Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ovumiassa Tampereella ei oikeasti ole jonoa. Ajan lääkärille saa todella nopeasti. Me otettiin yhteyttä huhtikuussa -16, lääkärille sain ajan muutaman päivän sisällä, luovuttajasta tieto tuli muutaman viikon päästä ja siirto oli kesäkuun 13. päivä. Pakastetut munasolut olisi saanut heti, mutta...
  2. E

neppari7: Ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä. Monet ovat tahkonneet näitä hoitoja vuosia ja kuitenkin lopulta onnistuneet. Vaikka omat solut eivät toimi toivotulla tavalla, niin luovutetulla munasolulla onnistuu. Ihan varmasti sattuu ja tuntuu ihan mielettömän kurjalta ja saa tuntuakin...
  3. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Kiitos Burma onnitteluista :love: Mites I-K menee?
  4. E

Esim. Ovumian sivuilla on selkeä hinnasto, mistä näkee luovutetun munasoluhoidon hinnan. Klinikalle voi aina laittaa sähköpostia ja kysyä hinnasta. Sieltä vastataan yleensä tosi nopeesti ja kattavasti. Saatetaan jopa soittaa jos pyytää. Meillä hoito itsessään oli muistaakseni 7100€ ja siihen...
  5. E

Torstaina päästiin kotiin ja nyt harjotellaan uudenlaista elämää nelihenkisenä perheenä :love: On kyllä ollut helpompaa, kun luulin, mutta kyllä se tästä ehti muuttumaan moneen kertaan vielä. Esikoinen on melkoisen pahantuulinen enkä saa sitä oikein taittumaan millään. Vauva kuitenkin syö...
  6. E

Kiitos I-K päivityksestä. Vauvan arvot noussu vähän. Ollaan vielä ainakin huomiseen osastolla. Oman voinnin puolesta voisin kotiutua, ei ole mitään lääketiteellistä syytä olla täällä. Korkeita paineita seurailtava kotona sillon tällön. Ilmeisesti virusinfektio, kun crp oli vaan 18, noussu...
  7. E

Paljon Onnea Solakka Silakka pitkän uurastuksen jälkeen vauva sylissä, se on maailman parhainta. :love: I-K: päivitätkö mutkin maaliin päässeeksi :) ON: Mulla ollu paineet koholla vielä enemmän, kun raskausaikana. Tänään nousi kuume ja verenpaineet tosi korkeelle ja siirryttiin osastolle...
  8. E

IK ja Maria kiitos onnitteluista. Ei oo vielä hajua kotiinpääsystä. Toivottavasti tänään. Bili noussut aika lähelle valohoito rajaa, niin kyttäävät nyt sitä. Eikä tänään oo viäkään labran täti käynyt :mad: Voi Solakka Silakka ompa nyt haastava tilanne. Toivottavasti nyt tää viimeinen keino...
  9. E

Kiitos SS :) Ballongin poistamisen jälkeen alle 4h, niin vauva sylissä (y):D Osa lapsivedestä tuli itellään, mutta kätilö puhkas kalvot ja sen jälkeen mentiinkin lujaa vauhtia kohti ponnistamista :ROFLMAO: Vauvalla aika kiva ote imemiseen, mutta jännityksellä odotan, mitä sieltä saa. Maitoo...
  10. E

Joo iltapäivällä, kun migreeni meni ohi. Lähdin rauhallisesti käveleen neljännestä kerroksesta alas ja alhaalla hengailin hetken ja takaisin ylös. Rauhakseen piti mennä ettei paineet nouse liian korkeelle. Mekaaninen ärsytys alko tehdä tehtäväänsä ja supistuksia tuli pari 10-15min. sisään. Ysin...
  11. E

Täällä supistelee epäsäännöllisen säännöllisesti (y)
  12. E

Tiukasti kaks senttiä. Sentin kuulemma lääkäri aikoo kirjata, vaikka kaks sormea sinne meni ja helposti sai ballongin paikoilleen. Kohdunkaulan tilanteesta en edes kysynyt, kun en tajunnut. Sulla vaan protskut jatkaa nousuaan. Mun ei onneksi tartte enää pissiä purkkiin. Vähän on juilivaa oloa...
  13. E

Mulla tuli ainakin nyt jo jotain tuntemuksia, mutta onko vaan sitä, että ballongi on paikoillaan vai sitä, että jotain tapahtuu. Toivottavasti ei nyt ihan 3-4h päästä syntyis. Se ois vähän liian nopeeta toimintaa :eek: No ei sitä koskaan tiedä. En kyllä tätä toivonut, mutta näin mennään taas :D...
  14. E

Supistukset kuullostaa hyvältä. Mä sain 20min. sitten ballongin ja sen annetaan olla vuorokauden verran. Jonkin verran on viitteitä raskausmyrkytyksestä, mutta tilanne vaihtelee. Eivät halua ottaa riskiä, että tulisi uudelleen esim. istukan osittainen irtoaminen. Kun raskausmyrkytys voi lisätä...
  15. E

Pissan vuorokausikeräyksessä proteiineja oli alle 1g, joka tarkoittaa negatiivista. Jos olisi ollut 1g, olisi se liuskatestissa 1+. Pääsin onneksi yöksi kotiin. Olipa ihanaa nukkua yli 8h yöunet. Ei tarvinnut, kun nähdä oma tyyny niin olin jo unessa :D Aamupäivällä takaisin sairaalaan. Saas...
  16. E

Kyllä vähän jännäillään. Labrat oli ok. Pissasta ilmeisesti riippuu aika paljon. Vähän kyllä jännittää tuo ajatus käynnistyksestä. Et mitenköhän hyvin toimii ja joutuuko sektioon jne. Paljon mietittävää. Sun taytyy IK nyt vaan levätä ja kattella hömppäsarjoja telkkarista :D
  17. E

Lääkäri väläytti, että huomenna voitas käynnistää. Huoh...just joo. En ollu kyllä yhtään valmistautunut tähän, mutta nyt sit vaömistaudun. Lähempänä 38 viikkoa olisi kuulemma hyvä, mutta saas nähdä nyt, miten käy :D elinas ❤37+4❤
  18. E

Ääh. Pyllylleen meni. Täällä möllötän osastolla. 40min. oon ollu ja oon ihan rikki. Mä en kestä olla sairaalassa, kun tää on vaan tällästä odottelua. Haluisin olla kotona tekemässä ruokaa lapsukaiselle, joka kohta kotiutuisi päikystä miehen tuomana. No eipä tälle mitään voi. Proteiinit oli...
  19. E

Okei. Mulle eivät ole vielä lääkkeitä määränneet. Ehkäpä huomenna määräävät, mutta katotaan nyt. Olikos SS, niin että sulla ei ole lapsivedetkään vielä menneet?
  20. E

Sullahan on hienosti laskenut paineet. Onkos sulla lääkitys käytössä?

Yhteistyössä