Hakutulokset

1. B

.

@StellaMom Jokainen epäonnistunut kuukausi, yritys ja km oikeuttaa mun mielestä suremaan. Oli yritystä sitten takana vasta pari kuukautta tai jo pari vuotta. Toivottavasti seuraavasta tärppäisi. :) Mulla nyt yk5 ja päässä pyörii valtavasti ajatuksia siitä, että miksi ei vieläkään onnistuta ja...
  2. B

.

@Neltsuliini On ainakin kipeät menkat joten vähän tuntuu, että ihan aidot on. Mutta ehkä sitä vois kuitenkin tehdä vielä yhden testin huomenna. :D
  3. B

.

:poop: Mulle saa päivittää kp1 yk5. Niin vaan kaikki haamut päätyi kuitenkin menkkoihin. En vaan ymmärrä... :cry:
  4. B

.

@Miina Oliko rfsu:n testi? Mullakin tuli viime kierrossa tuollainen samanlainen. Ihmettelin kanssa. Mulla se kierto olikin sitten kemiallinen eli menkat tuli seuraavana päivänä ja haamun sain silloin vielä. Mutta sanoisin siis, että plussa tuo on ja toivottavasti pysyy vuodot poissa. :) @Siltsu...
  5. B

.

Oi, onnea @hupikonna! :love: Myös tuli nyt illasta tämmöinen. Itse näen tuossa haamun, mutta jännittää, että jääkö siihen taas tässäkin kierrossa. 
  6. B

.

Ihanaa, miten paljon plussia tässä kuussa ja viikolla on tullut. :love: @pillipöllö on kyllä mahtavat viivat! Mulla Dpo14 ja vieläkin niin hailea viiva tai viibanpaikka, että silmillä näkee, mutta kameralla ei saa oikein hyvää kuvaa. Tänään aamulla tuli oranssia verensekaista vuotoa, joten nyt...
  7. B

.

@papupata12 Selkeä haamulainen siellä !:love: Toivottavasti lähtee vahvistumaan! Ja varmasti luonnollista, että km palaa mieleen, kun on taas tässä tilanteessa. Toivotaan, että kaikki menisi kuitenkin hyvin. <3
  8. B

.

Dpo13 ja herkällä testillä päiväpissasta tuollainen aivan haalean haalea. Olispa jo huominen, että sais tehdä aamulla uuden .:love: https://aijaa.com/fwc4Yj Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille ja vahvistumista viivoille! Nää on niin jänniä päiviä! :geek:
  9. B

.

Onnea @iK ja @pillipöllö !!:love: Ihanaa, että plussia alkaa sadella. :) Mä olin nyt taas heikko, vaikka viime kierrossa päätin, että testaan vasta, jos kuukautiset myöhässä. No tänään dpo10 ja oli pakko tehdä testi, kun ei vaan malta odottaa. Viivalasit päässä löytyi just ja just...
  10. B

.

@Beibihaaveilija Juuri tänään ihmettelin, kun vessassa käydessä tuli tosi paksua limaa ja mulla dpo4. Ajattelin jo, että onko mulla sittenkin ovis vasta tulossa, mutta voiskohan ollakin jotain kiinnittämistä ennakoivaa. :geek: Tänään ollut paljon vihlontaa ja sekin pistää miettimään, että onhan...

Yhteistyössä