Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

nimenomaan, eihän tämän nyt näin pitäny mennä!😅 eikös me sovittu, että tässä kierrossa molemmat päräyttää plussat tauluun🫣 noh, uudella energialla ja innolla uuteen kiertoon! Seuraava kierto on meidän😌😁 paitsi jos sulla vielä nykyisessä kierrossa käykin tärppi..☺️
  2. K

Haaveena vauva 2023

Minut voi poistaa piinailijoista, tänään alkoi kp 1..🙈😖
  3. K

Haaveena vauva 2023

@haaveillen harmi ettei testissä vielä mitään haamua edes näkynyt, mutta toisaalta testin tekeminen ainakin hetkellisesti helpottaa sitä odotusta ja jännitystä! Pysty keskittämään ajatukset pariksi päivää muuhunkin kuin kehon tuntemuksiin😊 Tänään sängystä noustessa olin varma että NYT muuten...
  4. K

Haaveena vauva 2023

No jep!😄 yllätti kyllä ettei alkanu tänään, itkukohtauksen jälkeen oli pakko pompata sängystä ja testata😆Jomoilujen lisäksi oon palellu pari päivää ihan tolkuttomasti ja on jotenki tosi väsy, vaikka nukkunu poikkeuksellisen hyvin. eilen alko saunassa yhtäkkiä NÄRÄSTÄÄ, vaikka saunajuomana oli...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Jopas jotakin: vuoto ei tänään alkanutkaan!😲 eli tämän kierron tavoite on jo itsessään tavoitettu, luteaali on jo päivän pidempi verrattuna kahteen aiempaan kiertoon🤗 tein ensimmäisen testinkin tänään (dpo 9) ja tyylipuhdas nega🫣😅 kävin vielä roskista äsken tonkimassa ja tutkailemassa näkyykö...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Jaahas. Tänään ollutkin sitten menkkajomoja😩 huomenna alkaa varmaa taas uus kierto.. se siitä jännäilystä, ärsyttää niin vietävästi😢 ei pidentyny luteealikaan, jos tuntemukset pitää paikkaansa ja huomenna alkaisi. Ei pitäisi piruja maalailla vielä, mut vahva fiilis puhuu nyt puolestaan.😃
  7. K

Haaveena vauva 2023

En osaa vastata nytkään varmasti oikein viestiin, oon ihan sukka näiden kaa😂🙈 Oih, no sähän meinasit pitkään jaksaa kitkutella testin kaa😜 ai vitsi, toivottavast toi sun Vuotos ois sitä itteään, (lue= kiinnittymisvuotoa😍) Peukut pystyssä täällä!❤️ Ite ajattelin tehä testin sunnuntaina (dpo...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Piinapäivät alkaa olemaan piinaisimmillaan täällä😅 dpo 7, ja edelliseen kiertoon verrattuna varsin rauhallista oireiden puolesta. Ei ole edes mitään mistä voisi keksimällä keksiä tuntemuksia🧐 Tiedä sitte onko vitamiineista ollut suotuista vaikutusta keltarauhaseen, vai onko vain sattumaa. Toivon...
  9. K

Haaveena vauva 2023

@haaveillen no jeep!😂 naurattaa nää sattumuksien summat😄 ja kyllä, tän illan suunnitelmat taitaa olla selviä molemmilla😌 mä kans veikkaan et illal saattais olla jo molemmat viivat yhtä tummia. Luotan siihen😜 Ainiin, mut voi tosiaan laittaa piinalistalle!🤭
  10. K

Haaveena vauva 2023

@haaveillen ovis+ tuli äsken täälläkin!😁🤭 ite en ole noita digejä vielä käyttänyt, pc:n liuskat oon tähän asti todennu ihan riittäviksi. Toki digi varmistaisi jos on vähän epävarma viivojen tummuudesta että riittääkö🤔 Sun testeihin vertasin omia, ja uskallan luottaa siihen että tänään mullakin...
  11. K

Haaveena vauva 2023

@cordola89 oijoih, jänniä päiviä siellä siis!😊 muistaakseni oon jostain lukenut et jatkuva jano olis hyvä merkki!🤩
  12. K

Haaveena vauva 2023

@malanen No jep! Ja tuon viikon epämukavuuden jälkeen, niin oli muutaman päivän TÄYSIN oireetonta. Hiljaista myrskyn edellä -fiilis, et eiköhän se kohta ala vuotokin ja niin totisesti alkoi.😅🙈
  13. K

Haaveena vauva 2023

Voin ilmoittautua myös loppukierron huonosti nukkujiin😆 viime kierto oli kyl poikkeuksellisen hazardi heti ovulaation jälkeen johonkin dpo 7 asti. Sukkapuikkotökkäilyjä koko ajan, etenkin nukkumaan käydessä ja muutenkin herkkäunisena ei vaan saanut nukuttua, koska oli niin samperin epämukava...
  14. K

Haaveena vauva 2023

@haaveillen Kiitokset lisäämisestä!😊 No kappas! Hörähin ihan ääneen kun huomasin speksit😂 on täs oltava jotaki kohtalon sanelemaa, joten eiköhän napata täs kierrossa ne plussat molemmille😉
  15. K

Haaveena vauva 2023

@Kukkatyyny haluatko mukaan tuonne meidän listoille? Juu, kyllä mut voi lisätä listalle :) katotaas osaanko vastata edes viestiin oikeaoppisesti, että näkyis oikein😂 - @Kukkatyyny, yritys aloitettu 11/2022 ja esikoinen toiveissa - Kp 14/26-29
  16. K

Haaveena vauva 2023

Hellurei! Olen jo hyvän tovin sivusta seuraillut teidän jännäilyjä ja myötäelänyt hiljaisesti, niin nyt päätin rekisteröityä mukaan jännäilyyn! Olen 31-vuotias ja mieheke pari vuotta vanhempi. Lopetin minipillerit lokakuun alussa liuskan loputtua ja varsinainen vauva-yritys meillä alkoi...

Yhteistyössä