Hakutulokset

1. V

~Heinäkuiset 2020~

Eilen illalla tuli lusikallisen verran verta pönttöön. Ja sen jälkeen tiputellu niin, että pyyhittäessä näkyy. Neuvolaan soitin. Ymmärsin hänen sanoistaan ettei välttämättä tarkoita keskenmenoa. Sitten th katsoi minun veriryhmää joka on rh negatiivinen. Käski huomenna mennä avoneuvolaan ottamaan...
  2. V

~Heinäkuiset 2020~

Vedänpä sanani takaisin. Jälleen kerran hieman veristä vuotoa tullut. Mitään kipuja ei kuitenkaan. Nyt sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin. Nt-ultra on ens viikon torstaina elikkä 19.12. :)
  3. V

~Heinäkuiset 2020~

Veristä vuotoa ei ole tänäänkään ollut. Valkovuotoa jonkun verran tulee. Sen takia useasti käyny vessassa kattomassa ettei verta tule. Kiitti tsempeistä :love:
  4. V

~Heinäkuiset 2020~

Vuoto on lakannut, eikä vatsakipuakaan enää. Silti pelottaa ruveta nukkumaan, entä jos joudun heräämään siihen kun hulahtaa housuun jotain.. ikäviä ajatuksia päässä :(
  5. V

~Heinäkuiset 2020~

Pelottaa, ahdistaa.. tänään 11+0 ja töissä vessassa käydessä paperiin jäi kirkasta veristä vuotoa. Kävin noin tunnin päästä uudelleen ja taas hieman samanlaista vuotoa. Ennen vuotoja alavatsaan äkillisesti tuli kova kipu. :(
  6. V

~Heinäkuiset 2020~

Mulla kans nt-ultra viikon päästä. En vieläkään kunnolla usko, että raskaana ollaan, koska niin vähän oireita. Ultra tulee jo tarpeeseen, jospa sen jälkeen jo uskois vauvan tuloon :)
  7. V

~Heinäkuiset 2020~

Neuvolasta tänään ilmoitettiin, että mun Hb on liian alhainen ja pitäs rautavalmistetta ruveta nauttimaan. Onko muilla samanmoista?
  8. V

~Heinäkuiset 2020~

Minullakin oli raskauden ihan alussa tosi kovia menkkamaisia kipuja etenkin yöllä. Mainitsin tämän terveydenhoitajalle kun ekan neuvolan varasin. Hän sanoi, että ihan normaalia ja johtuu siitä kun kohtu kasvaa. Neuvolassa kun kävin ja kysyin tästä uudelleen niin terveydenhoitaja sanoi, että...
  9. V

~Heinäkuiset 2020~

Mullakin ultra juuri ennen jouluviikkoa. Jouluksi menen vanhempien luo ja silloin ajattelin kertoa raskaudesta :)
  10. V

~Heinäkuiset 2020~

Neuvolassa käyty maanantaina. Terveydenhoitajan mukaan la 3.7. eli aikaistu kahdella päivällä. Viikkoja nyt siis 7+5. Toki voi muuttua vielä kun ultrataan, kai (n) mut nii, neuvolassa täyteltiin papereita ja käytiin asioita läpi, mm. ruokailuun ja liikuntaan liittyen. Sydänääniä ei kuunneltu...
  11. V

~Heinäkuiset 2020~

Tietääkö kukaan kuunnellaanko ensimmäisellä neuvola-ajalla sydänääniä? Oon niin malttamaton ja hieman pelokas, jonka takia haluaisin saada lisää varmuutta raskauteen..:unsure:
  12. V

~Heinäkuiset 2020~

Täällä kans yks jolla tosi vähän oireita/ei ollenkaan. Laskurin mukaan tänään 6+5. Luulin että tässä vaiheessa ois ainakin se pahoinvointi alkanut. Vähän se oireettomuus minuakin jännittää.. mutta täytyy yrittää olla rennosti ja stressaamata :) ensi viikolla neuvola, jännää :D
  13. V

~Heinäkuiset 2020~

Sinun alavatsakivut kuulostaa tutuilta. Minulla oli tuollaisia varsinkin yöaikaan. Nyt ne on vähän vähentyneet. Neuvolaan kun varasin aikaa, kysyin samalla näistä kivuista. Kuulemma aivan normaalia. Toisilla kivut tulee lievempinä ja toisilla kovina.
  14. V

~Heinäkuiset 2020~

Oireista täällä kysyttiin. Mulla on välillä ihan älyttömiä alavatsakipuja. Esiintyy varsinkin yöllä ja kestää ehkä noin 5-10min. Neuvolaan soittaessa mainitsin näistä ja siellä sanottiin, että kohdun kasvaminen voi niitä aiheuttaa. Mua on myös ruvennut janottamaan enemmän. Rintoja ja alavatsaa...
  15. V

~Heinäkuiset 2020~

Moikka! Minäkin taidan tänne ilmottautua. Haalean plussan tein jo yli viikko sitten. Sen jälkeen vielä muutama haalea plussa tuli tehtyä. Tänä aamuna kuitenkin jo vahva viiva :) Olo on omituinen. En osaa uskoa sitä, että olisin raskaana. Toivon todella, että kaikki menisi hyvin...
  16. V

Haaveena vauva 2020

Kyllä, heinäkuinen :)
  17. V

Haaveena vauva 2020

Tänään dpo 20. Tosi vähän oireita oli. Ainoastaan lisääntynyt valkovuoto.
  18. V

Haaveena vauva 2020

Tänään testi näyttää tältä, vihdoin viiva vahvistui. Kai sitä uskaltaa jo uskoa tähän vähän enemmän. Toivotaan että kaikki menee hyvin. Minut voi siirtää plussanneisiin.
  19. V

Haaveena vauva 2020

Joo, oonkin vähän aatellut että vois toisenlaisella testillä testata. Neuvola on viikolla 47 :)
  20. V

Haaveena vauva 2020

Täällä ei ole menkat alkaneet. Uuden raskaustestin tein tänään. Viiva näkyy mutta ei vahvempana kuin sunnuntaina. Siksi en oikein kunnolla uskalla iloita siitä. Neuvola-ajan kuitenkin jo varasin :)

Yhteistyössä