Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

En tiedä! Mulla on kaiken lisäksi testi kaapissa, mutta vannotin kyllä itselleni etten testaa uudelleen ennen kuin tuo tuhruttelu on loppunut :D Huomenaamulla ehkäpä?
  2. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Saanko piinailla täällä? Mies vihdoin suostui vauvaan (meidän ensimmäinen on s. 2014) ja tämä on ensimmäinen yrityskierto. :D Tulen hulluksi jos en saa kirjoittaa tätä johonkin. Kierto on säännöllinen 31 päivää ja tänään on 33/31. Ovis on ollut lämpöjen mukaan (FF) kp 17, plussat sain 16 ja 17...
  3. N

Toiveissa vauva 2021

Hei onko kellään teistä tullut kiinnittymisvuotoa aiemmissa raskauksissa? Millaista se on ollut? Mulla on siis tänään dpo 8 (kp 25/31) ja pyyhkiessä jäi kellertävänrusehtavaa (sorry jos TMI) :D Tätä en muista koskaan ennen tapahtuneen... Muuten on ollut samaa kuin eilen - turvottaa, kuvottaa...
  4. N

Toiveissa vauva 2021

Huomenta Täällä on dpo 8 (ainakin FF on sitä mieltä) ja lämmöt dippasi tänä aamuna 0,3 astetta. Hirveän vaikea muuten tarkkailla oireita ensimmäisessä yrityskierrossa, kun ei ole aiemmin tullut hirveästi kiinnitettyä huomiota olotiloihin :) Flunssaoireitakin ilmassa. Muuten ei oloissa ole...
  5. N

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! Olen 35v, kesällä 36 :) Kuopus täyttää syksyllä 7 ja aloittaa koulun :)
  6. N

Toiveissa vauva 2021

Pääsenkö listalle? :) Neitperhoinen, ya 02/2021, 5.lapsi Kp 24/30-31 Omanapa: Ovulaatio on sovellusten mukaan ollut 30.1., joten tänään olisi dpo 7 - mutta koska en ole tikuttanut, niin menen päivien mukaan. Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä töissä ja olla ajattelematta liikaa oireita...
  7. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

3+ viikot = raja-arvo 2753+ Youtubesta ja englanninkielisiltä mammasivuilta löytyi myös tietoa, että mm. dpo 12 on tullut 3+ viikot, kun on odottanut kaksosia...
  8. N

satsuma13 haamu, toivon vahvistumista sille :)
  9. N

Nega, omaan kokemukseen nojaten ja googlea uskoen.
  10. N

N4n näkyy erittäin selkeästi :)
  11. N

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Ylihuomenna, mikäli maltan mieleni sinne saakka. :giggle: Silloin on kp 27/32 dpo10 (siis womanlogin mukaan, en ole tikuttanut, mutta lämpöjä mitannut)
  12. N

Mitä tänne kuuluu? Täällä aivastelua ja jäätävää turvotusta, farkut puristaa niin, että on paha olla ja normaalisti mun lökö-/kotihousut (miehen ja ainakin numeroa liian isot mulle :rolleyes:) painaa mahaan ikäviä painaumia :cautious: Lounaan jälkeen näytin siltä, että olisin viimeisilläni...
  13. N

Toiveena vauva 2017-2018

Tuun mukaan kuumeilemaan. Kp 26/32-33, tänään dpo 7, aamulla bongattu lämmössä romahdus (0,7 astetta perjantaista) ja alkuillasta mahdollinen kiinnittymisvuoto. :rolleyes: Testit polttelee, mutta odotan ainakin ylihuomiseen :whistle:
  14. N

Mahdollinen kiinnittymisvuoto bongattu :whistle: Mulla ei ole koskaan ollut tuhruja, eikä näin lyhyitä kiertojakaan :rolleyes: 6 päivää tätiin.
  15. N

Lämpö dippas melkein asteen :eek: Olo on pinkeä ja turvonnut, alavatsaa jomottelee (semmoset menkkakivut, mitkä tulee yleensä päivä-pari ennen kuin täti saapuu kylään). Testejä on kaapissa, sekä o- että r-, mutten vielä testaile :ROFLMAO:
  16. N

Kaivoin mun aiemmat oireet vuodelta 2013, jotka osoittautuivat raskausoireiksi :D - Menkkamainen vilhonta - Muutamat repäisykivut äkkinäisistä liikkeistä - Väsymys - Jatkuva pissahätä - Lämpö koko ajan 37,1-37,5 Nämä kaikki löytyy nytkin, vaikka ollaan niinkin aikaisessa vaiheessa kuin dpo 6...
  17. N

Illalla oli tuikkivaa kipua oikealla puolella. Farkut kiristää - koskaan en ole varmaan näin turvoksissa ollut! - ja jatkuva pissahätä kiusaa, melkein voisi luulla, että VTI tekee tuloaan.
  18. N

Kirjoittelen tänne nyt, kun se vihdoin ja viimein on minulle mahdollista (mies suostui viidenteen lapseen). En tikuta ovulaatiota, seuraan vain olotiloja, aamulämpöjä ja kierron etenemistä. Tälle kierrolle ei ole suuria odotuksia, koska miehen työkiireiden vuoksi seksiä oli oletetun ovulaation...
  19. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mahtuuko mukaan? :) Olen vasta yrityksen alkutaipaleella... Olen 31-vuotias ja rakas aviomieheni ♥ on 40. Meillä on yksi yhteinen lapsi (vuosimallia 2014), sekä itselläni on kaksi vanhempaa lasta (2004 ja 2008). Mieheni aloitti kesällä kuumeilun :LOL: ja nyt olemme sopineet, että kunhan...

Yhteistyössä