Hakutulokset

1. M

Kesäkuiset 2024

Onneksi sait ultran! Mutta kyllä toi pieneltä munkin mielestä kuulostaa toi arvo, ja varsinkin kun oli viikossa pitänyt nousta jo ihan reippaasti 😶 mutta ehkä se sitten voi olla mahdollista että nousee hitaanlaisesti, jos neuvola oli sitä mieltä että ei oo vielä toivoa kadotettu! 🥰
  2. M

Kesäkuiset 2024

On vielä aivan super pieni ryhmä, toivoisin että aktiivisemmaksi muuttuisi 🙈 mulla on ultraan aikaa vielä tasan viikko, en tiedä millä ihmeellä sinne asti jaksaa 🤭
  3. M

Kesäkuiset 2024

Mä plussasin jo varmaan dpo 8 haamun ja siitä lähti hyvin vahvistumaan - 3. Raskaus tämä ja kaikissa sama homma, mulla tosi säännöllinen kierto. Eka hcg mittaus oli 3+6, silloin hcg 64. Sitten 4+4, 582 ja sitten 5+4 tuo vajaa 7000. Ja tosiaan mitattu lähinnä mun oman mielenrauhan takia kun...
  4. M

Kesäkuiset 2024

Pitää rekisteröityä että voi laittaa yv :) tai korjatkaa jos oon väärässä!
  5. M

Kesäkuiset 2024

Meowaara, jostain syystä en saa laitettua sulle viestiä! HM83 sulle onnistui laittaa linkki 🙂
  6. M

Kesäkuiset 2024

Mä laitan Mä laitan!
  7. M

Kesäkuiset 2024

No nyt oli noussut viikossa 582 - > 6894, huh! Nyt sit lupauduin jo varaamaan ihan neuvola-ajankin, se olisi sitten 8+3,varhaisultra on 7+3. Vielä olis puolisentoista viikkoa ennen sitä ultraa ootettavaa...
  8. M

Kesäkuiset 2024

Mä hain kans digin ja jumalauta se ei toiminut 😓😓😓 meinas itku tulla! Huomenna se verikoe ja nyt ärsyttää jo sekin et jos se menee vasta keskiviikolle kun saan ne vastaukset 🙄🙄
  9. M

Kesäkuiset 2024

Mä laitoin sulle viestiä 🙂
  10. M

Kesäkuiset 2024

Ja myös tää oireettomuus vaivaa. Vaikka tosiaan tosi alussa mennään eikä mulla rajuoireisia oo alkuraskaudet oo ennenkään olleet. Mulla on oireina nytkin vain väsymys ja vastaavasti saatan valvoa yöllä jos herään niin en saa unta. Tän muistan esikoisen ajoilta. Hajut ottaa herkemmin nenään...
  11. M

Kesäkuiset 2024

Mä myös tein digin tänään kun toivoin että ois ollut jo 3+ mutta edelleen näyttää 2-3 😶 mulla siis nyt 5+1 tai 5 + 2. Pakko hakea huomenna taas digitaalinen... Viime tiistain hcg oli 580 eli huomenna pitäisi olla jo niin paljon että clearblue antaisi sen 3 +. Tavallinen tikkutesti oli ihan...
  12. M

Kesäkuiset 2024

Ja kertomisesta - mä kerroin mun sisaruksille jo ja lähimmille kavereille. Ajattelin, että haluan että tietävät jo, koska jos käy taas huonosti niin tuun kaipaamaan ihan kaiken tuen mitä saan. Mun vanhemmat ja miehen perhe varmasti arvaa heti kun en enää polta, se on jo vähän vakiovitsi että...
  13. M

Kesäkuiset 2024

Joo, just tää ei saa laihduttamalla laihduttaa mut ei haittaa jos paino putoaa on niin vaikeaa! Varsinkin nyt kun yritän korvata nikotiinia ihan vaan tavallisella purkalla vaikka kroppa huutaa suklaata 🤣
  14. M

Kesäkuiset 2024

Mulla kans sellainen olo, että aika on pysähtynyt. Oon niin jännittänyt näyttöä töissä ja tänään se vihdoin oli, niin nyt tuntuu että ei oo enää mitään mikä veisi ajatukset muualle raskaudesta 🙊 Oireetonta edelleen... Jos ei turvotusta lasketa. Niin ja alavatsalla ajoittaisia tuntemuksia...
  15. M

Kesäkuiset 2024

Joo kofeiini on toinen paha, varsinkin kun kahvi ja tupakka kulkee niin käsi kädessä 🙊 mulla kyllä mennyt paljon molempia päivässä, nyt oon sallinut itselleni yhden kupin kahvia aamuisin kotona ja lopun aikaa töissä juon sitten kofeiinitonta pikakahvia, nam 🥴 Mä oon kans energiajuomia juonut...
  16. M

Kesäkuiset 2024

Ja oireetonta myös täällä, tänään 4+4 toki vasta. Kaikki raskaudet helpohkoja olleet alussa, joten en odottanutkaan rajuja oireita. Enemmän tunnemyrskyjä aina ollut ja varsinkin nyt pähkinäraskaudessa niihin valmistaudun - mutta toistaiseksi tyyni olo.
  17. M

Kesäkuiset 2024

Mä kävin tänään hcg seurannassa - 580 jotain oli arvo, eli hyvin nousee! Sain vielä yhden seurantakäynnin ensi viikolle ennen varhaisultraa. Pari päivää nyt myös ilman tupakkaa, en muista että olisi näin helposti aiemmin käynyt. Toivotaan ettei enää mee takapakkia!! Mä itse tykkään enemmän...
  18. M

Kesäkuiset 2024

Meillä on taloudellinen tilanne sen verran huono vielä jokusen vuoden, että kodinhoidontuelle jääminen ei tule olemaan mahdollista nytkään vaikka molemmat työssäkäyviä ollaankin. Tää on mulle tosi kipeä aihe ja koen alemmuuden tunteita tästä paljon, kun ei ole varaa olla kotona. Enkä myöskään...
  19. M

Kesäkuiset 2024

Eilisen olin jo tekemättä yhtään testiä, mut tänään taitaa olla kiusaus liian suuri! Tavallaan onneksi tulevalla viikolla on vähän jännittäviä työjuttuja, niin jos olis ajatukset hiukan edes muualla 🫣 oon jo paristi juossut vessaan paniikissa että menkat alkaa, mut on onneksi tullut vaan...
  20. M

Kesäkuiset 2024

Heippa! Kaipa mäkin uskallan mukaan tänne, niin on joku paikka missä sekoilla 🙊 Meillä tosiaan heinäkuinen vm 2019. Tämä on kuitenkin kolmas Raskaus, tasan vuosi sitten synnytin meidän pienen pojan rv 16+6, keskeytynyt keskenmeno 💔 joten nyt on suunnattomasti epäuskoa ja ahdistusta ilmassa...

Yhteistyössä