Hakutulokset

1. M

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

No negahan se tännekin tuli :( Tietenkin olisin hirveästi halunnut plussaa, mutta toisaalta olen luvannut itselleni, että rauhallisesti otan uutisen kuin uutisen. Aikani yritän ja sitten katsotaan miten käy. Mullahan pakkasessa on neljä heppua, joten uudestaan sitte vaan. Ja lääkäri sanoi...
  2. M

Paljon onnea pienestä poikasesta BB81! Niin se vaan on kuitenkin kaiken tuskan ja vaivan arvoista :love: ..että voi tätä odottamisen riemua.. Ensin odotetaan omaa rohkeutta ja resursseja (niitä ei kannata kauaa odotella!), sitten hoitojen tehoa, sitten plussaa, sitten jokaista ultraa, sitten...
  3. M

Mäkin sain välillä apteekista korvauksen ja välillä en.. Lääkäri sanoi, että korvauksia ei tule ja apteekista taas että ei tiedä, joten korvasi, vaikka kerroin lääkärin sanat.. että kai se Kela omansa sitten pois pyytää. Kuvittelin olevani jo "vanha kettu" tässä hommassa ja että piinailu...
  4. M

Kiva, jos tekstini oli osuvaa :) hyvin kyllä The Putsku asian myös ilmaisi :LOL: Tosiaan tässä osin kokemuksista kirjoittelen.. erityisesti tuo turhanpäiväinen odottelu. Minkä? Ja sitten alkaa olla kiirus. No, en mä paljoa aikaisemmin olisi aloittanut, mutta jonkun vuoden kuitenkin. Ja...
  5. M

Sitä piti vielä sanomani, että piinaviikkojen oireiluun tai oireilemattomuuteen ei kannata kauheasti keskittyä. Tai tietenkin on kiva tarkkailla niitä (itsekin tarkkailen tietenkin), mutta ne ei välttämättä kerro mitään. Itselläni ekan kanssa ekan siirron jälkeen oli vaikka mitä oireita. About...
  6. M

Kiitos tervetulotoivotuksista:) Ihmettelen, miksi en pääse mukaan Kenguruun, koska onhan mulla jo tuo ensimmäinen beibe. Mutta eipä tuo asia nyt niin paljoa malttia odottamiseen vaadi kuin tämä toinen odottamisen aihe :love: Mulle Ovumiassa (jossa on muuten ihan huikee henkilökunta ja...
  7. M

Moi! Täällä yksi Piinailija Pirkanmaalta. Testipäivä 1.9. ja tunnelma odottava, mutta toistaiseksi silti ihan levollinen. On ollut kiva lukea teidän kuulumisia ja saada niistä tukea omille päätöksille. Ikää on jo 40+, mutta päätin, että ilman yrittämistä ei voi mitään saavuttaa. Haaveena on...

Yhteistyössä