Hakutulokset

1. H

Raskausviikkojen vähyys ja digitestin viikot

Mulla se näytti pitkään viikkoja 2-3, vaikka käytännössä silloin olisi pitänyt näyttää 3+. Ja joo maksoin itseni kipeäksi niistä monista digitesteistä, mitä tein alkuraskaudessa :D Olin aluksi ihan paniikissa asian suhteen, mutta varhaisultrassa ja nt-ultrassa raskaus oli kuitenkin ihan...
  2. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Voi harmi kolmaskerta3 :unsure: Tsempit sinne! Käytiin tänään varhaisultrassa, kun oon vähän vuotanut tällä viikolla (vanhaa verta). Aluksi pelotti tosi paljon ja tulin "katumapäälle", että en haluakaan mennä kuulemaan tuomiota, mutta onneksi mentiin. Gynekologi oli ihan mahtava, menen...
  3. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Voimia sintssalle ja heettaselle! :unsure: <3
  4. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Tänään hulahti (vanhaa) verta hiukan enemmän aamun jälkeen. Eka ultra-aika on vasta 3,5 vko:n päästä, joten oli sitten pakko kuitenkin varata yksityiselle ultra, vaikka hinta kirpaiseekin. Saatiin yksityiselle ultra-aika torstaille. Voi sitten sen julkisen puolen ultran perua, jos torstain...
  5. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Me mentiin naimisiin tänä kesänä. Laskurin arvioima ovulaatio on tapahtunut päivä ennen häitä :D Luulen kyllä, että ovulaatio venyi joitakin päiviä myöhemmäksi stressin takia, mutta se selvinnee ehkä vielä! :) Täällä on tiputellut verta hyvin niukasti pari päivää. Näyttäisi "vanhalta" vereltä...
  6. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Onnea Kenke naimisiinmenon johdosta! :) (y) Täällä on järkyttävä väsymys vaihtunut järkyttävään nälkään. Voisin syödä kokoajan jotain, ai apua! :eek: Ja maha oikeasti kurnii tyhjyyttään kokoajan. Oon syönyt aiemmin ihan lautasmallin mukaisesti, en syö siis mielestäni liian vähänkään. Paitsi...
  7. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Yvi, pakko kysyä, että onko laskettu aika tosiaan huhtikuun lopussa jos jo nyt on viikkoja 7+5? Itsellä nyt 7+4 ja la huhtikuun alussa ja nyt hämmennyin, että oonko sittenkin laskenu jotenkin hassusti :ninja: Täällä oli jo ensimmäinen neuvola kun ensimmäinen raskaus kyseessä. Mukaan tuli iso...
  8. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Huhhuh Mila84! Oon tosi järkyttynyt tuosta asiasta! Luojan kiitos mitään ei tapahtunut! Ootko miettinyt, että veisit asian tutkittavaksi eteenpäin esim. potilasasiamiehen kautta?
  9. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Kiva kuulla rriude! :) Pidän peukkua huomiselle! :giggle:
  10. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Pakko kirjoittaa vielä yksi väliaikatiedote, päivävirtsasta sain vihdoin digiin sen 3+. Vaikka mitäänhän se ei todista, niin silti tippu "pari kiveä hartioilta". Seuraavaksi panikoidaan sitten ultraa, joka on joskus reilun kuukauden päästä :ROFLMAO: (jos sinne asti päästään). Hipppu 6+3
  11. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Täällä myös armoton ketutus menossa 24/7.. Minulla jota ei koskaan aiemmin saanut kovin helposti ärsyyntymään tai muutenkaan vihaiseksi, niin nyt oon ollu superärtsy kokoajan ja se pistää ärsyttämään itseäni vieläkin enemmän :D Varmaan pakko se on kuitenkin vielä kokeilla kerran kaksi sitä...
  12. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Pumpuli15, ainoat oireet ovat mielialan vaihtelu ja aamun ekana tuntina krapulainen/ällö olo. Pahoinvointi ja muut oireet on siis hyvin minimissä. Paitsi mies sanoi, että oon ollu nyt aika ailahtelevainen.. Jotenkin en uskalla enää tehdä sitä pirun digitestiä. Sittenhän se ultrassa näkyy, että...
  13. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Pumpuli15, vähän samaa ongelmaa täälläkin :/ Itsellä menossa 6+1 ja digitesti näytti aamuvirtsasta viikkoja 2-3 mitä näytti viime viikon lauantainakin. Vähän pelko taas nousi päälle, että mitä jos.. (n)
  14. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Onko kellään ollut kovia mielialanvaihteluita? En tiedä mikä mua vaivaa, oma mies ärsyttää jo pelkällä olemuksellaan kokoajan. Oon huomannut, että tiuskin ja äyskin mitä tyhmemmistä asioista enkä voi itelleni mitään :devil: Ja sitten perästä päin kaduttaa oma käyttäyttyminen.. Tällaista ei ole...
  15. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Voi harmi Maisa93 :( Tsemppiä sinne kovasti! ♡
  16. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Pitänee miettiä sitä varhaisultraa, hinnoissa yllättävät erot, jotka toki selittyy paikkakunnilla ja sillä, kuka sen tutkimuksen tosiaan tekee. Tänä aamuna tein vielä kerran testin ja vahva plussa tuli jo alle 30 s:ssa. Silti en uskalla olla kovin innokas vielä. Mies on on ollut myös varovaisen...
  17. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Onko teillä tietoa, että paljonko se varhaisultra maksaa jos sinne menee omakustanteisesti? :) Itsekin pelkään vähän tuota tuulimunaa, kun ei ole ollut oikein mitään oireita. Ei ilman testin näyttämää plussaa ja kesken jääneitä kuukautisia edes tajuaisi, että on raskaana :eek:
  18. H

Huhtikuun hurmurit 2017

Täällä myös yksi varovainen keskusteluun "liittyjä". Maanantaina haalea plussa ja la olisi laskurin mukaan 7.4 jos kaikki menee hyvin. Jätin e-pillerit vähän ennen vappua pois ja yllätyinkin, miten nopeasti sain ensimmäisen plussani. Perjantaina piti alkaa kuukautiset ja ne alkoivatkin hyvin...

Yhteistyössä