Hakutulokset

1. B

Heinäkuiset 2021

Ja varhaisultraan mekin mennään kyllä! Ajateltiin jotain 7-8 viikkoa. Meillä ivf-alkuinen joten omalla hoitavalla klinikalla ultrataan, maksaa toki sekin sen pari sataa. Ekassa raskaudessa kävin 6+6, syke ok ja meni kesken seuraavana yönä. Nyt kesäkuussa ei ehditty ultraan asti, km 5+3.
  2. B

Heinäkuiset 2021

Heii täälläkin kurkkii yksi heinäkuinen. Taustalla on kaksi keskenmenoa joten pelko on kova, tuleeko tämäkään syliin asti. Tänään 4+1 ja meilläkin hcg labra huomenna. Ekassa keskenmenossa hcg laahasi ja tuplasi huonosti, toisessa taas oli hälyttävän korkea hcg joten nyt toivotaan jotain oikein...
  3. B

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hei kaikki, kirjoittelin tänne ketjuun viimeksi kesäkuussa ja olen pitänyt hoitotaukoa klinikan ollessa kiinni. Eli mulle tehtiin ennen kesätaukoa kaksi inseminaatiota ja elokuussa piti tehdä kolmas. Mutta elokuussa löytyikin ultrassa polyyppi joka harmillisesti sitten lykkäsi hoitojen...
  4. B

Letrozol & ovulaatio

Täällä täti on jo tullut kuin monsuuni. Klinikka jää nyt kesätauolle joten myös minä. :( tsemppiä teille muille, toivottavasti ette ole tässä ketjussa enää kun syksyllä palaan letroilemaan. *vilkutus*
  5. B

Letrozol & ovulaatio

Niin voisko kiinnittymisvuotoa tulla vasta dpo 11 vai tulisko se jo aiemmin? Eilen dpo 10 tuli siis yksi ruskea tuhru ja tänä aamuna toinen vähän runsaampi mutta edelleen yksittäinen tuhru yhteen pyyhkäisyyn. Ei muuta... Eikä mulla yleensä siis tosiaan tuhruttele ennen tätiä mutta viime...
  6. B

Letrozol & ovulaatio

Täällä aloittelee tuhruttelua, ihan samassa kohtaa kuin viime kierrossa. Mitään sellaista ei koskaan luomukierrossa mulla oo ollut joten näyttäs liittyvän letroihin. Mieli maassa kun täti sieltä siis näyttäs tekevän tuloaan. Lämmötkin ollu jo 2 aamuna laskussa joten keltsi siellä jo surkastuu...
  7. B

Letrozol & ovulaatio

Ei niin yhtikäs mitään. Ei tunnu kerta kaikkiaan miltään. :cautious: Muistan kun ennen yrityksen aloitusta palstoja lukiessani nauratti jonkun raportti oviksen jälkeisistä oireista jossa luki jotenkin että rintoja aristaa kun oikein kovaa puristelee. Ajattelin että apua, hullua, kai aristaa kun...
  8. B

Letrozol & ovulaatio

Joo luovuttajat ovat anonyymeja, mutta 18 täytettyään lapsi pystyy itse luovuttajan henkilöllisyyden selvittämään. Tai puolisisaruksia etsimään. Inseminaatiossa on lääkärin mukaan samat onnistumisprosentit kuin luomu tallettelussa. Sinänsä luulisi että hieman parempi mahis inssillä kun simpat...
  9. B

Letrozol & ovulaatio

Katalogia ei pääse selaa :D mutta muutama toive kysytään silmien ja hiusten väristä ja pituudesta. Niiden perusteella klinikka ehdottaa muutamaa luovuttajaa joista saa valita :)
  10. B

Letrozol & ovulaatio

Hmm jaa, mä en osaa pelkästä letrojen vaikutuksesta sanoa kun mulla lisäksi inssi ja sen yhteydessä molemmilla kerroilla laitettu irrotuspiikki joka kyllä voimistaa ovistuntemuksia ja aiheuttaa lisäksi kaikkia mahdollisia ja mahdottomia raskausoireita. Pää kylmänä yritettävä muistuttaa itseään...
  11. B

