Hakutulokset

1. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla oysissa eka kerralla siirrettiin kolmipäiväinen (vkl välissä) ja toisella kerralla kaksipäiväinen.
  2. J

Helmikuiset 2021

Pikaisesti tuolta toisesta ryhmästä huutelen, että itellä kuulu sydänäänet vasta rv 12 ja nytkin täytyy vielä ettiä, että mistä ne löytyy (rv 22 menossa). Älkää siis olko huolissaan toisilla kuuluu aikaisin ja toisilla ei :unsure: :)
  3. J

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos @Wintersun ja @Jasmina20 vastauksista. Kaipa ne vauvat alkavat jossain vaiheessa yksilöllisesti kasvaa eli koitan ottaa rennosti asian suhteen. Tyttöä meille lupailtiin (mulla kaksi poikaa edellisestä suhteesta) :love:
  4. J

Heippa pitkästä aikaa! Olen kyllä kaikki viestit lukenu, mutta ei ole tullu kirjoiteltua. Onnea @Silmu75 vauvasta!:love: Täällä siis rv 22 menossa. Hyvin on kaikki sujunut, paitsi liitoskivut vaivanneet tuolta rv 12 lähtien. Nyt ollu pari viikkoa kesälomalla, mutta saa nähdä miten ens viikolla...
  5. J

Meillä kasvelee tuolla masussa kaksipäiväinen alkio (nyt rv 21+2), joten ei huolta sen suhteen. Hurjasti Tsemppiä ja tarrasukkia siirtoon! (y)
  6. J

Harmi, jos teillä ei onnistunut tällä kertaa, aivan hyvin silti voi pas onnistua. Meillä saatiin toisen icsi kierroksen tuoresiirtoon tuo gonapeptyl. Julkisella oltiin hoidossa ja siellä oli käypäläinen lääkärinä joka sanoi, että voi määrätä sen, mutta ei välttämättä ole apua. Ei siis ollu...
  7. J

Joulukuiset 2020

Mie olen tuntenut hentoset liikkeet jo rv 12 lähtien. Aluksi kyllä ajattelin, että kuvittelen mutta samanlaiset tuntemukset on koko ajan vain vahvistuneet niin pakko se on uskoa, että vauva se on. Täällä tänään rv 16+0 ja aika tuntuu matelevan, vielä reilu neljä viikkoa rakenneultraan...
  8. J

Oliko teillä lyhyt vai pitkäkaava? Mulla lyhyellä kaavalla tuli 5 munasolua, joista kolme kypsää ja yks selvisi siirtoon,joka ei tarrannut. Pitkällä kaavalla sitten tulikin 9 munasolua, joista 6 kypsää ja kolme selvisi. Tuoresiirtosta tarttu kiinni ja nyt rv 15+1. Joskus siis tuo pitkäkaava...
  9. J

Joulukuiset 2020

Meillä on niin hyvä tilanne, että neuvolassa on ultra, tosin vanha eikä näkyvyys ole maailman paras, mutta joka neuvola käynnillä saa pikkusen nähä halutessaan. Itsellä vielä sellainen työsuhde etu, että voin käyä periaatteessa siellä neuvolassa koska vain. :giggle:
  10. J

Joulukuiset 2020

Hei. Voisinkohan liittyä teän ryhmään keskustelemaan, vaikka virallisesti marraskuun puolelle kuulunki? Siellä vain ei ole mitään elämää enää, kun kaikki siirtyivät faceen. Mulla siis laskettu aika 30.11, mutta eiköhän se joulukuun puolelle mene. Mie olen 32v ja mies 37v, ensimmäinen...
  11. J

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin hoitoja odottaville! Teitä odotellaan tuolla plussanneet ryhmässä :giggle:
  12. J

@Wintersun, hienoa, että kaikki kunnossa! Mulla oli eilen neuvola. Ei siellä mitään ihmeellistä. Paino nousee vähän liikaa, ei tästä kyllä maininnut mutta kyllähän mie ite sen tajuan laitto minut nyt jo sokerirasitukseen ylipainon vuoksi. Onneksi pystyn töissä käymään siinä helposti...
  13. J

Rauhoittavan saa halutessaan etukäteen suun kautta ja toimenpiteen aikana pistetään kanyylin kautta kipulääkettä suoneen, joka ainaki multa vei kivut täysin. Itse en kokenut rauhoittavaa tarvitsevani, mutta kannattaa ottaa jos oikein jännittää. Mieki siis OYS:sissa kävin.
  14. J

Ei kannata jännittää, mulla ollu kaksi punktiota ja kumpikaan ei ole pientä nippasua lukuunottamatta sattunut ollenkaan (y)
  15. J

Kiitos, voisinhan mie sinne tulla. Eiköhän tänne kohta ala tulla lisää porukkaa, kun näyttää että tuo ivf ryhmäki on alkanut jälleen vilkastua. Jonxuh... 2. ICSI tuoresiirto... Kolmas (miehen eka)... 30.11 Seuraava neuvola on 1.6 ja rakenneultra 16.7. Me kerrottiin tänään vauvasta minun...
  16. J

Mie olen "uusi", mutta olen vain seuraillut teän juttelua, kun ite olen niin eri vaiheessa menossa. Nyt siis rv 13+1 ja meille ehdittiin juuri ennen korona sulkua tehdä 2. Icsi ja siitä tuoresiirrosta tärppäsi tämä pikkuinen. Itteä on harmittanut, että uusia hoidoista raskautuneita ei ole, ei...
  17. J

Marraskuiset 2020

Heippa! Vieläkö mahtuu Facebook ryhmään yksi odottaja? Odotellaan miehen kanssa ensimmäistä yhteistä lasta kolmen vuoden yrityksen ja lapsettomuushoitojen jälkeen. Nyt menossa rv 11+0 ja kovasti vertaistukea kaipailisin. Täällä keskustelupalstalla on tosi hiljaista. :unsure:
  18. J

10-12h syömättä. T. Labratäti
  19. J

Mulla tämä masussa oleva 2-päiväinen :love:
  20. J

Kiitos @Tuutikki84! Palsta on tosiaan hiljentynyt! Tosi tylsää, että tuli nämä hoitotauko niin monelle. Täällä on menossa rv 5+1. Luulin, että voisin nauttia tästä plussasta, mutta sen sijaan panikoin ja stressaan onko tuolla mahassa mitään eloa tai tuleeko keskenmeno jne. Oireita ei...

Yhteistyössä