Hakutulokset

1. Maicy

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Täällä myös mukana. Ensimmäinen yrityskierto meneillään. :) Lapset 3.5v ja 2v. Tytöt. Tällä hetkellä dpo10 ja kp. 24/26. Menkat alakaa sunnuntaina/maanantaina, jos alakaa.  toiv. Ei ala.
  2. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi hyvinkin vielä tulla plussaa <3 mulla herkät näytti hailuraa viivaa vasta, kun pc vahvaa ja clearblue digi 2-3.. :) en itse suosi herkkiä ollenkaan. Siitä mun testeistä on kuvaki täälä jostain vuodelta nakki ja pottu.
  3. Maicy

.

Doo10... Testasin sillon dpo7 täysin tyylipuhdasta negaa. Aivan liian aikasin ja sen tiedän, mut nyt en uskalla testata. Yks pc odottelee kaapisa. Meinasin töiden jälkeen hakea lisää r-testejä, vaan enpä sitte hakenutkaan. En haluaisi saada negoja, mutta olotilan puolesta semmonen olo, et vois...
  4. Maicy

.

Kuinka kova vuoto sulla on ja mikä oli kierronpäivät? Mulla aiempien raskauksien kohdalla tuhrutellut useamman päivän ennen, kuin sain plussan testiin. :) Ja onhan näitä, joilla tulee menkat normaalisti vaikka olisikin raskaana.
  5. Maicy

.

Hirveesti kommentteja taas ja kaikille yhteisesti onnea plussanneille, plussatuulia piinailijoille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille.. ❤️ Luin kyllä kaikki ja jos sait sydämen, vaikka viesti olikin ikävä, niin se on tsemppisydän. :) On: yk1, kp. 23/26. Dpo9 abouttiarallaa. Kalenterin...
  6. Maicy

.

@Miina- , mulle voi huomiseksi päivittää kp. 22/26, dpo8 piinailijoihin. :) Tänään testattu tyylipuhdas nega haha. Tiesin kyllä, et ei näy, mut kun on niin malttamaton. Haha
  7. Maicy

Kyllä tuossa ihan selkeä viiva on ja mun mielestä vieläpä väriäkin.. :love: mikä kp menosa?
  8. Maicy

Laitappa mulle yksityisviestilä facen nimi, niin lisään sut kaveriksi ja liitän ryhmään. :)
  9. Maicy

.

Tiistaina jo tod. Hyvät päivät testata. Miten maltatkin odottaa sinne asti.. :LOL: Ja jep, en itsekään edes haluaisi tietää paljonko olen aiemmilla kerroilla tuhlannut rahoja testeihin.. Ehh. Tikuttelin silloin ovista myös ja r-testailut alotin aina aivan liian aikasin. Vain siksi, koska en muka...
  10. Maicy

.

Jos dpo10 meinaat siis testata, niin kyllä ihan pregcheckiä varmaan kokeilisin.. Clearbluen digihän lupailee myös, että jopa 4vrk ennen kuukautisia antaisi tuloksen. ;) Mää oon joskus kirjottanutki aiemmin ja kuvan kera, kun ite olin raskaana niin kaikki 10iu testit näytti hailakkaa, kun taas...

Yhteistyössä