Letrozol & ovulaatio

@Iiduliinu Ei pitäisi olla syytä huoleen, mun ymmärtääkseni kuuluu ihan asiaan, letrozolit nopeuttavat munasolujen kehittymistä joten lyhentävät useinkin kiertoa. Niin kävi täälläkin että ovis saapuu letroilla 2-3 päivää aiemmin kuin lääkkeettömässä kierrossa. Tärkeämpää on luteaalivaiheen...
  12. B

Letrozol & ovulaatio

Sillä se selviää kokeilemalla miten omat munasarjat reagoi, rohkeasti vaan! Itse kanssa jännäsin kun lääkäri halusi heti ekassa letrokierrossa kokeilla 2 tabl/pv annoksella. Jännitti just että tuleeko niitä heti kourallinen mutta letrot ei pitäisi herkästi tosiaan aiheuttaa sitä. Täällä ainakin...
  13. B

Te kellä jo on lapsia itsellisinä, montako yritystä teillä on raskautuminen vaatinut? Tehtiinkö hoitoihin muutoksia yrityskertojen välillä, kokeiltiinko eri hormonivalmisteita, vaihdettiinko luovuttajaa, otettiinko labroja? Ihan mielenkiinnosta :) mulla alkoi tää toka yritys nyt samalla kaavalla...
  14. B

Letrozol & ovulaatio

Oon itsellisenä hoidoissa eli yksityisellä ja letrot varmistamassa ovulaatiota, ei siis varsinaisesti todettua ongelmaa luomuoviksen kanssa. Eka yrityskierto takana ja toinen tosiaan alkanut viime viikolla.
  15. B

Letrozol & ovulaatio

Täällä letrot päinvastoin lyhensi kiertoa melkein viikolla 5mg/pv kp 3-7 ja johtofolli oli jo yli 20mm kp 10 ultrassa. Ovistesti näytti samana aamuna vielä negaa, ei hailun hailua testissä! Folli irrotettiin pregnylillä ja inssi tehtiin samana päivänä. Ei johtanut raskauteen ja koko kierto jäi...
  16. B

Täälläkin päätyi eka inssi just tädin saapumiseen ja varmuuden vuoksi tehtyyn nega testiin. Yllättävän iisisti reagoin vaikka tuossa oli aikamoistakin piinailua ja oireiden kuulostelua. Kuitenkin lähtökohtaisesti ajattelen tätä projektia nyt alkuun kolmen inssin hoitosarjana joten se auttoi...
  17. B

Joo aivan, anonyyminä itse kans ihan mielellään kirjoittelee mutta mietin jo sellaistakin että olis kiva jossain kohtaa projektia jos lapsi oikeasti vielä on lopputuloksena, löytää muita vastaavia perheitä. Olisi kiva lapsen kanssa tuntea muita samanlaisia perheitä ehkä tuohon fb ryhmäänkin...
  18. B

Voi ei @Tii_tu, tylsä juttu! Ihan kauhulla odotan tuota negaa jo itsekin. Toivottavasti saat itsesi uuteen taistelutahtoon kesän aikana ja uudella tsempillä tauon jälkeen hommiin (y) Mulla on täällä nyt dpo 3 ja maailman hitaimmat päivät! Oireiden tunnustelua ja ajatusten vellomista. Ei kai...
  19. B

Ai täällä on tällainen oma ketju meikäläisille, vau! Saako tulla pinoon ✋ lueskelin sivukaupalla teidän viestejä mutta ihan en saanut kiinni vielä tarkemmin kaikkien tilanteista. @Tii_tu tuossa viimeisimmän viestin perusteella ehkä lähimpänä omaa tilannettani! Pääset ilmeisesti ihan pian...

Yhteistyössä