Hakutulokset

1. S

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Apua!! täällä kuvaa eilisestä pp9 ja tän päivän pp10 testistä! Voiko tää oikeesti tapahtua nyt meille 😳virallinen testipäivä siis ylihuomenna🥰 https://aijaa.com/MeAbY6
  2. S

Haaveena vauva 2022

Heips, suurin osa taitaa olla siirtyny jo uudelle palstalle, mutta mää vihdoin ja viimein toivon ettei tarvisi sinne enää hypätä. meillä alkion siirto (2pv alkio) oli to 31.3 eli nyt menossa pp 10. Eilen sain aivan haamujen haamun ja tänään viiva oli vahvistunut ❤️ Nyt siis kaikki peukut...
  3. S

Virallinen testipäivä on ens viikon tiistaina. Luulen kyl etten malta sinne asti vaan viikonloppuna testailen. On tässä monenlaista tunnetta, mut vaikea erottaa mitkä johtuu lääkkeistä ja mitkä ei. Joten oireista ei varmaan voi mitään päätellä :( Ylös alas menee omat fiilikset. Välillä ihan...
  4. S

Mites muilla menee? täällä jännätään et miten kyytiläisen kanssa käy 😊
  5. S

Haaveena vauva 2022

Oi onnea @mamma41 ❤️ Toivotaan että on sitkeä kyytiläinen. ymmärrän et tää provosvasti kirjoitteleva vieras saattoi tarkottaa alkuperäisellään viestillään hyvää, mut kannattaa opetella kuitenkin vähän tilannetajua ja positiivisempaa fiilistä kirjoitustyyliin. Viesti välittyy aina...
  6. S

mulla vahvat endoepäilyt niin sen vuoksi sit usein laitetaan et ehkäsee sit mahd tulehdusta mikä voisi tulla punktiosta.
  7. S

Mulla ei kokemusta blastoista kun ei olla ikinä päästy sinne asti :( Täällä tänään punktiosta selvitty. Huh olipas se taas yhenlainen operaatio. En ymmärrä tätä meidän tuuria! Millonkohan oikeasti menis mun kohdalla helposti putkeen Noh mun suonet halus piilotella ihan urakalla ja kanyyliä...
  8. S

Haaveena vauva 2022

Mulla loppui piikitykset tähän päivään. Huomenna vielä pregnyl ja tiistaina punktio. Jännittää, mutta toivotaan et hyvä saalis tulis ja jäis jotain pakkaseenkin. Näillänäkymin myös päästäisiin tuoresiirtoon ens viikolla eli sit se piina vasta alkaakin. Tsemppii kaikille ja toivotaan et vielä...
  9. S

Haaveena vauva 2022

kyllä tässäkin selkeesti väriä on. ❤️Onneksi olkoon!
  10. S

Haaveena vauva 2022

minkälaisella annostuksella sait irrotuspiikin ja oliko mikä? Pregnyl? Sehän aiheuttaa myös ns raskausoireita eli olisko hormooneista johtuvaa kipuilua. Millon sulla virallinen testipäivä?
  11. S

Haaveena vauva 2022

Vierailija haamu näkyy! Toivottavasti vahvistuu ❤️ @mamma41 toivotaan et pieni kipuilu olisi merkki jostain. Vaikea muuten sanoa onko hyvä vai huono sillä tuntemuksia voi kyllä olla monenlaista jos on raskaana tai ei! Itsellä ainakin on ollut jos minkälaista jomotusta, nippailua ja tuikkimistä...
  12. S

Täällä väliulta käytynä eli nyt kp 14 = piikityspäivä 7. Ultrassa näkyi 9,4mm limakalvo ja yht 11 isompaa kasvussa olevaa follia joista 8 kooltaan 10-14mm ja 3kpl kooltaan 8mm eli kuulemma hyvältä näyttää mut vähän oli vielä pieniä kuulemma joten lääkemäärä nostettiin takas 225iu. Hyvä...
  13. S

Mää en oo huomannu itse apteekkikohtaisia eroja hinnoissa, mutta en kyllä osaa sanoa voiko sellasia olla. Ainoastaan niitä eroja on antaako apteekki esim vain yksittäisiä annoskia tai vähempää määrää (esim letrot, gonapeptyl, fyremadel). Mulle Gonapeptyl määrättiin tukemaan kiinnittyimistä...
  14. S

Haaveena vauva 2022

Täällä IVF hoitokierto vaihdissa ja tänään väliulta käytynä eli nyt kp 14 = piikityspäivä 7. Ultrassa näkyi 9,4mm limakalvo ja yht 11 isompaa kasvussa olevaa follia eli kuulemma hyvältä näyttää mut vähän oli vielä pieniä kuulemma joten lääkemäärä nostettiin takas vähän isommaksi. Ihan hyvä...
  15. S

Voi ei @Karhurouvanen oon tosi pahoillani sun puolesta! Hirveetä saada vielä uutiset tollasessa paikassa ettei saa heti ”päästää” kaikkia tuntemuksia vapaasti ulos. Pidetään kuitenki vielä peukut pystyssä että olisivat vaan olleet hetken horroksessa ja vielä skarppaisivat ja lähtis jatkamaan ja...
  16. S

Voin niin samaistua nuihin keskusteluihin kun toiset ei vaan ymmärrä vaikkei pahaa tarkottaisikaab. Minullekkin eräs ystäväni juuri kertoi odottavansa toista ja muistan kun hän ekaa odotti niin kerroin et mekin aloitettiin lapsihaaveet. Kyllähän se kirpasee kun toinen on jo toisella kierroksella...
  17. S

mää muistanki sut tuolta muista keskusteluista :) mulle ei oo tehty mitään muita testejä kuin ultria hoitojen aikana, mutta mulla on aiemmin menty just tolla 150 annostuksella. Eri merkkinen lääke (ovaleap) mut samaa ainetta ku gonal f. 150 pistetty joka annos 0 ultrasta lähtien ihan sinne...
  18. S

Täällä vielä synarelan sumuttelut menossa ja ensi keskiviikkona on 0 ulta jonka jälkeen alkaa piikittelyt eli ns aletaan tosi toimiin! Huippua kuulla että saitte sinnikkään 7-päiväisen. Kunnallisella ne ei ees taida kovin pitkälle edes viljellä alkioita vai onko jollain kunnallisella viljelty...
  19. S

en mäkään tämmösestä oo kuullu. Kyllä taitaa olla ihan tapauskohtaista montako pyritään saamaan. Lähtötilannehan suoraa vaikuttaa niin paljon :) 10 on jo kuitenkin todella hyvä saavutus, mutta yksihän se aina myös riittää ihmeen alulle saamaan ❤️
  20. S

pidetään peukkuja että useampi hedelmöittyy ja saatte hyviä alkioita! :)

Yhteistyössä