDa! @nyuu, hieno määrä, toivotaan että jaksavat maanantaihin (ja tietysti siitä eteenkinpäin!)
  9. P

@kirsillevauva, joo itseasiassa mulla alkoi tänään vuoto. Eli tästä lähtee homma etenemään. Jännittää. Huomenna alotan estrogeenit. @Plusyks, kyllä on jännää! Mulla oli edellisessä raskaudessa tosi paljon alussa ihan perinteisiä menkkatuntemuksia, ja just tuo, että vessaan meno jännitti! :)
  10. P

@Plusyks Onnea, huikean hieno juttu! Kerro ihmeessä pian lisää kuulumisia: tuntemuksia, miten viiva vahvistuu? @Ramiina ja @Plusyks, kiitos kortisonineuvoista, mulla menee normisti 20 mg aamulla (tai oikeestaa aamuyöllä, jos otan liian myöhään niin sekoittaa unirytmiä). Eli nosta ehkä...
  11. P

@Calcifer joo ne leffat on ihan parhaita! (esikoisen "sairaalanimi" oli meillä napattu yhdestä niistä elokuvista ;) )
  12. P

@kirsillevauva, joo on mulla kohtuullinen ruokavalio, ei mikää supertarkka. Lähinnä lääkkeillä silti pysyy suoli kunnossa, mutta liitännäisenä tullut nivelreuma ei tahdo asettua millään. Se on ollut pitkää jo mun suurin ongelma. Tulehdusarvot pysyy koholla aina vaan (ja ne tietty aiheuttaa...
  13. P

@Plusyks jännittävää! Milloin testaat, vai meinaatko jaksaa testipäivään asti? @Rusakkonen, ihanaa kun saat töissä noin hyvän tuen. Se helpottaa kummasti oloa kun ei tarvii salailla / stressata työpaikan suhtautumista. @kirsillevauva, mulla on crohnin tauti, ja kieltämättä suoliston tilalla on...
  14. P

@Ramiina, kerro vaan ihmeessa useamminkin raskauskuulumisia täällä, jos itse jaksat / huvittaa. Kyllähän se antaa toivoa meille perässä tarpojille, kun muistaa että onnistuminenkin on mahdollista. @kirsillevauva voi ei, miten huonoa tuuriakin vielä matkassa. Tsemppiä perjantaille. Kyllä ne sut...
  15. P

@Plusyks onnea piinapäiviin! @kirsillevauva voi että, varmasti raastavaa...! ON: Omat rauta-arvot on pielessä, mutta saan rautatankkauksen luultavasti ensviikolla. Mutta nyt pitäis tehdä päätös, että yritetäänkö ensikuussa vai siirretäänkö toukokuuhun. Luovuttajalistalta valittiin on yksi...
  16. P

@nyuu voi ei mitä kohtelua olet saanut. Törkeetähän tuo on sua kohtaan. Halauksia ja voimia koitan täältä lähettää virtuaalisesti...
  17. P

ON: Sain luvan yrittää raskautumista, vaikka arpi ohut onkin. Nyt pitäisi itse päättää, että yritetäänkö jo ensikierrosta, vai odotetaanko suosiolla toukokuulle. Pitää tarkistaa rauta-arvot yms. ennen yritystä.
  18. P

@nyuu voimia, en osaa muuta sanoa... :(
  19. P

@Ramiina kuulostaa hurjalta. Jospa kuitenkin tuo pahoinvointisi loppuisi kun eka kolmannes on takana. Mulla itselläni edellisessä raskaudessa ei ollut pahoinvointia kylläkään, mutta vatsa niin löysällä, että paino vaan tippui koko ajan. Lähtöpaino oli 64 ja viimeisillään painoin noin 62. Ja...
  20. P

@nyuu no voi jospa pieni sisukas asukki olis siellä edelleen kuitenkin siis kiinni, jos kerran hcg edelleen nousee. On kyllä taatusti ihan järkyttävän rankkaa henkisesti. Toivottavasti saat pian varmistuksen, että kaikki olis hyvin!

Yhteistyössä