Hakutulokset

1. Maicy

Haaveena vauva 2023

Kp 21/23-26 menossa ja oletettu dpo 8. Kaksi testiä tehty ihan vaan malttamattomuuttani ja testaamisen ilosta. 😅 Negatiivisethan ne on olleet ja jos muistan oikein niin vasta dpo 11 olen saanut ensimmäiset hailurat plussat testeihin, eli aivan liian ajoissa tässä ollaan. Oireita on kyllä nyt...
  2. Maicy

Haaveena vauva 2023

Minut voisi lisätä listalle 🤗 @Maicy / 4/2022 / 4. @Maicy / kp.18/23-26 @Maicy / dpo5?
  3. Maicy

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Noniin, kokeileppa aamulla tai ylihuomenna uusiksi. Mulla on tainnu parhaimmillaan näkyä plussa vasta dpo11, toki joillakin näkyny jo dpo9, että sinänsä voit hyvin testata jo huomenna, jos haluat. Tsemppiä piinailuun 😚
  4. Maicy

Ei vissiin näy kuin tuo ohut viiva livenäkin? Värikertymää vain, eli ei ole plussaa tämä minun mielestä. Kokeile aamulla uusiksi? :) mitkä kp:t/dpo sinulla nyt on?
  5. Maicy

Minäpä alottelen myös tästä kierrosta oireilujen seurannan ja testailut 🙈 Olen entinen himotestaaja, kuopus syntynyt 2019, joten edellisistä viesteistä muutama vuosi aikaa jo. Tässä kierrossa en vielä testaillut ovista, mutta ajatuksena on aloittaa ne seuraavasta kierrosta. Nyt siis oireilut kp...
  6. Maicy

Lokakuiset 2019

Tervetuloa kaikki uudet :love: Ihanaa saada lisää odottajia matkahan. :giggle:
  7. Maicy

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Hieman kuulumisia.. Täällä nyt 6+3 :love: plussa tuli testiin tuosa tammikuussa ja laskettu aika olisi nyt 5.10. Nlan mukaan. Varhaisultraa vielä mietin. Ajat on huonosti keskellä päivää ja mietin just, et kehtaanko olla pois töistä sen takia. Mutta kuhan viikkoja vielä lisää, niin saapi...
  8. Maicy

Lokakuiset 2019

Täälä rv5+1 ja etovaa oloa melkein koko ajan. Jotenkin jaksa syödäkää siten miten ennen, kun tuntuu et maha täys koko ajan ja puskee ylös kurkusta jo. Väsytt, palelee ja tää flunssa ei ota helpottuakseen..äh. Minä ite oon kertonut parille läheisimmälle ystävälleni, perhe ei vielä tiedä ja...
  9. Maicy

Lokakuiset 2019

Mää kattelin myös et ois kurkkinu ajat varhaisultraan, mut en päässy nettisivuille. Tuli olo, et onko sitä enää olemassakaan koko tekijää. Meri-Oulun neuvolaan olisin varannut ajan, vaan en tiijä nyt sit.. Tekeekö hän ennää ollenkaan vai ei.
  10. Maicy

Lokakuiset 2019

Varasin tytöle nla-ajan niin samala myös itelleki. Ehh.. Eka nla rv 8+6, piiitkä aika odottaa. Neuvolan laskurin mukkaan la olisi 5.10. Eli nyt mennään vasta 4+2. :cautious: Mites muilla olotilat? Mulla semmosta jatkuvaa etovaa oloa ja palantunnetta kurkussa. :confused: Tervetuloa uudet...
  11. Maicy

.

@Huikamala, kyllä tuo näyttäis plussalta, kun ovat tasavahvat viivat. Ei muutako mies petiin vaan. :whistle::giggle::giggle:
  12. Maicy

.

@chili_ selkeä on, ihanaa!!! Onnea onnea ja tervetuloa lokakuisiin. :love:
  13. Maicy

Lokakuiset 2019

Mä oon ite kans kyllä ollu todella itkuherkkä. Erityisesti mua on koskettanut se Espanjan turma. Joka kerta, kun sitä ajatellutkaan niin itku päässyt. Samoin kovasti olen miettinyt/muistellut tilannetta, kun ensimmäinen koirani kuoli, niin siitäkin aukiaa hanat heti vaikka tapahtunut jo muutama...
  14. Maicy

.

@Miina-, ehkä uskallan siirtyä plussanneisiin. Jos tulee muutoksia, niin palataan takaisin. Seur. Kerran, kun päivität niin minut voi siirtää plussanneisiin. https://aijaa.com/vejl3f :love: Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uutee kiertoon joutuneille. :love: Plussaajille paljon tarrasukkia...
  15. Maicy

Lokakuiset 2019

Itelä kans välähti, et pitäisköhän tosiaan hieman tutkia odotukseen liittyvistä rajoitteista. Haha.. Ei muista kovin hyvin enää aiemmista raskauksista. :ROFLMAO: Tekkiin pc testin nyt illasta, hieman vahvistunut edelliseen. :) Digi vielä odotuttaa. Olotila seesteinen. Ei varsinaisesti mtn...
  16. Maicy

Lokakuiset 2019

Tervetuloa uudet :love:, ihanaa kun porukka kasvaa. Onko sitä faceryhmää vielä perustettu? Laitoin viestiä, mutta en ole saanut mtn kuittausta vielä. :whistle::whistle::LOL:
  17. Maicy

.

@Sanzu85 oih, onnea onnea :love: @chili_ selkeä punertava plussa :love: vahvistumisia sinne.. :giggle: @peanut_butter tsemppiä piinapäiviin. :) On: huomenna testaan vielä yhden apteekin testin ja ens viikolla sit digin. Uusia en taida enää ostella, jollei ole mtn tarvetta. Pitäis varmaan...
  18. Maicy

Lokakuiset 2019

Täällä hieman turvottaa, mutta ei mitenkää pahasti. :) meilläkin ajatuksena, ettei kerrota kellekään ennen nt-ultraa. Ja varhaisultraa mietin, mut en ole vielä varma. En ole neuvolaankaan soitellut vielä. Jotenkin tuntuu, ettei vielä kannata.. En tiedä miksi. Jotenkin vaan seesteisempi olo, kuin...
  19. Maicy

Lokakuiset 2019

Lokakuiset 2019 3.10. Maicy, (minä 30v, mies 28v, tyttö - 15 ja tyttö - 16), 3.lapsi 5.10., Jenskuli-, 28v, 2. lapsi
  20. Maicy

Lokakuiset 2019

Täällä eilen plussannut lokakuinen la 3.10. Eilen rfsu testaa varhain testillä selkeä punertava, mutta heikko viiva. Epäilys oli suuri, että lieköhän tuo se maankuulu viivanpaikka/false alarm. Haha. Mutta tänään aamulla pregcheckin testillä aamupissasta seuraava tulos - - >...

Yhteistyössä