Hakutulokset

1. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Täällä on ollut tunteikas aamu töissä. Työkaverin kanssa ollut klikkiä niin joutui ihan esimies puuttua siihen. Saatiin kuitenkin asiat puhuttua selviksi. Raskasta tämmöinen! Mulla kun on masennustaustaa ja nyt ollut taas kaikenlaista ikävääkin aika ajoin (mun isällä epäillään nyt syöpää yms)...
  2. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Tänään 7+1 ja väsyttää niiiin paljon. :sleep: Olin eilen jo klo 21 nukkumassa ja tulihan siinä yhtä yöllistä ruokataukoa lukuunottamatta joku 9h unta. Silti oon ihan loppu! Jännä toi nälkä, jos en heräis niin pärjäisin varmaan aamuun asti mutta sit olis huono olo. Nyt heräsin ku 1 v. heräs ja...
  3. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Siis ilmoitin vaan olevani vatsataudissa, ei siinä sen kummempaa. :)
  4. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Ja siis toki kuka tahansa saa perustaa oman uuden ryhmän jos ei tähän mahdu mukaan! Varmasti on vielä paljon odottajia tulossa. :)
  5. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Nyt on tuolla heinäkuisten faceryhmässä äänestetty että ryhmän koko tulee olemaan 60 henkilöä. Vielä mahtuu reilu 20 mukaan! Tänään 7+0 ja kuvotus iski taas heti aamusta. :sick: mikään ei oikein maistu mutta pakko syödä että huono olo pysyisi kurissa. Oon maannut yhden päivän sohvalla ja...
  6. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Voi kurjuus! Oon pahoillani! Voimia. Toivottavasti tärppää pian uudelleen! Mä oon ottanut influenssarokotteen, sain työn puolesta ja silloin kun odotin esikoista, mulla ei ollut rokotusta ja sairastin tosi pahan influenssan. Sehän on sikiölle vaarallinen, niin kuin kaikki infektiot. Tänään...
  7. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Heräsin tänään ja oli kyllä huono olo. :sick: Nyt taas vähän kuvotus alkoi hiipiä mutta onneksi töissä pitsaperjantai ja pitsat saapuivat juuri hyvään aikaan. :ROFLMAO: Tänään 6+3 :love:
  8. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Vielä FB-ryhmään liittymisestä asiaa! Eli toivoisin että tosiaan kaikki halukkaat laittavat minulle yv:nä oman nimensä ja TUNTOMERKIT miten facessa löydän kun usein on niin että on paljon samannimisiä ihmisiä. :) Mulla ei tahdo riittää aika kysellä samoja asioita kaikilta ja sit unohdankin että...
  9. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Murheet muuttuu jatkuvasti eivätkä valitettavasti pääty ainakaan lapsen syntymään... :ROFLMAO: eli koko loppuelämä yhtä murhetta kun lapsia saa.. (n)
  10. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Kyllä se sieltä näkyi heti. Nuohan on tarkkoja nuo polin ultralaitteet. Ja alakautta hyvä näkyvyys. Käynti oli noin 5 minuutin mittainen ja hyvä niin sillä olivat myöhässä ja mulla kiire töihin. :ROFLMAO:
  11. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Siis nimenomaan möykky :ROFLMAO: Eihän siinä mitään muuta näkynyt mutta syke kyllä näkyi mullekin. :D sain pari kuvaa siitä möykystä. :ROFLMAO:
  12. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Ultrassa kaikki hyvin! :love: Sikiö vastasi viikkoja laskettuna km vuodosta. Eli mennään 6+1 tai 6+2. :love: Oon niin onnellinen nyt, vaikka toki voi vielä monta asiaa kehityksessä mennä pieleen! Toki suurin osa raskauksista missä syke on tavoitettu menee hyvin. Täytyy nyt vaan rentoutua ja...
  13. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Tuun kertomaan! Täällä jännitän ja pian lähden ajamaan sairaalaa kohti. Mies tulee myös omalla autollaan. :rolleyes: jännittää niin paljon onko siellä mitään elämää..:unsure: Mini + sirpa 6+2:love:
  14. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Kiitos myötäelämisestä! :love: Toivottavasti mulla on huomenna ultran jälkeen hyviä uutisia... Jännittäähän tuo ja etenkin kun on noita keskenmenoja taustalla. :unsure: Kävi miten kävi niin toivoa on, kaksi tervettä lasta jo kuitenkin olen saanut. :) Eli vaikka olis km niin uutta yritystä...
  15. Mini-n-n

Kesäkuiset 2020 <3

16. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Nuo alavatsakivut kuuluu vähän niin kuin asiaan. :) Mulla oli esikoisesta kovat kivut mutta ei enää toisesta eikä tästä kolmannestakaan. Mulla on eka ultra ylihuomenna eli torstaina! Huii jännää:love: Tänään 6+0
  17. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

FB ryhmään liittyminen! Eli minulle nimi millä löydän facebookista ja laitan kaveripyynnön jotta saan kutsuttua ryhmään. Nyt tulee paljon viestejä ja melkein jokaiselle joutuu selittää tämän saman asian. Eli huomioikaa tämä jos haluatte liittyä kiitos! :)
  18. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Suosittelen käymään ultrassa yksityisellä jos vaivaa. Verikokeesta ei oikeastaan voi päätellä mitään koska alkio voi periaatteessa olla usean päivänkin isompi tai pienempi mitä laskettu ja hormonitaso näin ollen vaihtelee. HCG mittaa vaan sitä, onko raskaus kropan mielestä alkanut. Nousee myös...
  19. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Täällä kans vielä suht vähän oireita. Katselin just että edellisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi 5+5 aikalailla tasan tarkkaan. Nyt 5+2.
  20. Mini-n-n

~Heinäkuiset 2020~

Meillä ainakaan ei kunta tarjoa varhaisultraa. Ekalla neuvoläkäynnillä katsotaan meillä ne valmiiksi kotona täytetyt laput ja puhutaan liibalaabaa sekä tehdään lähete nt-ultraan. Pissa stixataan ja otetaan hb ja mitataan RR niinku joka kerralla sen jälkeenkin. Mies ei oo ollut mukana muuta kuin...

Yhteistyössä