Hakutulokset

1. J

Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?

Minä tietenkin mielelläni avustan, jotta pystyt seuraamaan Sannan lentelyä maailmalla. :giggle: Tällä kertaa puhe sisälsi asiaa, eikä asu hätkäyttänyt. Toivottavasti Sanna löytää paikallisesta tarjonnasta jotakin hieman jännittävämpää. ostovinkki Sannalle
  2. J

Lindtman: Orpon ja Purran johdolla Suomi on kohta Sudanin tiellä

Pikainen käynti Itäkeskuksessa vahvistaa Antti 88:n näkemyksen oikeansuuntaiseksi, näyttää melkein siltä kuin olisi Sudanissa.
  3. J

Kertokaas viisammat neuvoa

Ihan itse kannattaa aika ajoin öljytä se lukko, aika kovaa vääntöä nimittäin vaatii avaimen katkaisu...
  4. J

Oravamusiikkia

Aika hämmentävä... :oops:
  5. J

Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?

Sanna Marin esiintyi Singaporessa. Suomalaiselle medialle tuntui olevan yhdentekevää, mitä hän siellä sanoi. Kiinnostus kohdistui vain Sannan pukeutumiseen. Onko hän medialle enää muodila keimaileva instajulkkis, puheet puolustusmenojen kasvattamisesta, vahvan USAn läsnäolon toivomisesta ja...
  6. J

Saako poliisi lukea alaikäisen lapsen ja vanhenmman viestit

Pahoitteluni lapselle siitä, millaiselle vanhemmalle (äidille?) on syntynyt. "Kytikselle meno" kertoo kaiken tarvittavan ja ilmeisesti omena ei ole kauas puusta pudonnut.
  7. J

Millainen työmatka olisi muuten hyväksyttävä teille?

Minulla oli useampia vuosia työmatka, joka kesti yli tunnin suuntaansa, julkisten käyttö ei olut mahdollista. En tietenkään saanut korvauksia työmatkasta, verovähennyksiä kyllä. Perheen etuna tuossa oli kuitenkin se, että vaimon työmatka tuolloin kesti muutaman minuutin.
  8. J

”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰

Demokraattien kannattaja kertoi lähtönsä syyksi Kalifornian korkean verotuksen.... :rolleyes:

Yhteistyössä