Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Jotain sinnepäin ainakin. Mä oon tosi huono lukemaan omaa kroppaa, ja mulla on surkea muisti, joten jos en kirjota oireita tarkkaan ylös, en osaa yhtään vertailla niitä. Ja ovista en jaksa tikutella. Mutta oon luultavasti päätynyt siihen lopputulokseen että pari-kolme päivää kuussa tuntuu...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa: Nyt on kp27/28, tosin laskettuna kohdun lääkkeellisestä tyhjennyksestä eli voipi olla pidempi kierto tulossa. Tänään tein testin kyllä ja kovasti halusin kuvitella siihen jotain haamunalkua, mutta tuskin kuitenkaan. Varmaan tulee paljon testailtua. Onneksi pc testit maksaa vaan...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa: Nyt on kp27/28, tosin laskettuna kohdun lääkkeellisestä tyhjennyksestä eli voipi olla pidempi kierto tulossa. Tänään tein testin kyllä ja kovasti halusin kuvitella siihen jotain haamunalkua, mutta tuskin kuitenkaan. Varmaan tulee paljon testailtua. Onneksi pc testit maksaa vaan...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/s8bkeX Tällä kertaa saa iloita tästä testituloksesta, viikko-kaks sitten mun hcg oli vielä 7000 paikkeilla, ja nyt testissä viiva on haalistunut lähes olemattomiin, ihan haamujen haamuksi. Nopeasti on siis hcg tullut alaspäin. Myös ovismaisia oireita on alkanut olemaan...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Ei kuulemma ole tarvetta odottaa. Ainut mitä pitää laskeskella, on se että metotreksaatti piikistä on vähintään kuukausi. Se tulee täyteen ensi viikon torstaina, eli sen jälkeen saa jättää ehkäisyn pois. Käsittääkseni tuo yhdet menkat ohje liittyy vain siihen, että silloin on helpompi laskea...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Pikkuhiljaa katse kohti uutta mahdollisuutta. Viikko sitten pe tosiaan tyhjennettiin cytoteceilla, vuoto tosi vähäistä. Tiistaina kävin ultrassa ja kohtu näytti täysin tyhjältä. Tiistai-iltana loppui vuoto kokonaan. Kolmen vuorokauden päästä tuli yksi klöntti ja nyt ei taas mitään. Tämä on...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Tosiaan siis perjantaina laitoin itse cytot ja keskiviikkona sain tyksissä sen esilääkityksen, en nyt muista mitä se oli nimeltään. Se aloitti to illalla niukan vuodon, pyyhkiessä tuli paperiin. Perjantaina cytot selkeästi teki jotain, mutta siteet pysyivät melko tyhjinä, enemmänkin aina...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille tsemppiviesteistä! En kaikkiin viitsi vastata, mutta koitin tykätä kaikista. Ja kaikki ainakin luin! Mulla tosiaan pe alettiin tyhjentämään cytoteceilla, mutta pahoin pelkään ettei ole tyhjentynyt. Vuoto on ollut niukempaa kuin kuukautiset, eikä juuri kipujakaan. Meen huomenna...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Joo ei varmasti tahallaan kukaan tälläistä tee. Oman fiilikseni mukaan: ensimmäinen lääkäri oli lukenut lähetteestä vain kohdan plussannut joulukuussa, tarkistetaan onko mennyt kesken. Eli luulen, että ensimmäinen lääkäri ei ottanut huomioon sitä, että raskaus voisi olla uusi. Hänen kanssaan...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

No näinpä! Tuntui niin tyhmältä jälkikäteen. Mutta uskoin lääkäriä, kun hän sanoi olevansa täysin varma, niin uskoin että oikeasti normaali raskaus on rajattu pois. Ajattelin, että noissa tapauksissa kyse jollain tavalla erilaisesta tilanteesta. Ja ajattelin, että kun lääkäri on vaan varma...

Yhteistyössä