Hakutulokset

1. P

Huhtikuun hurmurit 2015

Tervehdys teille täältä kaksosarjen keskeltä : hulinaa on. Nyt kun molemmat liikkuvat vilkkaasti, toinen jo kävelee tukea vasten ja toinen konttaa kovaa vauhtia ja jokapaikkaan molemmat nousevat. On tässä hommaa. On ollut raskaita aikoja, kun ei ole juuri nukuttu, toinen herättää toisen jne. Nyt...
  2. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Siitä täydestä virtsarakosta : Jep, Tartossa ovat siitä tarkkoja, että rakko on täysi, jotkut ovat joutuneet jopa täyttämään lisää:( Monta kertaa Tartossa käyneenä neuvonu on : tyhjennä rakki n. tuntia ennen siirtoa, sitten juot pari lasia vettä ja vielä puolituntia ennen siirtoa tankkaat 3...
  3. P

Siitä täydestä virtsarakosta : Jep, Tartossa ovat siitä tarkkoja, että rakko on täysi, jotkut ovat joutuneet jopa täyttämään lisää:( Monta kertaa Tartossa käyneenä neuvonu on : tyhjennä rakki n. tuntia ennen siirtoa, sitten juot pari lasia vettä ja vielä puolituntia ennen siirtoa tankkaat 3...
  4. P

Välillä käyn lukemassa minäkin täällä ja surullinen olen kaikkien negojen puolesta ja varsinkin siinä vaiheessa, jos tulee aika luopua toivosta kokonaan ja lopettaa hoidot. Ei ollut helppo taival meilläkään : 10 siirtoa, joista kolmesta viimeisestä plussat ja viimeisestä kaksoset. Kaikki oli sen...
  5. P

Pakko oli kirjautua ja kommentoida varteenotettava vaihtoehto: Espanjan klinikat, siellä ainenkin Alicantessa on klinikka missä takuuhoito mahdollisuus, jollei raskaus ala ja jatku tietyille viikoille saa rahat takas. Sinne kyllä tarkat pääsyvaatimukset, mutta ei huono vaihtoehto ollenkaan...
  6. P

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Paljon onnea Tia-tuu ja Lempiviola :) Palkinto on tosiaan mitä parhai, kun maaliin pääsee. Hyviä odotushetkiö teille kaikille ! Tälle vuodelle vielä jokunen vauva taitaa syntyä ( sorry, en enää seuraile palstaa, käyn joskus lukemassa ) T. Paulanna ja babyt
  7. P

Odottajat: Hailaiva (?) kaksoset, la? Tia-tuu (?) 1.lapsi, la 28.9.2015 Aniraz_ (33) 1.lapsi, la 5.10.2015 Lempiviola (34) 2.lapsi, la 12.10.2015 Armiina (30) 1. ja 2.lapsi, la 26.10.2015 Weeru (31) 1. ja 2.lapsi, la 11.11.2015 Iitu (36) 2. lapsi, la 20.12.2015 Tytsy75 (39) 1.lapsi, la...
  8. P

Voi kurjuus Esemila , se on sitten ensi kerta se tärppikerta :) Lugeista senverran, että minulle vihdoin ne plussat tuli kun Lugeja vähemmän käytössä : 200 mg x 2 muistaakseni. Ja tästä pienemmän määrän tehosta ihan tutkittua tietoa, kävin Helsingissä yhdessä parhaista klinikoista, jossa kaksi...
  9. P

En muista mitä tsekeistä määrättiin, mutta suomen lääkärin ohjeella minulla oli estrogeeni sekä laastarina että tabletteina ja osa ( 1-2 ) tableteista alakautta. Estradot oli laastari ja Progynova pillerit. Esemilalle halaus ja tuhannesti onnea matkaan :)
  10. P

Ihanaa odotusaikaa teille kaikille toivotan ! Se on lyhyt aika loppujenlopuksi ja sitä jopa kaipaa sitten joskus... Terveiset meiltä arjen keskeltä : meidän tuplat on jo 5 kk ja päivityäin oppivat uusia asioita, terveitä ovat olleet ja rytmiä päiviin ja öihin alkaa vähitellen tulemaan. Omat...
  11. P

Bessonnitsa : Vau ! Onnea ! Tuplat : jeeee !!! Laitoin sulle yv:tä T. Paulanna ja babyt kohta 5 kk
  12. P

Voi ei Esemila, mä niin toivoin, että nyt olisi ollut teidän vuoro. Voimia nyt jatkaa eteenpäin ja se on sitten se toinen mikä tuo plussan, näin on uskottava :) Koita jaksaa ! Hengessä mukana, mä niin tiedän tuon sinun tunteen nyt.
  13. P

Höpöhöpö esemila ! Ei kyllä vielä pp 4 näy. Mulla näkyi haamu pp 4, mutta olikin kaksi siirretty ja molemmat kiinnittyi tosi nopsaan, eikä kovin kummonen viiva ollut vielö pp 5, siitä sitten vähitellen. Klinikalla ei edes hoitaja uskonut kun kerroin, että pe plussa kun siisrto ma. Rauhassa nyt...
  14. P

Burmalle ja pojalle superonnittelut ! Iitulle toivon vuodon loppumista ja onnellista loppuraskautta. Tuo on raskasta tuo vuoto ja pelottavaa. Voimia ja lepoa nyt . Kaikille muillekin ihanaa raskausaikaa ja kesää ! T. Paulanna ja babyt, kohta 4 kk ( yöt nukutaan ja päivät touhutaan )
  15. P

Laitoin esemila sulle yksityisviestiä. Onpa ihanasti plussia täällä ja raskauksia. Suruakin ollut, voimia sen kokeneille. Koittakaa jaksaa ja kyllä se palkinto on sitten se kaikkein paras. Meidän babyt on jo yli 3 kk, aika rientää. Raskasta on välillä vähillä unilla ja kahden kanssa, mutta on...
  16. P

Kiitos kysymästä Johkunen : hyvin sujuu tupla-arki :) Meidänkin vauvat on jo 3 kk ja aika menee vauhdilla. Vapaajanvietto ongelmia ei ole, kyllä tässä on kädet täynnä työtä kahden kanssa ja monia arkea helpottavia juttuja hankittu. Ja asiat tehdään lasten ehdoilla. Hailaivasta olisi mukava...
  17. P

Huhtikuun hurmurit 2015

Onnea kaikille teille ja meille ! Jasmin12 minut voi poistaa tuolta etusivulta, en ehdi täällä kirjoitella, enkä lukeakaan, kahden kanssa aika menee täysin vauvojen kanssa. Sitten jos on hetki omaa aikaa se menee kotihommissa :) Mutta en valita, hyvä näin. Oikein ihanaa kevättä ja kesää...
  18. P

Pakko kommentoida nopsaan: minua lääkäri kehoitti Omegat lopettamaan, voivat lisätä vuotoriskiä.
  19. P

Onnea plussanneille :heart: Testeistä : mulla plussa pp 4, oli blastojen siirto ja kyydissä olikin kaksi. Testien viivat ( ClearBlue plus testi ja apteekin oma ) vijvat ei missään vaiheessa yhtä tummia kuin kontrolliviiva, vaikka verikoepäivänä HCG 1141. On siis hyvin yksilöllistä miten viivat...
  20. P

Onnea Persika tyttövauvasta :heart: Ihanaa vauva-arkea teille !

Yhteistyössä